آخرین عناوین

يکشنبه 16 ارديبهشت 1397-9:50 کد خبر:54634

خبرگزاری فارس گزارش می‌‌دهد:

سهم مدیریت شهری قائم‌شهر برای تبلیغ یک تجلیل

سهم شهرداری و شورای شهر قائمشهر با توجه به مراسم گرمیداشت شهدای خان‌طومان بس عظیم و مؤثر است و حداقل انتظار از آنها تبلیغات محیطی در خور شأن است.


خزرتیترخبر:پس از گذر از دوران دفاع مقدس، بدون‌شک حماسه‌ای به عظمت فداکاری غیورمردان لشکر قهرمان 25 کربلا در خان‌طومان را نمی‌توان در تاریخ استان پرافتخار مازندران جست‌وجو کرد؛ دفاع جانانه‌ای که نگاه‌های نه‌ تنها ما که برادر از دست داده بودیم، بلکه کل کشور را به یکباره به‌سوی رشادت‌مردی غریبانه و گمنامانه مستشاری‌ها وا داشت.

«به وقت شام» هنوز آنقدر فراگیر نشد تا قاطبه مردم بتوانند آن را ببینند اما مجموعه «پایتخت» میلیون‌ها لبخند بر لبان یکایک ملت کاشت و در حالی که جان‌مایه طنز داشت، ناگهان ترسی در دل مردم افکند که حال هر بیننده‌ای بهتر از رعشه‌هایی که در بدن نقی افتاده بود، نبود.

تعرض به ناموس آن هم در حد لگد و قربانی شدن دردناک پدر در مقابل دیدگان خانواده درک شد اما به‌راستی کل ماجرای پرغصه سوریه به همین دو سکانس ختم می‎شد؟! چه جنایت‌هایی که نشد و چه کودکانی که بیرحمانه کشته نشدند!

در حالی عده‌ای بی‌درد که انسانیت را تنها برای نیل امیال خود می‌طلبند، همواره عزم رفتن برای دفاع از بشریت و مقابله با تروریسم را با ابهام مواجه می‌کردند، ده‌ها تن از دلاورمردان از همین نزدیکی‌ها، با فرو بستن چشم از همه لذائذ و زیبایی‌های ادامه معاش، راه پرخطر دفاع از همنوع را برگزیدند تا از اراده دشمن که هدف غایی‌اش رسیدن به مرزهای ایران بود، بکاهند.

و امروز نباید از نعمت پرارزش و بی‌نظیر امنیت در کوران دنیازدگی‌ها، کش و قوس سیاست‌زدگی‎ها و گیر و دارهای اقتصادی، مغفول شود.

هدف از یادآوری این نکات، روی سخن با مجموعه مدیریت شهری قائم‌شهر بود؛ طی این سال‌ها و مواجهه با مناسبات مختلف، در عرصه اطلاع‌رسانی و تبلیغ با توجه به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های موجود، این مجموعه در اشاعه حق و باطل سنگ تمام گذاشته و به‌نوعی رضایت همه نوعِ سلایق را جلب کرده است.

این روزها قائم‌شهر سرمست از صعود تیم تاریخی و کبیر شهرش «نساجی مازندران» به لیگ برتر است و دل یکایک شهروندان و هم‌استانی‌های عزیز به بهانه این افتخار بزرگ که پس از 24 سال ممارست و خستگی‌ناپذیری مردم محقق شد، شادمان است.

لبخند و امیدواری بزرگ‌ترین نعمتی‌ست که در پس این رویداد مهم ورزشی، ساطع شد و شهروندان هم به‌طور خودجوش هر چه در توان داشتند همراه با مجموعه مدیریت شهری با چاپ بنر، پوستر، پرچم و ... در این شادی بزرگ سهیم شدند.

چقدر زیباست در چنین روزهایی که مقارن شده است با سالروز شهادت قهرمانان خان‌طومان، بار دیگر هر چه در توان داریم، صرف کنیم و با گرامی داشتن مقام شامخ شهدای مقاومت به‌ویژه نگین شهرمان «محمد بلباسی»، نعمت امنیتی که در سایه‌سار این همه شادی و آزادی نهفته است را گوشزد کنیم.

سهم شهرداری و شورای اسلامی شهر و مجموعه‌های فرهنگی در این زمینه با توجه به ویژه‌مراسم گرمیداشت شهدای خان‌طومان در روز جمعه 21 اردیبهشت‌ماه در حسینیه عاشقان ثارالله قائم‌شهر، بس عظیم و مؤثر است، حداقل انتظار از این مجموعه‌ها تبلیغات محیطی مورد انتظار و در خور شأن این موضوع است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :