آخرین عناوین

يکشنبه 9 ارديبهشت 1397-10:18 کد خبر:53534

انتقاد رئیس شورای شهر تنکابن:

فرمانداری ویژه تنکابن درحد یک اسم باقی مانده است

رئیس شورای شهر تنکابن با گلایه از انجام نشدن تفویض اختیار به ادارات شهرستان گفت: تشکیل فرمانداری ویژه تنها در حد یک اسم باقی مانده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر،تقی پزشکی در آستانه سالروز شوراها خواستار افزایش اختیارات فرمانداری ویژه تنکابن شد و ضمن تشریح وظایف شوراها گفت: شوراها باید تعامل بیشتری با دستگاه های اجرایی داشته باشند ورسیدگی امور شهر و روستا، جلوگیری از ظلم به شهروندان و ایجاد شادی و نشاط بین مردم  از جمله وظایف شوراهای اسلامی است.

وی با تاکید براینکه سلایق سیاسی و جناحی هر فردی قابل احترام است افزود: شوراها نباید به دنبال مسائل سیاسی و جناحی باشند.

پزشکی با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف شوراها، پیگیری مطالبات مردم است اضافه کرد: مشکلات و نارسایی های به جامانده باید توسط شوراها و با پیگیری فرماندار و نماینده مجلس حل شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان تنکابن با اشاره به خواسته دیرینه  مردم غرب مازندران مبنی بر استان شدن بیان داشت: با توجه به دوری راه تا مرکز استان و خطرات جاده، تفاوت فرهنگ ها و گویش ها و ... استانی شدن این منطقه مطالبه جدی مردم است.

پزشکی ضمن انتقاد از حضور کمرنگ صدا و سیمای مازندران در تنکابن از مشکلات کشاورزان نیز سخن گفت و افزود: تنکابن در تولید محصولاتی چون مرکبات، کیوی، گل و گیاه و لوبیا و فندق و ... در کشور حرف برای گفتن دارد اما بازار فروشی برای محصولات فراهم نیست.

این مسئول با بیان اینکه تامین آب شرب و آب کشاورزی در تنکابن در زمره مهمترین مشکلات است اظهار داشت: با احداث دو سد ازارود و دوهزار و سه هزار تا حدودی این دغدغه ها رفع خواهد شد و مطالعات این دو پروژه در حال انجام است.

وی از کم توجهی مرکز استان به تنکابن نیز گلایه کرد و درباره ساخت راه تنکابن به الموت گفت: این پروژه اگر در شرق مازندران بود تاکنون انجام شده بود و با توجه به اعتبارات ملی این پروژه ، باید زودتر ساخته شود.

وی خواستار تسریع در ساخت پروژه های رینگ شهری، جاده ساحلی ، مهار آبهای سطحی شد و تصریح کرد: افزایش مشارکت ها سبب می شود تا کارها با روال بهتری انجام شود.

پزشکی با تاکید بر حفظ اتحاد و همدلی بین مردم و مدیران بیان داشت؛ هر حرفی و هر کاری اگر برای تضعیف نظام باشد حرام بوده و افتخار ما این است که کشور ما یک هدایتگر داشته و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی ما بیدار بوده و مقتد هستند و اجازه دخالت به هیچ بیگانه ای را نمی دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :