آخرین عناوین

سه شنبه 4 ارديبهشت 1397-19:14 کد خبر:53453

رئیس پلیس ‌فتا استان ‌مازندران خبر داد:

دختر به خاطر محبوبیت آبرو برای خودش نذاشت/ دستگیری سارق باغات و مزارع کشاورزی در ساری

معاون عملیات فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری سارق باغات و مزارع کشاورزی با ۵ فقره سرقت در ساری خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر، حسن محمدنژاد رئیس پلیس ‌فتا استان ‌مازندران گفت: فردی که در شبکه‌های اجتماعی با در اختیار داشتن تصاویر خصوصی دختری اقدام به تهدید و اخاذی از وی کرده ‌بود، توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا استان مازندران شناسایی و دستگیر شد.

حسن محمدنژاد افزود:در پی شکایت فردی با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس Police فتا، چنین عنوان ‌داشت که در یکی از شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب، شخص ناشناسی اقدام به ارسال مطالبی کذب و همچنین انتشار تصاویری از دخترم کرده است،به همین منظور تقاضای رسیدگی موضوع را دارم.

این مقام ارشد انتظامی افزود:در ادامه حسب دستور مقام محترم قضایی، رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت، که با بررسی‌های فنی و تخصصی به عمل آمده، هویت متهم معلوم شد.

محمدنژاد گفت: کارشناسان پلیس فتا در ادامه با هماهنگی مقام قضایی، متهم را به این پلیس احضار کردند،متهم در اظهارات خود عنوان کرده که بنده با دختر شاکی به مدت 6 ماه از طریق یکی از پیام رسان‌های موبایلی در ارتباط بودم و وی در طی این مدت تصاویر خصوصی خودش را برای بنده ارسال کرد و من نیز تمام تصاویر شخصی او را در سیستم و گوشی خودم ذخیره کردم و پس از مدتی رابطه دوستی، با شاکی دچار اختلاف شدم و سپس به فکر تهدید و اخاذی از او افتادم.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در ادامه بازجویی از متهم در خصوص انتشار تصاویر شخصی شاکی در فضای مجازی و همچنین انتشار مطالبی کذب علیه او از طریق شماره مجازی در شبکه‌های اجتماعی پرسش شد که او به‌ طور کلی منکر این موضوع شد، اما با بررسی‌های فنی کارشناسان این پلیس و مواجهه با ادله متقن، متهم سرانجام لب به سخن گشود و به انجام عمل مجرمانه خود از طریق شماره‌های مجازی اقرار کرد.

متهم در ادامه اظهار داشت که بیشتر مطالب کذب و غیراخلاقی که علیه شاکی منتشر کرده از طریق خط تلفنی بوده که به نام خود شاکی است و دختر خودش آن ‌را در اختیار او قرار داده است.

براساس این گزارش، ناصر علی صفر پور معاون عملیات فرمانده انتظامی مازندران گفت: درپی اعلام خبر سرقت از یکی از باغات در محدوده کمربندی غربی ساری، مراتب در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:ماموران با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی سارق که از سارقان سابقه دار نیز بوده است شدند و این فرد را در حالی که قصد فروش اموال مسروقه را داشت، دستگیر کردند.

صفرپور گفت: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به ۵ فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی اعتراف کرد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از کشف لوله و اتصالات، ادوات کشاورزی،۲۰۰ متر کابل برق، یک دستگاه دوچرخه، دو دستگاه ضبط و پخش خودرو و اموال سرقتی از متهم خبر داد.

صفر پور با هشدار به صاحبان باغات و مزارع کشاورزی از آنان خواست: از رها کردن وسایل و تجهیزات کشاورزی در مزارع و باغات اجتناب کرده و وسایل را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :