آخرین عناوین

پنجشنبه 26 تير 1393-13:40 کد خبر:545

مدیر کل اوقاف مازندران خبر داد:

برگزاری مراسم شب‌های قدر در 250 امامزاده مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری مراسم‌ شب‌های قدر در 250 بقعه و امامزاده این استان خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ستار علیزاده امروز در گفت‌وگو با ما با بیان اینکه طرح ضیافت الهی در 248 بقعه و امامزاده استان مازندران اجرا می‌شود، گفت: برنامه‌های فرهنگی، دینی و مذهبی در راستای تبدیل بقاع متبرکه استان مازندران به قطب فرهنگی در امامزادگان مجری این طرح اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران تصریح کرد: اطعام دهی به نیازمندان و توزیع سبد کالاهای غذایی بین فقرا و نیازمندان از مهم‌ترین برنامه‌های طرح ضیافت الهی در ایام ماه مبارک رمضان است.

علیزاده با بیان اینکه برپایی سفره‌های افطار و توزیع سبد کالاهای غذایی بین نیازمندان و فقرا در راستای اجرای صحیح نیات واقفان صورت می‌گیرد، اظهار داشت: شهرهایی که موقوفاتی مرتبط با اطعام‌دهی در ماه مبارک رمضان دارند، در راستای اجرای صحیح نیات واقفان این طرح را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های ویژه شب قدر امسال همانند سال‌های گذشته با برنامه‌های دینی و مذهبی در امامزادگان مازندران برگزار می‌شود، گفت: مراسم شب‌های قدر با حضور سخنرانان برجسته کشوری و استانی در امامزادگان شاخص مجری طرح ضیافت الهی برگزار می‌شود.

این مسئول از برگزاری مراسم شب‌های قدر در 250 بقعه و امامزاده مازندران خبر داد و بیان داشت: جلسه پرسش و پاسخ دینی و برگزاری محفل انس با قرآن هم از جمله برنامه‌های این شب‌ها است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :