آخرین عناوین

يکشنبه 16 ارديبهشت 1397-9:26 کد خبر:54631

ساعت 3 بامداد رخ داد:

فروشگاه بزرگ میرشجاعی ساری دچار حریق شد/ اعزام 100 آتش‌نشان به محل حادثه/تکمیلی

فروشگاه بزرگ میرشجاعی ساری واقع در منطقه راهبند ساری از ساعت سه بامداد امروز دچار حریق شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، فروشگاه بزرگ مواد غذایی میرشجاعی واقع در منطقه راهبند ساری از ساعت سه بامداد امروز دچار حریق شد و در حال حاضر نیروهای آتش‌نشانی مشغول خاموش کردن شعله‌های آتش هستند.

در همین ارتباط کلانتری رئیس آتش‌نشانی ساری که در محل سانحه حضور دارد گفت: حوالی ساعت سه صبح امروز این فروشگاه دچار آتش‌سوزی شده است.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی پس از حضور در محل متوجه گستردگی حریق شده و به همه ایستگاه‌های آتش نشانی ساری ماموریت داده شد که نسبت به اطفا حریق اقدام کنند.

رئیس آتش‌نشانی ساری با اعلام اینکه حجم آتش‌سوزی بسیار زیاد است، گفت: کل فروشگاه و انبار آن دچار حریق شده است.

وی با اعلام اینکه در این فروشگاه انواع مواد غذایی، شوینده و لوزام خانگی موجود است، افزود: در حال حاضر اکیپ‌های 6 ایستگاه مشغول اطفاء حریق هستند.

کلانتری یادآور شد: همه خودروهای پشتیبانی اعزام شده و بیش از 100 نفر مشغول اطفا هستند.

وی با اعلام اینکه آتش تاکنون مهار شده است، افزود: به دلیل  دسترسی بسیار سخت به داخل فروشگاه احتمال ادامه عملیات تا دو ساعت دیگر وجود دارد.

رئیس آتش‌نشانی ساری در پاسخ به این سئوال که علت آتش سوزی مشخص شد، گفت: باید کارشناسان در این ارتباط نظر بدهند.

براساس این گزارش، در حال حاضر  تردد در بلوار کشاورز ساری از مسیر کوچه گلها به سمت مرکز شهر به صورت یک طرفه انجام می‌شود و ترافیک نیمه‌سنگین در منطقه حاکم است.

*تلاش 12 ساعته آتش‌نشانان برای مهار حریق در یک فروشگاه در ساری

براساس این گزارش، معاون عملیات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: دو تیم آتش‌نشانی تا مهار کامل حریق فروشگاه بزرگ موادغذایی میرشجاعی در محل حادثه حضور دارند.

اسماعیل حسین‌زاده درباره آخرین وضعیت اطفای حریق در فروشگاه بزرگ میرشجاعی واقع در بلوار کشاورز شهر ساری ظهار کرد: حریق فروشگاه بزرگ موادغذایی میرشجاعی ساعت 3:02 امروز به آتش‌نشانی اعلام شد و اولین خودروی آتش‌نشانی ساعت 3:05 و دومین خودرو ساعت 3:07 در محل حادثه حضور یافت.

معاون آتش‌نشانی مرکز مازندران به شدت بالای حریق در این فروشگاه اشاره کرد و افزود: دسترسی به داخل فروشگاه برای مهار حریق بسیار سخت بود که به همین دلیل مجبور شدیم دیوار را بشکافیم.

وی یادآور شد: برای مهار این حریق 9 دستگاه خودروی سنگین، چهار دستگاه خودوی سبک و چهاردستگاه خودروی آب‌رسان فضای سبز شهرداری ساری برای اطفای حریق به ‌کارگیری شده است.

حسین‌زاده با اعلام اینکه عملیات اطفای مستقیم حریق از ساعت سه تا هشت صبح به مدت 5 ساعت طول کشید، اضافه کرد: پس از آن عملیات جداسازی در دستور کار قرار گرفت.

معاون آتش‌نشانی ساری بیان کرد: این حریق از نوع خاموش بوده به‌ طوری ‌که با توجه به حرارت بالا ممکن بود دوباره شعله‌ور شود.

وی با تأکید بر اینکه دو تیم آتش‌نشانی در محل حادثه حضور دارند، خاطرنشان کرد: تا زمانی‌که حریق به‌ طور کامل مهار شود مأموران آتش‌نشانی در محل حادثه حضور خواهند داشت.

معاون آتش‌نشانی ساری گفت: دو نفر از مأموران آتش‌نشانی بر اثر سوختگی و مشکل تنفسی مصدوم شدند که با توجه به حضور اورژانس در محل حادثه به‌صورت سرپایی مداوا شدند.

حسین‌زاده با اعلام اینکه برای مهار این حریق 60 نیرو به محل حادثه اعزام کردیم، اظهار کرد: علت این حادثه هنوز مشخص نشده و در حال بررسی است.

وی همچنین با بیان اینکه بامداد امروز نیز دو دستگاه خودروی کامیون بر اثر برخورد در مسیر جاده چهاردانگه ساری دچار حریق شدند که راننده کامیون زیر چرخ ماشین گیر کرد که برای این عملیات خودروی امدادی و اصفایی به منطقه اعزام شد، گفت: حدود ساعت 23 شب گذشته منزلی در روستای چناربن آبکسر ساری دچار حریق شد که دو تیم عملیاتی برای مهار آتش به منطقه اعزام کردیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :