آخرین عناوین

جمعه 7 ارديبهشت 1397-9:49 کد خبر:53495

امام جمعه بهشهر مطرح کرد:

اتحاد، حلقه مفقوده در شهرستان بهشهر/نباید همه مسائل را سیاسی دید

امام جمعه بهشهر گفت: در این شهرستان اتحادی دیده نمی‌شود و این مهم می‌تواند یکی از دلایل ضعف و عقب‌ماندگی این شهرستان بشمار آید.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری در جلسه شورای اداری بهشهر به برخورد خداپسندانه مسئولان بامردم تاکید کرد و افزود: مسئولان باید برای رسیدن به این مهم یک تراز برای رفتار اجتماعی و فردی خود قائل شوند.

وی با بیان اینکه برخوردها باید استاندارد باشد، افزود: رعایت ادب و احترام، خیرخواهی، ملاقات عمومی، مدارا کردن با مردم، سرکشی به بیماران، دوری از بداخلاقی‌ها و اتحاد و همدلی از ویژگی‌های رفتار استاندارد است.

امام جمعه بهشهر با تاکید بر اینکه همه مسائل را سیاسی نبینید، گفت: با مردم مدارا کنید و همیشه عینک سیاسی به چشمان خود نزنید.

این مسئول با بیان اینکه نظام ما، نظام الهی و دینی است، تصریح کرد: مسئولان آیینه نظام هستند و مردم نظام را در رفتار مسئولان می‌بینند.

جباری با تاکید بر سرکشی مسئولان به بیماران بیان کرد: دیدار و عیادت مسئولان از بیماران در بستر بیماری موجب دلگرمی و تقویت روحیه بیماران می‌شود.

وی اظهار کرد: ذات اختلاف همیشه با شکست مواجه است و انسان ضعیف اختلاف برانگیز است.

امام جمعه بهشهر افزود: در شهرستان بهشهر اتحادی دیده نمی‌شود و این مهم می‌تواند یکی از دلایل ضعف و عقب‌ماندگی این شهرستان بشمار آید.

این مسئول اظهار کرد: شهرستان بهشهر نباید در خصوص مساله سد گلورد شتابان عمل کند و باید خویشتن‌داری پیشه کند.

جباری با تاکید بر اینکه شهرستان بهشهر باید از همه جهات نمونه باشد، گفت: نکا، بهشهر و گلوگاه سه شهر برادر هستند اما مطرح شدن این مسائل درخور و شایسته شرق مازندران نیست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :