آخرین عناوین

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1397-12:51 کد خبر:53482

فاصله ازحرف تا عمل ؟

استاندار مازندران : مدیرانی که باید بروند خودشان می دانند!/ سوال: پس چرا نمی روند ؟

اگر مدیران رفتنی خودشان می دانند که رفتنی هستند پس چرا نمی روند، منتظرند بیرونشان کنید ؟ آقای استاندار لطفا بیش از این دست دست نکنید.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تیتر امروز، محمد اسلامی استاندار مازندران در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت جابجایی و تغییر مدیران در استان همواره وجود دارد و آن دسته از مدیرانی که باید بروند خودشان می دانند.

محمد اسلامی دومین استاندار اصفهانی مازندران از آن دست استانداری بوده که علاوه بر خوب حرف زدن میدانی نیز می باشد.

او خوب حرف می زند و دغدغه های مردمی را به خوبی میشناسد، حرف دل مردم را میزند، از ابتدا همینگونه بوده و مشکلات استان را خوب بیان می کرد،اما مشکل اساسی در این بین وجود دارد و آن هم این است که فاصله حرف تا عمل اسلامی بسیار زیاد است.

او خودش را در انبوهی از برنامه ها غرق کرده و در همین راستا ملاقات های بسیاری داشته که اینها را می توانیم در سخنرانی ها و حرف های استاندار ببینیم.

به نظر نمی رسد مازندارن با توجه به تجربه ای که از گذشته داریم پتانسیل این حجم از برنامه های ریز و درشت را داشته باشد پس بهتر است اسلامی ذهنش را متمرکز به یک یا دو کار اساسی بکند.

حالا دیگر زمان حرف و زدن و اعلام برنامه نیست، چیز زیادی به عمر دولت تدبیر و امید نمانده است و ما در مازندران هنوز چیز شگرفی ندیده ایم،ای کاش با حرف زدن و برنامه دادن نتیجه ای در عمل بدست می آمد که اگر اینطور بود کشور گل و بلبل بود و استان به استانش بهشت بود و بهشت.

تغییر مدیران استانی همواره یکی از دغدغه های بسیاری از مردم بوده است، بسیاری از ادارات کل درگیر با مشکل بی تحرکی و پیری شده اند، مدیران هم با خیال راحت پا روی پا انداخته اند چرا که خوب می دانند اراده ای برای تغییرشان وجود ندارد.

آقای استاندار حتی اگر اداره ای سالها با یک مدیر اداره شده و نتایج خوبی هم به دست آمده نیاز به تغییر دارد تا برنامه ای نو و فکری جدید ساختار تکراری را برهم بزند، اینگونه نتایج مطلوب گذشته در کنار تجربه جدید فرایند توسعه را سرعت می بخشد.

اگر مدیران رفتنی خودشان می دانند که رفتنی هستند پس چرا نمی روند، منتظرند بیرونشان کنید ؟ دمیدن روح تازه در کالبد ادارت مازندران واجب است آقای اسلامی لطفا بیش از این دست دست نکنید.

این را هم خوب می دانیم که استاندار به تنهایی قادر به تغییرات در مدیران کل نیست چرا که هر کدام از این مدیران دارای روابط خاصی با نمایندگان مازندران هستند و همین پشتوانه ها باعث شده تا روزمرگی در ادارت رواج پیدا کند

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :