آخرین عناوین

چهارشنبه 29 بهمن 1393-22:58 کد خبر:5608

انتصاب در غرب مازندران:

رییس جدید اداره آموزش و پرورش چالوس معارفه شد

رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان چالوس منصوب و معارفه شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان چالوس برگزار شد.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه انسان در زندگی خود با فراز و فرودهایی مواجه است، گفت: عمر هر یک از این فراز و فرودها محدود است و در این مسیر انسان‌ها گاهی خاطره‌ساز یا سرنوشت‌ساز می‌شوند و حتی سرنوشت تشکیلاتی و جمعی را هم رقم می‌زنند که وقتی غبار زمان بر روی آن بنشیند تبدیل به تاریخ می‌شود.

محمدتقی عباس‌پور به دوران مسئولیت‌پذیری فرزیب رئیس سابق آموزش و پرورش چالوس اشاره کرد و افزود: وی از مدیران موفق بود و توانایی‌ها و خدمات صادقانه‌اش را همه باور دارند و افتخاری بالاتر از این نیست که مدیری کار کند و در زمان رفتنش همه با خوش نامی از وی یاد کنند.

وی با اشاره به اینکه تمامی فرهنگیان و دانش‌آموزان و مسئولان مافوق این مدیر را باور داشتند، عنوان کرد: در شرایط اقتصادی خاص آموزش و پرورش به مدیرانی در دولت تدبیر و امید نیاز داریم که خودشان هم تدبیر داشته باشند.

عباس‌پور خاطرنشان کرد: امروز کسی باید در جایگاه مسئولیتی بنشیند که مجری سیاست‌های دولت باشد و سیاست‌های دولت را باور داشته باشد که در این میان سلیمان عبدالهی لاشکی رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان چالوس که دارای پشتوانه علمی و سابقه کاری بسیار خوبی هست مطمئنا به این سیاست‌ها ایمان دارد و در همین راستا حرکت خواهد کرد.

وی مشارکت‌پذیری را عامل موفقیت دانست و بیان کرد: یکی از برنامه‌های پنج‌گانه و محوری وزیر آموزش و پرورش مشارکت گرفتن است چرا که مشارکت از اولیاء و عامه مردم به وسعت بخشی برنامه‌ها منجر می‌شود.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران در پایان گفت: مشارکت باید باید در امر تعلیم و تربیت باشد و منابع جدیدی برای آن تعریف کرد در غیر این‌ صورت حتی با وجود افزایش اعتبارات پاسخگوی نیازها نخواهیم بود.

آموزش و پرورش مهم‌ترین نهاد فرهنگی در دولت است

مدیر سابق آموزش و پرورش چالوس نیز در این مراسم ‌گفت: آموزش و پرورش مهم‌ترین نهاد فرهنگی در دولت است.

‌محمدصادق فرزیب ‌اظهار کرد: امروز آموزش و پرورش چالوس موفقیت‌های خوبی کسب کرد و در عرصه های مختلف آموزشی، پرورشی، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی، توسعه و تجهیز مدارس گام‌های خوبی برداشته شد.

وی افزود: در طول مدت مدیریت خود با برنامه حرکت کردیم و مدیریت برنامه محور و برنامه ریزی هدفمند و منسجم را حاکم کردیم.

مدیر سابق آموزش و پرورش چالوس بیان کرد: استانداردسازی فعالیت‌ها را برای رسیدن به استانداردهای کیفی در پیش گرفتیم و به مدیریت مشارکتی و استفاده از فکر و اندیشه همه افراد توجه گردیم.

وی با اشاره به اینکه اعتدال در تمامی برنامه‌های لحاط قرار داده شد، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش مهم‌ترین نهاد فرهنگی در دولت است.

فرزیب با بیان اینکه تمرکززدایی یکی از سیاست‌ها در آموزش و پرورش بود، خاطرنشان کرد: سعی کردیم نهایت تکریم و احترام را به ارباب‌رجوع داشته باشیم و آزادی عمل متناسب با سیاست‌ها و خط‌مشی آموزش و پرورش را به کار بستیم و توفیقات خوبی هم به‌دست آمد.

وی در پایان گفت: موفقیت‌ها و توفیقاتی که در طول مدت مدیریتم در آموزش و پرورش چالوس به‌دست آمد حاصل خرد جمعی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها بود که در همین جا از تمامی کسانی در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش تلاش داشتند و خواهند داشت کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

به گزارش فارس، در این مراسم «محمد صادق فرزیب» تودیع و به جای وی «سلیمان عبدالهی لاشکی» به سمت رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان چالوس منصوب و مشغول به کار شد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :