آخرین عناوین

شنبه 8 ارديبهشت 1397-23:54 کد خبر:53525

اتفاقات تاسف بار در ورزش مازندران و لزوم واکنش تند مسئولان استان!!

وقتی از قهرمان مازنی می خواهند به جای مازندران از تهران در مسابقات شرکت نماید!

در اقدامی تامل برانگیز،مسئول انجمن جت اسکی کشور بدون هیچ دلیلی قهرمان کشور را از دعوت به اردوی تیم ملی منع کرد و از او خواست تا به جای مازندران از تهران در مسابقات شرکت نماید!


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازند 24، بینندگان برنامه تلویزیونی ورزش مازندران با بهت و حیرت به طریقه صحبت و بیان مسئول انجمن جت اسکی فدراسیون انجمن های ورزشی گوش کردند که از پس توجیه یک بی عدالتی آشکار برنیامد که هیچ باز هم اشکان عظیمی را با فراخواندن به کمیته انضباطی تهدید کرد!

براساس این گزارش ، داود سلیانچی مسئول انجمن جت اسکی کشور است که به راحتی و بدون دلیلی مشخص قهرمان چند دوره کشور و بهترین چهره حال حاضر جت اسکی را از دعوت به اردوی تیم ملی منع می کند و به گفته اشکان عظیمی قهرمان خوب چالوسی از او خواسته تا به جای مازندران از تهران در مسابقات شرکت نماید!

سلیانچی که نحوه مدیریت او در بحث صدور مجوز ها برای جت اسکی ها به شدت مورد انتقاد در استان است، دلایل نامشخصی از جمله کامل نبودن مدارک ثبت نام و هزینه زیاد مخارج حضورش در مسابقات برشمرد و در پیشگاه تمام مردم مازندران بیان داشت که مکلف به پاسخگویی نیست.

وی حتی حرف خود را درباره اینکه جایزه قهرمان مازنی بواسطه حضور خانواده اش و هزینه ۲۷ میلیون تومانی شده، پس گرفت و دست آخر بدون خداحافظی تماس تلفنی خود را قطع کرد.

عجیب ترین زمان این گفتگوی تلویزیونی زمانی بود که سلیانچی عملا پذیرفت که لوح پاداش نقدی ۴۰ میلیون ریالی و کاپی که به اشکان عظیمی داده شده، نمایشی بوده و چون مدارک ثبت نام کامل نبوده از اهدای آن خودداری کرده اند!

این رفتار ناشایست از جانب سلیانچی در یک برنامه ی زنده پر بیننده در مازندران باید با برخورد صریح مقامات مسئول ورزش استان پیگیری و مهمتر اینکه حق اشکان عظیمی بازستانده شود، قهرمان ما چون شعور دارد و شخصیت حاضر نیست به هر فرمان نادرستی تن دهد و این وظیفه بخش های بازرسی و حقوقی ورزش استان است که برای اعاده حق و جایگاه ورزش مازندران وارد عمل شود و تکلیف این پرونده را مشخص نماید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :