آخرین عناوین

پنجشنبه 13 ارديبهشت 1397-10:18 کد خبر:53594

آقای استاندار قائمشهر را دریابید:

آقای استاندار وقت آن رسیده تا مدیریت رها شده قائم شهر را آب و جارو کنید

آقای استاندار، در برکناری مدیران قائم شهر به ویژه فرماندار لحظه ای درنگ جائز نیست،همین امشب هم اقدام نمائید یعنی اینکه خدمت بزرگی به شهروندان این شهر کردید.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از کانال خبری طبرستان،متاسفانه مدتی است که قائم شهر از تب و تاب مدیریتی ایستاده و البته نه تنها ایستاده بلکه سیر منفی و کارشکنی به خود گرفته و وقت رسیده تا استاندار مازندران برای مدیریت رها شده این شهر کاری انجام بدهد.

جناب آقای اسلامی، شما خود شاهد بودید که آتش فتنه از ضلع جنوبی آغاز شد، درست نقطه مرکزی تمام تشویق ها و تنبیه ها، حال جای سوال است که چگونه فرماندارت نتوانسته فتنه آن نقطه را شناسایی کند؟!

بوهای مشکوکی از آن نقطه به مشام می رسد که اگر سرنخ آن را در دست بگیرید به اصل ماجرا می رسید و قطعا برای شما نیز مبرهن می شود که قائم شهر در این ماجرا مجری کننده آشوب و توهین بود حال استان نیز تغذیه کننده بود نیز باید به جد پیگیری شود.

چه افرادی ماجرا را مدیریت کردند و چه دست های پنهانی نقطه آتش افروز را شعله ور کردند، آقای اسلامی، این رخداد اتفاقی نیست بلکه کاملا مدیریت شده بود و سکوت معنا دار برخی ها بسیار پر معنا بود.

مدت ها است که در قائم شهر فرماندار تصمیم گیر نیست و سیاسیون فرماندار نما یا همان شبه فرماندارانی که امر و نهی، عزل و نصب می کنند، بر شهر حاکم شدند، همانانی که در سپهر سیاسی شکست خوردند و همان شکست خوردگان، امروز تصمیم ساز شهر هستند و هم اکنون وقت آن است تا شهرستان را در دست شبه مدیران نجات دهید.

البته یک سوال از آقای محمدی فرماندار قائم شهر نیز مطرح است، که برگزاری برنامه به این وضع چرا و مگر می شود آتشی در نقطه ای از برنامه روشن شود و از قبل آنرا ندیده باشید؟!

آقای اسلامی، دست های پیدا و پنهان همگی نقش آفرین بودند و راه گریز برای آنها باقی نگذارید چرا که مدت ها است که شهر اسیر این دست ها است، از زمین صنعت ... تا ... نساجی مازندران، اگر اندکی بیشتر بررسی نمائید به آسانی آنرا در می یابید.

آقای اسلامی، در برکناری مدیران قائم شهر به ویژه فرماندار لحظه ای درنگ جائز نیست،در سکوی ضلع جنوبی فرماندار چه خبر بود؟!

آقای استاندار، تغییر مدیریت رها شده قائم شهر تا فردا هم دیر است، همین امشب هم اقدام نمائید یعنی اینکه خدمت بزرگی به شهروندان این شهر کردید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :