آخرین عناوین

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1397-9:35 کد خبر:53475

معاون مهندسی توسعه آبفاشهری مازندران خبر داد:

نصب پکیج ارتقای کیفی آب در کیاسر

معاون مهندسی توسعه آبفاشهری مازندران گفت: به منظور ارتقای کیفی آب استحصالی از چاه ها، پکیج ارتقای کیفی آب در کیاسر نصب و راه اندازی گردید.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، معاون مهندسی توسعه آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: به منظور ارتقای کیفی آب استحصالی از چاه ها، پکیج ارتقای کیفی آب در کیاسر نصب و راه اندازی گردید.

براساس این گزارش، یزدان پناه با اعلام خبر بالا افزود: این  اقدام در مرحله بهره برداری آزمایشی قرار دارد.

وی، احداث مخزن 500 متر مکعبی، بهسازی چشمه و آبگیر و نیز مطالعه طرح اضطراری تامین و شبکه و توزیع آب را از دیگر اقدامات پیش بینی شده درشهر کیاسر عنوان و تصریح کرد: در شهر فریم نیز بهسازی و مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ  و 1500 متر اصلاح شبکه درسال جاری انجام است.

معاون مهندسی توسعه آبفاشهری مازندران با اشاره به اصلاح 6هزار متر اصلاح شبکه آبرسانی در شهرهای سورک و هولار اظهار داشت: این طرح در راستای کاهش هدر رفت و تامین فشار استاندارد در شبکه انجام می شود.

یزدان پناه ، به طرحهای آبرسانی در شهر ساری اشاره و تصریح کرد: به منظور ایجاد فشار و آب مورد نیاز زون 2 در افق طرح، احداث ایستگاه پمپاژ لسانی به اتمام رسیده  و مقاوم سازی مخزن لسانی در حال اجراست.

وی، با اشاره به احداث خط انتقال به طول 1200 متر از مخزن لسانی به مخزن هوایی با هدف انتقال آب از سد به این مخزن ، افزود: بخشی از این طرح در حال اجراست.

یزدان پناه ، ادامه داد: به منظور پیاده سازی شعار اقتصاد مقاومتی و زون بندی شبکه و با هدف تامین آب  وفشار مناسب در شبکه توزیع، 6 مورد گپی در شبکه برطرف و اتصال به خطوط اصلی و اجرای 1000 متر لوله گذاری به اتمام رسید و آماده بهره برداری است.

معاون مهندسی توسعه آبفاشهری مازندران ، با بیان اینکه تا کنون 13500 متر شبکه آبرسانی در این شهر اصلاح و استاندارد سازی شد، گفت: یک حلقه چاه با آبدهی 60 لیتر در ثانیه  در پارک موزه دفاع مقدس و قسمتی از مناطق شمالی شهر با هدف مقابله با کمبود آب حفر و در دست تجهیز بوده و  2000 متر خط انتقال در این منطقه نیز در حال اجراست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :