آخرین عناوین

سه شنبه 5 اسفند 1393-22:31 کد خبر:5629

مدیر کمیته امداد آمل خبر داد:

برپایی 30 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی آمل در جشن نیکوکاری

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل گفت: 25 پایگاه ثابت و پنج پایگاه سیار این نهاد به جمع‌آوری کمک‌های مردمی آملی‌ها در هفته احسان و نیکوکاری می‌پردازد.


به گزارش خزرخبر،رمضان علی‌پور رئیس کمیته امداد آمل در آستانه جشن نیکوکاری با بیان اینکه احسان و نیکوکاری در بین ایرانیان به سنتی حسنه و نیکو تبدیل شده است گفت: در قرآن‌کریم، احادیث اهل‌بیت، پیامبران و معصومین (ع) مردم به سوی انجام امور خیر و نیکو هدایت شده‌اند و در این زمینه نیز بشارت‌های زیادی داده شده است.

وی مردم شهرستان آمل را افرادی خیراندیش و نیکوکار دانست که در انجام کار نیک و پسندیده از یکدیگر سبقت می‌گیرند و افزود: همه ساله در آستانه بهار طبیعت و آغاز سال نو با برپایی جشن احسان و نیکوکاری شاهد حضور پرشور مردم کشورمان هستیم تا با شکوه و عظمت حضور یکپارچه خود افتخاری دیگر می‌آفرینند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل با اشاره به اینکه جشن احسان و نیکوکاری با رویکرد فرهنگ‌سازی انفاق و نیکوکاری در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان انجام می‌شود، گفت: امسال این جشن با شعار اکرام فاطمی و شور نیکوکاری برگزار می‌شود.

علی‌پور متذکر شد: هفته احسان و نیکوکاری از نهم تا پانزدهم اسفند ماه امسال به همراه نواختن زنگ جشن نیکوکاری در سطح مدارس این شهرستان برگزار می‌شود که زنگ نیکوکاری روز چهارشنبه 13 اسفند ماه با حضور مسئولان به صدا درمی‌آید.

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل از برپایی پایگاه‌های ثابت و سیار جمع‌آوری کمک‌های مردمی از سوی ستاد احسان و نیکوکاری این شهرستان خبر داد که 25 پایگاه ثابت و پنج پایگاه سیار به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌پردازند.

وی گفت: در مجموع 30 پایگاه ثابت و سیار در سطح شهر آمل و لاریجان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

وی یادآور شد: این مهم با همکاری فرمانداری ویژه آمل، اداره آموزش و پرورش، نیروی مقاومت بسیج و پایگاه‌های بسیج محلات این شهرستان برگزار می‌شود.

 آتنا عزیزی (آمل)

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :