آخرین عناوین

دوشنبه 3 ارديبهشت 1397-9:16 کد خبر:53413

عضو شورای اسلامی قائم‌شهر اعلام کرد:

دلایل نامشخص استعفا یا برکناری مدیرعامل نساجی قائم‌شهر

عضو شورای اسلامی قائم‌شهر گفت: هنوز این مسئله برای ما روشن نشده است که مدیرعامل نساجی مجبور به استعفا شد و یا اینکه خودش از ادامه کار منصرف شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمدعلی شیرسوار در جلسه علنی این هفته شورای اسلامی قائم‌شهر با بیان اینکه هفته گذشته فیلمی از برخورد بد مأموران سد معبر شهرداری قائم‌شهر با دست فروشان منتشر شد که به نوعی شهردار را مقصر می‌دانیم، اظهار داشت: از شهردار تقاضا داریم این موضوع را حل و فصل کند و اینکه همکاران سد معبر ما با رفتاری زننده برخورد کنند درست نیست.

وی افزود: به جای برخورد با دست فروشی که با زحمت کار می‌کند باید سد معبرهای انسانی، هوایی و زمینی زیادی که در سطح شهر وجود دارد و ادارات و شهرداری در آن مقصر هستند پیگیری شوند.

عضو شورای اسلامی قائم‌شهر تصریح کرد:  خیلی واکنشی از متولیان سد معبر ندیدیم و به نوبه خودم از این بابت عذرخواهی می‌کنم.

این مسئول با بیان اینکه 6 ماه از شروع کار شورای پنجم می‌گذرد و هنوز یک تیم مشاوره نداریم، اظهار کرد: موفقیت‌هایی در جذب افکار عمومی داشتیم ولی نمی‌دانیم چرا درب مشاوره بسته شده است چراکه ما به لحاظ اجتماعی و فنی نیاز به باز کردن درب به روی مردم داریم و برای باز کردن این در حاضرم خودم را در مقابل رسانه‌ها و مردم به چالش بکشانم.

شیرسوار ادامه داد: پاسخگویی شهردار را ضعیف می‌دانیم و در این حوزه درب پاسخگویی بسته است و این در حالی است که باید برای مناظرات و کرسی‌های آزاداندیشی در به روی همه باز باشد.

وی در ادامه به تغییر در مدیرعاملی کارخانه نساجی قائم‌شهر اشاره و تصریح کرد: هنوز این مسئله برای ما روشن نشده است که مدیرعامل نساجی مجبور به استعفا شد و یا اینکه خودش از ادامه کار منصرف شده است و با وجود اینکه نحوه آمدن اعلایی(مدیرعامل سابق) مناسب و فراگیر نبود و با چند حامی آمد ولی اعضای شورا در ادامه با وی همراه شدند و اینکه کسی چهار ماه بیاید و در این مدت به دلیل حواشی نتواند از استعدادش استفاده کند برای مدیریت ما خسران است.

عضو شورای اسلامی قائم‌شهر افزود: امروز از اشخاصی برای مدیرعاملی نام برده می‌شود که مورد حمایت نیست و اگر قرار است در صحن علنی شورا تصمیم‌گیری نشد و از جای دیگری مدیرعامل انتخاب شود اعلام می‌کنیم که از این به بعد از شورا توقعی نداشته باشند.

شیرسوار با بیان اینکه فرماندار، نمایندگان ادوار مجلس و حلقه‌های نماینده‌های فعلی جزء شورا نیستند و اعضای شورا ما هستیم، گفت: اگر تصمیم نگیریم برای ما تصمیم می‌گیرند و برچسب ناکارآمدی و ترس را باید تحمل کنیم و در آن صورت که آسیب آن را در آینده می‌بینیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :