آخرین عناوین

يکشنبه 9 ارديبهشت 1397-9:5 کد خبر:53530

نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد :

شهردارساری نماد مدیریت جهادی/ شهرداران از تجربیات موفق عبوری استفاده کنند

نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي در بازديد از روند احداث بوستان ولايت ساري گفت: شهردار ساري نماد مديريت جهادي و جوانان است و شهرداران از تجربيات موفق وي استفاده نمايند.


به گزارش خزرتیتر خبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، در سالروز میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان، حسین نیازآذری عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از مراحل احداث بوستان ولایت مرکز استان مازندران پیش از مراسم افتتاح بازدید کرد.

دبیر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی پس از بازدید یک ساعته از بخش های مختلف بوستان ولایت مرکز استان مازندران این پروژه را نماد مدیریت جهادی و نمونه موفق از توانمندی مدیران جوان و انقلابی دانست.

حسین نیازآذری با ابراز خرسندی از اتمام موفق این پروژه فرهنگی از شهرداران کشور دعوت کرد از تجربیات موفق شهردار ساری استفاده نمایند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامي با اعلام اینکه از هر فعالیت جهادی موفق که در هرکجای کشور توسط هرمدیر توانمندی اجرایی می شود باید قدردانی کرد افزود: افتتاح چنین پروژه هایی امید و اعتماد را در مردم زنده نگه می دارد و افرادی چون مهدی عبوری که از بیت معظم شهدا نيز هستند با عملکرد موفق خود مسیر ایثار و مدیریت انقلابی و جهادی را در حوزه اجرایی نهادینه می کنند.

رییس سابق مجمع نمایندگان مازندران با تصریح اینکه مدیران باید توان ریسک پذیری داشته باشند تاکید کرد: مدیر موفق معطل بودجه و اعتبار نمی شود و با قدرت و جسارت بدنبال تکمیل طرح های عمرانی خواهد رفت.

نیازآذری با انتقاد از کندی روند اجرایی طرح های عمرانی در استان مازندران گفت:متاسفانه انگیزه و تحرک لازم اجرایی در استان وجود ندارد و رکود طرح های عمرانی قابل قبول نیست.

شایان ذکر است بوستان ولایت شهرستان ساری که در محل پادگان سابق ساري و به مساحت شش هكتار در دست اجرا می باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :