آخرین عناوین

يکشنبه 16 ارديبهشت 1397-9:49 کد خبر:54633

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری خبر داد:

تبدیل وضعیت 600 دستگاه تاکسی فرسوده در ساری

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری گفت: 600 خودروی تاکسی فرسوده در ساری تبدیل وضعیت شدند و براساس این تعداد ساری رتبه نخست را در کشور دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، حمیدرضا فضل‌الله‌نژاد مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری اظهار داشت: 28 تاکسی فرسوده برای تبدیل وضعیت ثبت‌نام کردند و مراحل معرفی به بانک آنها تمام شده است اما هنوز پیش فاکتور به دستشان نرسیده است.

وی افزود: 600 خودروی تاکسی فرسوده در ساری  تبدیل وضعیت شدند و براساس این تعداد ساری رتبه نخست را در کشور دارد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری با بیان اینکه کل ماشین‌های فرسوده کل کشور تبدیل نمی‌شوند، تصریح کرد: ایران خودرو به دلیل نوسان قیمت دلار سایت را بسته و خودرو نمی‌فروشد، در حالی که ایران خودرو قطعا در انبار خود ماشین دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه عمر مفید تاکسی 10 سال است، بیان کرد: تمامی تاکسی‌هایی که از سال 72 مانده تا مدل 86 برای تبدیل ثبت‌نام می‌کنیم.

فضل‌الله‌نژاد یادآور شد: ساری 3 هزار و 7 تاکسی دارد که از این تعداد 157 دستگاه ون و بقیه پراید، پژو و سمند است.

وی خاطرنشان کرد: 28 تاکسی منتظر هستند که پیش فاکتور خود را از ایران خودرو بگیرند و دولت باید تدبیری کند و مشکل تحویل تاکسی‌ها را حل کند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری افزود: همه ساله وزارت کشور درصد افزایش نرخ تاکسی را به استانداری اعلام می‌کند و به مراتب سازمان تاکسیرانی با مصوبه شورا نرخ را اعلام می‌کند.

این مسئول بیان کرد: سازمان تاکسیرانی براساس وظیفه هر ساله خود نرخ را مشخص به شورا برای تصویب فرستاده است و در حال حاضر منتظر اعلام وزارت کشور هستیم.

فضل‌الله‌نژاد گفت: هیچ شهری به تنهایی و بدون مصوبه وزارت کشور نمی‌تواند نرخ تاکسی را اعلام کند.

وی گفت: همه کالاها افزایش پیدا کرده اما نرخ تاکسی آخرین چیزی است که افزایش پیدا می‌کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :