آخرین عناوین

سه شنبه 4 ارديبهشت 1397-8:31 کد خبر:53435

هشدار به استاندار مازندران:

یکه تازی یک مدیر کل در مازندران

یکی از مدیران کل استان مازندران باعث حاشیه سازی های بسیار زیادی شده،که این موضوع باعث هشدار دادن به استاندار مازندران از سوی دیگر مدیران شده است.


به گزارش خزرخبر، یکی از مدیران کل استان مازندران باعث حاشیه سازی های بسیار زیادی شده،که این موضوع باعث هشدار دادن به استاندار مازندران از سوی دیگر مدیران شده است.

براساس این گزارش،يكي از مديران غيربومي استان كه مديريت يكي از مهم ترين دستگاه هاي اجرايي چند وقتي در اختيارش هست،بي محابا دست به اقداماتي ميزند كه جلب توجه كند.

از درگيري با فرمانداران و مديران دستگاه هاي استان گرفته ،تا توهین به همكاران و كارمندان و البته به تازگي درگيري علني با نماينده آمل در جلسه رسمي،بعد از كل كل بي دليل با نمايندگان استان با اين تعبير كه شما چون نقشي در آوردن من نداريد حق نداريد اظهار نظري هم داشته باشيد.

قبل از اين در شب عيد سال گذشته هم با يكي از پيمانكاران رتبه يك استان تا آستانه درگيري فيزيكي هم پيش رفت كه البته با وساطت كارمند حاضر در اتاق از بروز فاجعه جلوگيري شد.

اين ها و بيشتر از اين ها در حالي انجام مي شود كه ايشان خودش را تنها و تنها مدير محبوب و منتخب استاندار می داند و در عين اين كه بالاتر از سطح مازندران و مازندراني ها هست.

آقاي استاندار!مرد اخلاق!

اگر دير بجنبيد مردم ميجنبن،بالاخره ما در مازندران قرار است زندگي كنيم نه يك سال و دوسال مثل اين آقا ،ما حرمت داريم و شأن براي خودمان قائليم.

آقای استاندار! ایشان را لطفا به مبدا هدايت كنيد تا همان جا و با همان فرهنگ ادامه حيات و سازگاري داشته باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :