آخرین عناوین

پنجشنبه 7 اسفند 1393-17:22 کد خبر:5634

ادارات فرهنگی بدون مدیر کل در مازندران:

سه دستگاه فرهنگی و آموزشی مازندران منتظر شناخت مدیران قطعی

سه اداره کل فرهنگی و آموزشی در استان مازندران منتظر مشخص شدن مدیران کل قطعی خود می باشند.


به گزارش خزرخبر،در هفته گذشته که استاندار مازندران در سفر خارجی حضور داشت دو مدیر فرهنگی و آموزشی از جایگاه مدیر کلی و ریاست کنار رفته اند.

بر اساس این گزارش جدا از شایعاتی که در مورد این دو تغییر مدیریتی در غیاب استاندار به وجود آمد ،با حضور مجدد استاندار در استان،گمانه زنی های زیادی توسط افراد سیاسی جهت تصدی این دو جایگاه در جریان می باشد که اسامی تعدادی از افراد برای تصدی این دو پست به گوش می رسد.

در بحث اداره کل ارشاد مازندران که توسط احمدی از نیروهای جوان و خلاق به صورت سرپرستی اداره می شود نام های زیادی با توجه به مسائل پیش آمده طی چند ماه قبل و صدور حکم مدیر کلی ارشاد مازندران برای یکی از مدیران کل استانداری مازندران توسط وزیر پیش آمده بود همچنان نامشخص می باشد و در کنار این موضوع نام های متعددی برای تصدی مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح است که از احد جاودانی ( معاون اسبق فرهنگی ارشاد استان و اهل غرب استان ) و محمود دیانی ( معاون دانشگاه مازندران و اهل ساری ) ، نیکزاد ( از مدیران سازمان تبلیغات استان تهران و اهل بهشهر و کمال الدین علاالدینی ( پزشک و فعال فرهنگی و هنری و اهل قائم شهر) و البته احمدی سرپرست فعلی و...برخی از این گزینه ها هستند .

از نکات قابل تامل ، عدم اعلام اسامی مورد توافق مجمع نمایندگان استان در مورد مدیر کل ارشاد بوده که ظاهرا اقدامی صورت گرفته است.

دانشگاه پیام نور استان مازندران

دانشگاه پیام نور استان اما مورد توجه مجمع نمایندگان مازندران قرار گرفته  و بر اساس شنیده ها نام سه نفر نهایی پیشنهادی از سوی این مجمع به استاندار اعلام شده است .

بر اساس شنیده ها لحمیان ( رئیس دانشگاه علمی و کاربردی مازندران )  ، محیط رضایی کلانتری ( معاون سابق دانشگاه پیام نور استان کرمان و معاون فعلی دانشگاه پیام نور ساری ) و نجفی ( عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان ) ، سه گزینه پیشنهادی مجمع نمایندگان مازندران برای ریاست این دانشگاه مهم و بزرگ استان هستند .

در این بین بدون تردید نظر استاندار مازندران در مورد فرد نهایی جهت معرفی به رییس دانشگاه پیام نور کشور مهمترین موضوع می باشد.

البته باید در مورد یک اداره کل فرهنگی دیگر که حدود 11 ماه است به صورت سرپرستی  اداره می شود نیز تصمیم گیری نهایی انجام گیرد که به علت عملکرد بسیار خوب سرپرست فعلی که خود از کارکنان این اداره کل می باشد هنوز حکم قطعی این سرپرست صادر نشده است که به زودی در این مورد نیز اخبار  لازم منتشر می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :