آخرین عناوین

سه شنبه 5 اسفند 1393-23:7 کد خبر:5631

در اقدامی غیر منتظره صورت گرفت:

تفاوت رفتاری دو نماینده ساری با رسانه ها/بی احترامی به مهمان توسط نماینده پرادعا ساری

یکی از نمایندگان پر ادعای ساروی در اقدامی غیر منتظره ،نسبت به رسانه های مهمان رفتاری نامناسب انجام داده است.


به گزارش خزرخبر،محمد دامادی نماینده اول و جوان و پرتلاش ساروی در اقدامی جالب و با هماهنگی های انجام شده در مجلس شورای اسلامی،از رسانه های ساری جهت بازدید شغلی از خانه ملت دعوت به عمل آورد.

با هماهنگی های به عمل آمده بسیار مناسب ،تعدادی از خبرنگاران فعال ساری با امکانات ایاب و ذهاب بسیار خوب،احترام و برخورد بسیار تماشایی،هماهنگی در تمام برنامه های پیش بینی شده و .... به مجلس شورای اسلامی اعزام شده و در نهایت شادی و رضایت نیز از این سفر تفریحی و شغلی به منازل خود برگشتند.

اما آنچه که در این بازدید یک روزه ای برای رسانه های مجرب و فعال ساری جالب بود را در زیر منتشر خواهیم کرد تا خوانندگان نیز در جریان قرار گیرند:

*مسئول دفتر دامادی در ساری که خود از جوانان رسانه ای و فعالان حوزه اجتماعی می باشد از ابتدا تا پایان این بازدید نهایت ادب و احترام را به مهمانان خود نمود که در پایان بازدید تمامی رسانه ها تشکر ویژه ای از وی نموده اند.

*مسئول دفتر دامادی در تهران نیز نهایت احترام و همکاری را با این تیم رسانه ای داشته است که باز هم امتیاز مثبتی برای این نماینده جوان ساری بود.

*یکی از موارد جالبی که برای رسانه ها جای سوال بوجود آورد احترام ویژه ای بود که از سوی کارمندان بخش های مختلف مجلس برای دامادی و مهمانان او قائل بوده اند و از این جوان اول ساری به عنوان یکی از نمایندگان برتر در زمینه اخلاق و کار یاد می برده اند که برای رسانه های ساری نیز افتخار بود.

*پس از وارد شدن خبرنگاران ساروی به داخل صحن مجلس،دامادی که در کنار میز هیات رییسه ایستاده بود زمانی که متوجه حضور مهمانان خود شد از همان مکان با تکان دادن دست و ادای احترام ،نشان داد که جایگاه نمایندگی از ادب و رفتار خوب پدری او کم نکرد.

*رسم بر این می باشد که هیات رییسه مجلس به مهمانان خود از طریق بلندگوی مجلس خوشامد می گویند که این کار در زمان حضور رسانه های ساری در مجلس انجام شد و خبرنگاران ساروی نیز به احترام میزبان خود از جای برخاسته و احترامات لازم را نسبت به میزبان خود به جای آورده اند.

*محمد دامادی پس از انجام کار خود به میان خبرنگاران و مهمانان خود آمده و بنا به درخواست خبرنگاران با آنها عکس یادگاری گرفته و به مسئولین دفتر خود در تهران و ساری سفارشات لازم را مبنی بر احترام گذاشتن و ..... نسبت به مهمانان را یادآور شد.

*نماینده اول ساری در مجلس در مدت زمانی که در میان رسانه های ساری حضور داشت به سوالات تمام رسانه ها در مورد مجلس،مصوبات مجلس و .... به صورت فشرده و مختصر و مفید پاسخگو بود.

*مهمترین موضوعی که در این بازدید یک روزه باعث تعجب رسانه های ساری شد بی توجهی و بی احترامی نماینده دوم و رسانه ای ساری نسبت به همشهریان خود بود.

*شجاعی علی رغم اینکه در صحن مجلس حضور داشت و به همکاران نماینده خود نیز سر می زد و با آنها صحبت می کرد و علی رغم اعلام حضور رسانه های ساروی در مجلس به عنوان مهمان از سوی هیات رییسه مجلس،متاسفانه حاضر نشد تا دقائقی هر چند کم در کنار خبرنگاران ساروی حضور یابد که این بی احترامی،گلایه شدید خبرنگاران را از نماینده ای که زمانی رییس صدا و سیمای مازندران و در حال حاضر نیز عضو ناظر صدا و سیما می باشد در پی داشت.

*شجاعی که چند هفته قبل نشستی را با خبرنگاران ساروی برگزار نمود با این برخورد نامناسب و توهین آمیز خود نشان داد که نه حرمت همکاران رسانه ای خود را نگه داشت و نه حرمت مهمانان ساروی مجلس را و این موضوع .......بماند که نگفتن بهتر از گفتن می باشد.

*دیدار از موزه مجلس،دیدار از برج میلاد و .... از دیگر برنامه های این تیم رسانه ای بود.

*فیاضی و احمدی لاشکی ،دو نفر دیگر از نمایندگان غرب مازندران در مجلس با مشاهده رسانه های ساروی در مجلس،نزد این تیم آمده و نهایت احترام را به جای آورده اند که متقابلا از سوی خبرنگاران ساروی مورد تقدیر قرار گرفته اند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • دوشنبه 11 اسفند 1393-9:52


    افتتاح های احمدی نژادی به دولت اعتدال رسید؛ افتتاح نمایشی اورژانس بیمارستان قلب فاطمه زهرا(س) ساری/آقای جان بابایی از شما انتظار نداشتیم!

    • علیرضا
      چهارشنبه 6 اسفند 1393-14:46


      خسته نباشید . سال آخر تازه یادش اومد به اصحاب رسانه توجه کنه .......دامادی جان سال 92 برخودت با من یادته !!!!!!!!!!!!!!!کارت خبر نگاری رو..................