آخرین عناوین

سه شنبه 5 اسفند 1393-0:11 کد خبر:5627

واکنش امام جمعه میاندورود به جدیدترین اظهارات رئیس شورای شهر ساری :

دنبال دعوا نیستم اما فرودگاه در دل میاندورود است/مگر اینکه کاراگاه گجت باشید که از میاندورود بپرید

امام جمعه میاندورود به جدیدترین اظهارات رییس شورای شهر ساری در مورد فرودگاه واکنش نشان داد.

 


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،حجت‌الاسلام مجتبی رسولی جویباری یک‌شنبه شب در مراسم تودیع و معارفه شهردار شهر سورک با بیان اینکه میاندورود در مازندران و سطح کشور ممتاز است، اظهار کرد: این ویژگی ممتاز در حال حاضر به دلیل نوپا بودن شهرستان بیان نمی‎شود، اما در آینده به وضوح مشخص و بیان خواهد شد.

امام جمعه میاندورود که اهل جویبار است

وی با بیان اینکه من این مساله را از روی تعلق خاطر به این شهرستان بیان نمی‏‌کنم، تاکید کرد: من اهل جویبار هستم، اما در مدت 9 سالی که در بین مردم این شهرستان حضور دارم، شناخت کاملی از ویژگی‎های این منطقه پیدا کرده‎ام و این شهرستان را از میاندورودی‎ها نیز بهتر می‎شناسم.

امام جمعه شهرستان میاندورود بیان کرد: وقتی از جنبه‎های مختلف به این شهرستان نگاه می‎کنیم، مشخص می‎شود که میاندورود حقیقتا شهرستان بزرگی است، زیرا نزدیک‎ترین شهرستان به مرکز استان و دروازه ورود به استان مازندران است که هر مسئول یا گردشگری بخواهد به استان وارد شود، باید از شهرستان میاندورود عبور کند و چاره‎ای جز این نیست.

هر فردی از هر نقطهای از کشور که بخواهد وارد استان شود، باید ابتدا وارد میاندورود شود

این مسئول تاکید کرد: هر فردی از هر نقطه‎ای از کشور که بخواهد وارد استان شود، باید ابتدا وارد شهرستان میاندورود شود و این مساله‎ای مشخص است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میاندورود با بیان اینکه بنده دلیل این بحث‎ها و دعواها را متوجه نمی‎شوم، گفت: من هرگز به دنبال این دعواها نبوده‎ام و الان نیز نیستم و در پی نام‌گذاری فرودگاه نیز نیستم، زیرا این‌ها تصمیماتی است که مسئولان استان خواهند گرفت که فرودگاه مربوط به کجاست و کجا باید باشد یا نباید باشد، اما این مساله را مطمئنم که جای هیچ بحثی نیست که این فرودگاه در هر تقسیمات یا نامی در وهله اول در حوزه جغرافیایی و در دل میاندورود است.

وی گفت: هر کسی که بخواهد از فرودگاه به استان وارد شود، ابتدا باید از درون میاندورود عبور کند و نمی‎تواند پرواز کند و این مساله محرز و طبیعی است که جای دعوا و بحث ندارد و هر کاری که دوستان می‎خواهند انجام دهند، به هر حال این شرایط وجود دارد و نمی‎توانید این مساله را از ما دریغ کنید و این ظرفیت میاندورود است که پیشانی استان است و پیشانی شهرستان میاندورود نیز شهر سورک است.

برای رفتن به ساری باید از میاندورود عبور کنید الا اینکه کارآگاه گجت باشید

این مسئول با بیان اینکه فرودگاه پیش‌کش همه شما در مرکز استان و هر کاری می‌خواهید، انجام دهید، گفت: فرودگاه ظرفیت میاندورود است و نمی‌توانید برای رفتن به ساری از میاندورود عبور نکنید الا اینکه مانند کارآگاه گجت از اینجا بپرید و بروید ساری.

خطیب جمعه شهر سورک مرکز شهرستان میاندورود در پایان خاطرنشان کرد: میاندورود استقبال و بدرقه‌کننده همه میهمانان کشور است و چاره‎ای جز ساختن این شهرستان و شهر نیست و این مساله تلاش مضاعف فرماندار و شهردار را می‎طلبد.

ارسطو قادری فرماندار میاندورود نیز در این مراسم با تاکید بر نقش شهر سورک در توسعه شهرستان میاندورود گفت: همانطور که در مراسم معارفه خود نیز گفته بودم باید شهر سورک را به عنوان مرکز میاندورود به صورت ویژه مورد رسیدگی و توجه قرار داد.

وی با اشاره به وقوع سیل‎های متعدد در سال‎های گذشته در این شهرستان افزود: با اقدامات انجام شده دیگر در این مناطق مشکل سیلاب نخواهیم داشت.

این ‏مسئول از اختصاص اعتبارات ویژه در سال‌جاری برای جلوگیری از وقوع سیل و توسعه مکانیزاسیون کشاورزی خبر داد و افزود: در توزیع اعتبارات تنها ملاک ما نیاز مناطق مختلف شهرستان بود و بر اساس مسائل سیاسی و جناحی اعتبارات را توزیع نکردیم.

در این مراسم که با حضور علی نبیان معاون عمرانی استاندار مازندران و مسئولان میاندورودی همچنین فرامرز نقیبی و کوروش یوسفی دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر ساری در سالن اجتماعات دانشکده منابع طبیعی بادله همراه بود، عیسی ولی‌زاده حکم مسئولیت شهرداری سورک را دریافت کرد و از تلاش‎های محمد انصارالحسینی قدردانی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • عرشيا
    شنبه 9 اسفند 1393-8:52


    بدعت ناصواب
    اگربه اسم فرودگاههاي كشور توجه كني مانند فرودگاه شيراز، فرودگاه بوشهر، فرودگاه مشهد،فرودگاه تبريز، كه اسامي همه اسم مركز استانه اما ساري بگيم فرودگاه مياندرود!!!؟؟ مياندرود؟؟كجاست !؟روستاهه دهه قريه است چي هست؟؟ بدعتي را دنبال ميكنين كه ناصوابه؟؟؟؟