آخرین عناوین

يکشنبه 3 اسفند 1393-19:50 کد خبر:5620

در غیاب استاندار مازندران چه می گذرد؟!!

تغییرات مدیریتی در استان مازندران در غیاب استاندار/خداحافظی دو مدیر کل

طی روزهای اخیر در غیاب استاندار مازندران،جابجایی هایی انجام شده و در دست انجام می باشد.


به گزارش خزرخبر،دو شایعه در مورد تغییرات دو مدیر به واقعیت پیوست که یکی از آنها خداحافظی مدیر کل ارشاد مازندران از سمت خود به دلیل بازنشستگی  و دیگری مدیرکل مدیریت بحران مازندران به دلیل حضور در انتخابات مجلس بوده است.

بر پایه این گزارش پس از رفتن ابراهیمی از ارشاد،سرپرستی این اداره کل تا مشخص شدن مدیر کل جدید ،بر عهده احمدی معاون اداری و مالی این اداره کل گذاشته شده است که شنیده ها حاکی از آن است که چند نفر جهت نشستن بر صندلی ریاست ابراهیمی رایزنی هایی را آغاز نموده اند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران نیز که در غیاب استاندار استعفای خود را به دفتر او تقدیم کرده منتظر برگشتن استاندار از سفر خارج از کشور می باشد و لازم به یادآوری می باشد که افراد زیادی جهت تصاحب این پست شروع به رایزنی هایی نموده اند.

در شهرداری سورک هم که به صورت سرپرستی توسط ولی زاده اداره می شده است از امروز با دریافت حکم قطعی ,ولی زاده ،به سمت شهردار سورک منصوب شد.

به گزارش خزرخبر،شنیده های زیادی در مورد برخی از مدیران کل جهت کاندید شدن در انتخابات مجلس بر سر زبان ها می باشد اما تا واقعیت در بازی سیاسی هیچ موردی را نمی توان باور داشت و صحت آن را تایید کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :