آخرین عناوین

سه شنبه 5 اسفند 1393-22:34 کد خبر:5630

معاون فرماندار ويژه آمل خبر داد:

عملکرد مثبت در سال جاري در زمينه دستگيري افاغنه

معاون فرماندار ويژه شهرستان آمل با بیان اینکه سال جاري در زمينه دستگيري افاغنه عملکرد خوبي ثبت شده اظهار داشت : با  وجود  این عملکرد خوب همچنان رضايت‌مندي لازم را شاهد نيستيم.


به گزارش خزرخبر،سيد جعفر رسولي در نشست کارگروه اتباع خارجه و افاغنه در اين شهرستان خاطرنشان کرد : آمل از شهرهاي شاخص مازندران در زمينه مبارزه با مواد مخدر است.

وي افزود: در اين حوزه نيز با اقدام انقلابي و جهادي عوامل انتظامي و امنيتي به همراه همکاري مسئولان شهري، بخشداران، دهياران و اعضاي شوراي اسلامي توانستيم در امر شناسايي و دستگيري افراد موفقيت زيادي کسب کنيم.

وی افزود : در زمينه جمع‌آوري اتباع غيرمجاز و افاغنه هم اقدامات مفيدي انجام شده، هرچند حضور اتباع بيگانه در اين شهرستان به وضوح مشاهده مي‌شود .

معاون فرماندار ويژه آمل با تاکيد بر اينکه اين شهرستان از شهرستان‌هاي ممنوعه براي اتباع بيگانه است که از سال 1384 اين اقدام اعلام شد، گفت: با توجه به اينکه در اين شهرستان شغل فراوان بوده و مشاغل سخت به جهت گستردگي صنعت، معدن، توليد، دامداري و دامپروري زياد است و همشهريان رغبتي به کار در اين بخش‌ها ندارند و توجه به انجام کار سخت کمرنگ شده است، استفاده از اتباع خارجه بيشتر به چشم مي‌آيد.

وي افزود: همچنين تمکن مالي مردم اين شهرستان نيز عامل ديگري بوده تا در بحث کارهاي سخت، دامداري و دامپروري در کوهستان‌ها و مناطق ييلاقي شاهد حضور افاغنه باشيم زيرا گله‌داري گوسفندان و گاوداري هم از ديگر کارهايي است که معمولا در آنها از نيروهاي خارجي استفاده مي‌شود.

رسولي متذکر شد: با توجه به تاکيدات دولت و سياست‌هاي آن، مديران دستگاه‌هاي اجرايي و نهادهاي دولتي بايد با توجه به وجود اتباع بيگانه در سطح شهر، رسيدگي لازم را انجام دهند تا برابر مقررات در اين زمينه اعمال قانون شود.

معاون فرماندار ويژه آمل با اشاره به برخورد جدي با افرادي که مبادرت به استفاده از اتباع خارجه در مراکز فعاليت و کار خود دارند و يا به عنوان واسطه اين افراد را به مکان‌هايي که کار سخت در آنجا انجام مي‌شود معرفي مي‌کنند، بيان کرد: در سال جاري در زمينه دستگيري افاغنه عملکرد خوبي ثبت شده و با اين وجود همچنان رضايت‌مندي لازم را شاهد نيستيم.

وي گفت: اميدواريم ديگر در اين شهرستان دغدغه وجود اتباع غيرمجاز بيگانه را نداشته باشيم.

آتنا عزیزی(آمل)

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :