آخرین عناوین

دوشنبه 3 ارديبهشت 1397-12:13 کد خبر:53421

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران خبر داد:

رکود شدید بر بازار طلا در مازندران/ احتمال تعطیلی 3 طلا فروشی در ساری

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران با اعلام اینکه در حال حاضر 100 واحد طلا و جواهر در مرکز مازندران فعال است، گفت: رکود بسیار شدیدی بر بازار طلا در استان حاکم است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، سیدفاضل تاج‌الدین درباره بازار طلا اظهار داشت: در حال حاضر باتوجه به نوسانات نرخ ارز رکود بسیار شدیدی بر بازار حاکم است.

وی با اشاره به اینکه معمولا در ماه نخست سال شاهد رکود بازار هستیم، اضافه کرد: امسال بحث نوسانات نرخ ارز مزید بر علت شد که این موضوع موجب رکود شدید بر بازار طلا و جواهر مرکز مازندران شده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران اضافه کرد: همچنین فصل کشاورزی نیز بوده که امیدواریم در ماه جاری و ماه‌های آینده شاهد رونق بازار باشیم.

این مسئول با اعلام اینکه در حال حاضر 100 واحد طلا و جواهر در مرکز مازندران فعال است، تصریح کرد: به‌دلیل نوسانات ارز و وضعیت بازار حدود سه واحد اعلام کردند که قصد تعطیلی دارند ولی هنوز درخواست آنان نیامده که امیدواریم با بهبود وضعیت بازار شاهد مسائل این چنینی نباشیم.

تاج‌الدین گفت: پیش از این شاهد نارضایتی در بحث ارزش‌افزوده 9 درصدی بودیم که با توجه به مشکلات اقتصادی این میزان ارزش‌افزوده منصفانه نبوده و تلاش بر این بوده که این میزان کاهش یابد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :