آخرین عناوین

يکشنبه 16 ارديبهشت 1397-16:30 کد خبر:55630

در شرکت گاز مازندران چه خبر است ؟

کارگرانی که «حقوق » نگرفتند و مدیرعاملی که در «سفر» است !

چند ماه است جمع زیادی از کارگران زیرمجموعه شرکت گاز استان مازندران حقوق خود را دریافت نکرده اند و متاسفانه مدیرعامل این شرکت در سفر خارج از استان بسر می برد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، در حالی جمع زیادی از کارگران زیرمجموعه شرکت گاز استان مازندران چند ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده اند که هیچ مقام مسئولی در این شرکت پاسخگو نیست.

براساس این گزارش، جمع زیادی از کارگران ستاد مرکزی و ادارات گاز شهرهای آمل ، نور ، بابل محمودآباد و شهرهای غرب استان چند ماهی است که دردریافت حقوق خود دچار مشکل شده و تبعات خانوادگی و معیشتی برایشان بوجود آمده است.

این درشرایطی است که متاسفانه مدیرعامل این شرکت در سفر خارج از استان بسر می برد و وضعیت بحرانی کارگران شرکت گاز استان نیز رفته رفته بحرانی تر می شود.

گفته می شود شرکت های پیمانکاری مطابق قرارداد فی مابین با شرکت گاز استان ، نسبت به پرداخت حقوق در بازه زمانی تعیین شده اقدام اما دیگر بدون انجام تعهدات این شرکت و تزریق مالی قادر به تداوم پرداخت حقوق کارگران تحت پوشش نیستند.

به نظر می رسد استاندار مازندران و دیگر مدیران ارشد استان باید با ورود به این موضوع ، مانع از بروز بحران جدید کارگری در استان شوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :