آخرین عناوین

شنبه 15 ارديبهشت 1397-21:13 کد خبر:54624

جانشین انتظامی مازندران خبر داد:

کشف کلاهبرداری ۸ میلیارد ریالی در میاندرود

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف کلاهبرداری هشت میلیارد ریالی در یکی از شرکت های فرآورده های دامی در شهرستان میاندورود خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف کلاهبرداری هشت میلیارد ریالی در یکی از شرکت های فرآورده های دامی در شهرستان میاندورود خبر داد.

براساس این گزارش،حسن مفخمی شهرستانی درباره جزئیات کلاهبرداری هشت میلیارد ریالی اظهار داشت: در پی اعلام شکایت نماینده حقوقی یک شرکت فرآورده های دامی در شهرستان میاندورود مبنی بر کلاهبرداری از آن شرکت با اسنادی جعلی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با بررسی های انجام شده موفق به شناسایی متهم شدند.

مفخمی تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضایی ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم را که با جعل اسناد مالی هشت میلیارد ریال از این شرکت کلاهبرداری کرده بود، دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اسناد و فاکتورهای جعلی از متهم ، اظهار داشت: متهم ضمن اعتراف به کلاهبرداری طی حکمی از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :