آخرین عناوین

پنجشنبه 7 اسفند 1393-20:35 کد خبر:5638

بر اساس آخرین شنیده ها و گمانه زنی ها در مازندران:

گزینه های احتمالی نامزدهای انتخاباتی مجلس دهم در مازندران !

مردم مازندران برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به چه کسانی اعتماد خواهند کرد !؟


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر (مازنی نیوز- روفیا قلی نژاد لیندی )با نزدیک شدن به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، نام های متعددی در حوزه های انتخاباتی مختلف مازندران بر سر زبان ها افتاده است.

در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود علاوه بر سید رمضان شجاعی کیاسری و محمد دامادی نمایندگان فعلی مردم در مجلس ، از حجت الاسلام سید جلال صالحی(مسئول حوزه علمیه سعادتیه ساری)،علی اصغر یوسف نژاد (نماینده سابق مجلس) ، فرامرز نقیبی (عضو شورای اسلامی شهر) ، مجید حسین زادگان (فرماندار سابق ساری) ، مهدی عبوری (شهردار فعلی) ، کوروش یوسفی  (عضو شورای شهر) و علی بابائی کارنامی (مدیرکل کار ، تعاون و رفاه اجتماعی) به عنوان گزینه های جدی انتخابات آتی مجلس نام برده می شود .

ضمن اینکه نام هایی چون ابوالقاسم روحی ، منصورعلی زارعی ، محمد قاسمی ، رضا پیوندی ، سید باقر پیشنمازی ، عادل روحی ، هادی ابراهیمی و سید جمال علوی نیز به گوش می رسد.

در حوزه انتخابیه بهشهر ، گلوگاه و نکا ، تنها نماینده فعلی آن یعنی احمدعلی مقیمی رقبای معروفی چون ایوب برزگر نژاد ،  علی اصغر رحمانی خلیلی و علی دست باز را پیش رو خواهد داشت. ضمن اینکه نباید از کنار نام های محمد جمشید اردشیری ، محمد مهدی ناصحی ، عبدالهاشم یعقوبی ، علی محمد شاعری ، ولی الله حسنی و علی اصغر شفیعی نیز به سادگی عبور کرد.

سید هادی حسینی و کمال علیپور در حوزه انتخابیه قائم شهر ، سوادکوه ، جویبار و سیمرغ رقبای صاحب نامی چون اصغر گرزین ، علی فلاح ، سید علی ادیانی ، یوسفعلی جوانی و محبوب قبادیان را پیش رو خواهند داشت. بی شک هرکدام از این چهره ها آرای زیادی را از هم اکنون برای خود کنار گذاشته اند که وضعیت دو نماینده فعلی را با خطر مواجه خواهد کرد،البته در این حوزه انتخابیه اگر از کنار اسم هائی چون عزت الله اکبری (نماینده سابق مجلس) ، ولی رعیت (نماینده سابق مجلس) ، محمد اسماعیل ابراهیم زاده (مدیرعامل انتقال گاز شمال  کشور) و رضا گنجی (فرماندار فعلی جویبار) عبور کنیم که وضعیت شان برای حضور در انتخابات مشخص نشده است ، چهره هایی چون عبدالله رضیان ، داریوش رحیمی ، سید محمد سمیعی ، ابراهیم بوداغی و رحمان چالاکی نیز تلاش خواهند کرد به مجلس دهم راه یابند.

در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار نیز حجت الله روحی ، ولی الله نانواکناری ، علی اکبر غلامیان و قاسم انتظار مهدی تلاش خواهند کرد جای مقداد نجف نژاد را بگیرند.

در حوزه انتخابیه بابل علی اکبر ناصری و حسین نیاز آذری (نمایندگان فعلی) رقبای جدی و صاحب نامی چون احمد فاطمی ، محسن نریمان ، علی کریمی فیروزجائی ، عابدین مومنی ، جعفر رضاتبار ، هادی معلم ، ابوطالب شفقت ، حسینعلی قاسم نژاد ، علی اردشیری و سید صادق موسوی را پیش رو خواهند داشت.
در حوزه انتخابیه آمل نیز چهره هایی چون سعید نیکزاد لاریجانی ، لطف الله آجدانی ، مریم پروین ، علی قاسمی ، یوسف شکری ، حسن اسماعیلی ، جواد قناعت و رضا حاجی پور در کنار عزت الله یوسفیان ملا (نماینده فعلی) برای ورود به مجلس دهم تلاش خواهند کرد.

اما در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد با دعوت جمع کثیری از مردم از حمید ناطق نوری فرزند احمد ناطق نوری معادلات پیچیده تر شده است. با این وضعیت دکتر حمید ناطق نوری و سیف الله فرزانه (فرماندار فعلی محمودآباد) رقیبای اصلی عبدالوحید فیاضی در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی خواهند بود ، از صفرعلی اسماعیلی ، غلامرضا کیانی ، عباس یزدانی ، محسن فلاح ، ولی الله فرزانه ، جواد اسماعیلی ، سید داوود موسوی و سید یعقوب حسینی نیز به عنوان چهره های دیگر فعال در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه نام برده می شود.

به گزارش مازنی خبر  ؛ در حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس ، قاسم احمدی لاشکی رقبائی چون انوشیروان محسنی و یدالله طاهرنژاد را خواهد داشت، شنیده ها حاکیست عبدالرضا شیخ الاسلامی ، هاشم فاطمی ، حجت الله ایوبی و قنبر سیمیاری نیز عزم خود را برای حضور در مجلس دهم جزم کرده اند.

در نهایت در غربی ترین حوزه انتخابیه استان مازندران در حوزه تنکابن ، رامسر و عباس آباد ، شیخ صفر قاسمی ، سبحان بهرامی ، علی امینی شاد ، درویش علی شمس ، غلامرضا مشایخی ، شمس الله شریعت نژاد ، پورآهنگر ثانی ، محسن حاجی آقایی ، فخرالدین صابری مبینی ، جلال الدین حیدری ، رستم زرودی ، جعفر قلی راهب و ابوالفتح نیکنام برای ورود به دهمین مجلس شورای اسلامی تلاش خواهند کرد.

باید منتظر ماند و دید در 8 اسفند 94 ، 12 نفری که از حوزه های انتخاباتی مازندران به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت ، چه کسانی خواهند بود !؟

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • محمد
    پنجشنبه 3 دی 1394-21:16


    به امید انتخاب دکتر رضیان قاضی عالی رتبه کشوری سابقه ایشون گواه بر همه چیز می باشد

    • ناصر
      پنجشنبه 3 دی 1394-21:14


      سوادکوهی ها فقط تک رای محمد رجبی

      • javad
        سه شنبه 1 دی 1394-13:32


        به امید موفقیت دکتر عبدالله رضییان در انتخابات پیشه رو

        • reza
          سه شنبه 1 دی 1394-13:29


          سلام خدمت همشهریان عزیر- افرادی که خود را به عنوان کاندید معرفی می کنند بدنبال منافع شخصی خود و اطرافیان خود می باشند .نساجی مازندران کو؟ چرا جوانان تحصیل کرده ما بیکار هستند .کاندیداهایی مثل رعیت - حسینی و... چه کار مثبتی انچام دادند .مصمئناً همه مثل هم هستند.

          • معلم
            پنجشنبه 23 مهر 1394-16:11


            درود بر مرد اخلاق، درستکار، قاطع، عالم، مدیر،

            درود بر دکتر رمضانعلی مهتابی عزيز،

            • هم کلاسی
              يکشنبه 1 شهريور 1394-5:48


              گفته های دوستان را تایید میکنم، بنده از همکلاسی های مهندس مهتابی هستم، انسانی شریف درستکار و برحق، خدا حفظش کنه

              • علی
                چهارشنبه 28 مرداد 1394-19:38


                درود بر مهندس مهتابی

                • تقی
                  جمعه 23 مرداد 1394-8:42


                  مهندس مهتابی انسانی شریف و درستکار است، زحمات زیادی برای دخانيات کشور کشیده

                  • جایل
                    سه شنبه 20 مرداد 1394-5:15


                    آقای شیخ علی اصغر رحمانی دوره قبل اگه کنار میکشید الان نماینده شرق مازندران اصلاح طلب بود، خیانت به اصلاحات کردید آقای رحمانی، واسه همین بنده و اطرافيانم از حضرتعالی حمایت نخواهیم کرد، به دکتر وحید رحمانی هم امیدی نیست، یا دکتر برزگرنژاد یا مهندس مهتابی

                    • کارمند دخانيات
                      دوشنبه 19 مرداد 1394-4:53


                      مهندس مهتابی مدیری پاکدست و دلسوز بود، بنده کارمند دخانیات ساری هستم، ایشان هیچوقت از سمت خود سو استفاده نکرد و پارتی بازی نمیکرد، بنده بارها حضورا خدمت ایشان رفتم و بنا به مشکلات عدیده بنده بنده را از شهر دیگر به ساری منتقل کرد با اینکه نه کسی سفارشم را کرد و نه مهندس شناختی از بنده داشت، بنده از این جوانمرد حمایت میکنم، درود بر مهندس مهتابی

                      • صمیم
                        شنبه 17 مرداد 1394-19:47


                        عزيزان بزرگواران چرا مغلطه میکنید، مستند حرف بزنید، مهندس انسانی بی حاشیه و درست است، این گفته های دوستان از سر غرض ورزی است مطمئنا، مهندس مهتابی از افتخارات شهر و استان ماست

                        • شکوهی
                          شنبه 17 مرداد 1394-18:56


                          رای ما مهندس مهتابی، کاندید اصلاحات، در شرق مازندران

                          • ابراهیمی
                            شنبه 17 مرداد 1394-1:18


                            شخصیت مهندس مهتابی با این کامنتهای که پایه و اساس ندارد تخریب نميشود، واقعا متاسفم برای انسانهایی که در سال 1394، قرن 21، فکر میکنند با شایعه میتوانند شخصی را زیر علامت سوال ببرند، مردم فهیم و شریف و باهوش تحقیق میکنند، از افراد، اینترنت،..... ،

                            • رضا
                              جمعه 16 مرداد 1394-12:21


                              مدیر محترم سایت خزر خبر از نشر پست بنده سپاسگزارم
                              من جناب مهتابی را سالها است که می شناسم بدون هیچگونه تظاهری این مرد خدمات زیادی را برای این کشور انجام داده و از مفاخر کشور و استان است اما متاسفانه ایشان با این همه افتخارات بین المللی و کشوری در هیچ مکان و یا حتی رسانه های استانی از این مرد بزرگ تقدیر بعمل نیامداین در حالی است که سایت های معتبر کشوری از ایشان به کرات تقدیر کردند. شاید چرایی این بایکوت خبری در استان مازندران را امروز بیشتر می توان درک کرد.

                              • رضا
                                جمعه 16 مرداد 1394-10:39


                                مردم شریف بهشهر،نکاء و گلوگاه هر آنچه که موجب عقب افتادگی منطقه شده همین تفکرات غلط و کج فهمی محدود افرادی است که در بسیاری مواقع واپسگرایی را بهمراه داشته است.من متاسفانه باید عرض کنم تا زمانیکه همچین تفکراتی حتی بسیار محدود در جامعه ساری و جاری است ما نبایستی امید به آینده بهتری داشته باشیم.برخی خود را مالک بی چون و چرا منطقه و فراتر از آن قیم بلامنازع مردم می دانند. برخی اجیر شدگان نیز بی انصافی را از حد گذرانده و یک شخص ملی و بین المللی را برای رسیدن به اهداف پلید خود بی شرمانه مورد تاخت و تاز قرار می دهند. شخصی که در هر پستی و منصبی بوده به میز شخصیت داد و نه مانند برخی که از میز شخصیت گرفتند. حال مردم شریف و محترم شما بخوانید حدیث مفصل از این مجمل.مدیر محترم سایت شما نیز درنشر اخبار و پستهای بدون پشتوانه و غیرمستند رسالت رسانه ای خود را فراموش نکنید

                                • تیموری
                                  پنجشنبه 15 مرداد 1394-21:44


                                  حسین جان شما با همین ادبیات در سایت بيصدا کامنت هايي علیه مهندس گذاشتید، هدفتان جز تخریب چیزی نیست، توسعه مقام معظم رهبری اينه که تخریب نکنیم اما انتقاد سازنده مانعی ندارد

                                  • حسین
                                    پنجشنبه 15 مرداد 1394-17:25


                                    مگه این اقا اصلاح طلب؟
                                    ما رو ببین فکر می کردیم اصولی؟
                                    هر چند سال یک جناح
                                    .....
                                    ......
                                    ......

                                    • صالح
                                      چهارشنبه 14 مرداد 1394-16:0


                                      درود بر مهندس رمضانعلی مهتابی عزیز، کاندید منتخب اصلاحات

                                      • حسین
                                        يکشنبه 11 مرداد 1394-16:3


                                        درود بر مهندس مهتابی، بنده اهل گلوگاه هستم و به مهندس مهتابی رای خواهم داد، پیش از این در دخانيات تیرتاش کارمند مهندس بودم، انسانی قاطع و حامی مظلومین است، مدیر ایرانی محقق جهانی مهندس مهتابی، عدالت برای همه توسعه متوازن ظرفیت ها شعار انتخاباتی اوست

                                        • خشايار
                                          شنبه 3 مرداد 1394-21:19


                                          درود بر مهندس مهتابی مدیر ایرانی محقق جهانی

                                          • فرهنگی
                                            پنجشنبه 1 مرداد 1394-8:50


                                            ساری – اینبار رای به تخصص علمی و پارلمانی ، قانون گذاری ، برنامه و بودجه ریزی توسعه ای و عملیاتی ... جعفر قربان پور فعال سیاسی ، دارای رتبه علمی یونسکو در خاورمیانه ، کارشناس ارشد اموراداری و فرهنگی اجتماعی سابق مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر آقای روزبهی نماینده ساری در مجلس ، همکار مرکز پژوهشها و اداره کل قوانین مجلس شورای اسلامی ، کاندیدای مستقل فرهنگی 2 دوره قبل مجلس شورای اسلامی و شورای شهر ساری ، داوطلب ثبت نام شده وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 ، معلم سابق آموزش و پرورش تهران ، رئیس انجمن اولیا دبیرستان تیزهوشان ناحیه یک ساری ، مسئول شوراها و نماینده اموربین الملل اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران با 32 سال بقه خدمت ارشد دولتی و پارلمانی در تهران و مازندران ، خطیب توانا و متخصص ، قهرمان سرافراز عرصه های علمی ، فرهنگی ، ورزشی و سیاسی در این دوره نیز به نمایندگی از جامعه فرهنگیان کشور کاندیدای مجلس از ساری هستند . ایشان و خانواده شان خود سرمایه نظام هستند و هرگز بدنبال سرمایه مادی نظام نبودند . ایشان آمادگی مناظره با دیگر کاندیداهای محترم با حضور رسانه ها را اعلام نمودند . رسانه های محترم عدالت را در اطلاع رسانی رعایت کنید . با تشکر

                                            • غلامرضا
                                              پنجشنبه 18 تير 1394-8:39


                                              دکتر مهتابی انسانی توانمند در مدیریت است، ایشان از اصلاح طلبان پر نفوذ در پایتخت میباشند، فداکار و دلسوز است، خدا را گواه میگیرم که بنده چیزی جز حقیقت نگفته ام، همت مردم بهشهر و نکا و گلوگاه میتونه مهندس را به بهارستان ببرد و شرق استان را به گلستان تبدیل کند

                                              • محمد
                                                پنجشنبه 11 تير 1394-5:19


                                                مهندس مهتابی را از نزدیک میشناسم، نه اهل زدو بند است نه اهل دروغ و ریا، انسانی متدین و دلسوز است، من اهل ساری هستم و از پرسنل دخانیات سورک

                                                • موسوی
                                                  سه شنبه 9 تير 1394-15:8


                                                  علی آقای عزیز مطالب جنابعالی جنبه شخصی است و اینکه به چه دلیل به نمایندگی یک عده خاص اعلام نظر می فرمایید جای اشکال است اگر نه همه مردم آزادند نظرات شخصی خود را بدور از تخریب اعلام کنند. ما قیم مردم نیستیم لذا حضرتعالی می توانید به بیان موضوعات بر اساس ذائقه و تفکرات شخصی خود عمل نمایید اما این انصاف نیست که بر اساس ذهن خوانی مردم عزیز و به نمایندگی آنان نظرات شخصی خود را اعلام دارید . اینکه بسیاری از افراد از جناب مهتابی حمایت می کنند امر طبیعی است و شما کجا سراغ دارید حامیان یک نامزد بر علیه نامزد مورد نظر خود مطالب منفی ابراز کنند؟ یادمان باشد ما در خصوص یک انسان صحبت می کنیم نه معصوم لذا انسانها دچار اشتباهاتی خواهند بود بالاخص که این افراد مسئولیت اجرایی هم داشته باشند. این امر می تواند برای همه نامزد های محترم صدق کند( عرض پوزش از کاندیدا های محترم). علی اقای عزیز خواهشمند رجوع کنید به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نحوه انتقاد روز سه شنبه دوم تیر ماه 1394 در حضور مسئولین و کارگزاران نظام

                                                  • علی
                                                    سه شنبه 9 تير 1394-6:8


                                                    دوست عزيز که هم نام بنده نیز هستی و هردو همنام مولا علی هم هستیم، امیرالمومنین میفرماید قضاوتی که بر پایه حدس و گمان باشد و مستند نباشد از عدالت و انصاف بدور است( شعار مهندس هم عدالت برای همه است)، شما مستند حرف نزديد که تخریب محسوب میشود، همگان میدانند و میفهمند مهندس چه شخصیتی دارد و نیاز نیست من تعریف کنم و شما تخریب، دخانیات بعد مهندس در کجا قرار دارد، از کارکنان دخانیات سوال بفرمایید، ایشان حتی یک نقطه خاکستری در رزومه مدیریتی خویش ندارد چه برسد به سیاه،

                                                    • علی
                                                      دوشنبه 8 تير 1394-18:41


                                                      دوستان گرامی بنده تخریب نکردم و رعایت انصاف را نمودم شما می توانید نظر سنجی در محیط بفرمایید نه روی سایت بنده تمام موارد شما را قبول دارم ولی نظر خود را براساس تجربه گفتم می توانید در چند سال اخر در حوزه مربوطه تحقیقی کنید ما نگفتیم توانا نیست اما واقعیات را هم بگویید بنده بر علیه نگفتم نظر خود را گفتم براساس نظرات سایر افراد اشنا لازم نیست فقط تعریف کنیم ..............

                                                      • شهرام
                                                        شنبه 6 تير 1394-16:55


                                                        عدالت برای همه و توسعه متوازن ظرفیت ها با مهندس رمضانعلی مهتابی

                                                        • حسینی
                                                          پنجشنبه 4 تير 1394-15:4


                                                          این دوست عزیز علی آقا در سایتهایی دیگر هم کامنتهایی علیه مهندس مهتابي را درج کردند که نهایت بی انصافی است و تخریب محسوب میشود، همگان دیدند که بعد از مهندس مهتابي چه بر سر دخانیات کشور آمده، البته اگه همه ی پرسنل دخانیات از مهندس راضی باشند یعنی مهندس در کارش ایرادی وجود داشته که همه راضی هستند، هر مدیری بدلیل يه سری تصمیم گیری ها مخالفانی هم دارد که نشان از این است مهندس برای بهبود شرایط دخانیات به کسی باج نداد و کار درست را انجام داد، در آخر از ایزد منان سرافرازی ایران اسلامی و سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی را خواهانم

                                                          • سلیمانی
                                                            پنجشنبه 4 تير 1394-13:10


                                                            عزیزان و بزرگواران
                                                            خواهشمندم در ارائه نظرات جانب انصاف را فراموش نکنید. بر خود واجب می دانم صادقانه خدمت عزیزان عرض کنم که جناب مهتابی از جمله مدیران موفق کشور هستند که خدمات زیادی را در زمان تحریم برای شرکت دخانیات انجام دادند. این حقیر در تهران مشغول فعالیت هستم و هر چند ارادت دارم خدمت جناب مهتابی اما در انتخابات مجلس دهم در تهران دین خود را ادا خواهم کرد.
                                                            دوستان قدری انصاف و قدری معرفت. همگان می دانند جناب مهتابی یکی از مهره های کلیدی و موثر در شرکت دخانیات ایران بودند.

                                                            • دانشجو
                                                              پنجشنبه 4 تير 1394-5:31


                                                              متاسفم برای افرادی که فکر میکنن با تخریب میتونن به اهدافشان برسند، این دوست ما با همین ادبیات و نگارش و استفاده از یاری کلمات خاص در همه خبرگزاری ها در يک تاریخ مشخص کاملترین گذاشتند، انشاالله که سازمان یافته نیست، ولی دوست عزیز وقتی سندی واسه حرفاتو نداری چه انتظاری داری مردم شریفمان باور کنن، توهین به هر کاندیدی از هر طیف و جناح کار ناپسنديده، مولا علی میفرماید بدگویی مومنی از مومن دیگر آتش جهنم را برایش افزون خواهد کرد

                                                              • علی
                                                                چهارشنبه 3 تير 1394-7:55


                                                                بنده تعجب می کنم چقدر این اقا نظرات مثبت دارد در حالی که واقعیت چیز دیگری است بروید و از مکانهای مدیریتی او بپرسید از مجموعه زیر دستش ایشان فردی اندکی علمی هستند 50 درصد افتخارات مال دیگران بود که به نام او شد او مهندس م. است مردی که ............. نگویم بهتر است
                                                                لطفا نظرات منفی را درج کنید نه فقط مثبت و چاپلوسی و ... را

                                                                • زمانی
                                                                  شنبه 30 خرداد 1394-1:32


                                                                  در حوزه بهشهر نکا مهندس رمضانعلی مهتابی تنها نماینده است که به نظر بنده حقیر ميتونه در مجلس تاثیر گذار باشد، توانمند در مدیریت و روابط اجتماعی، انسانی بااخلاق و درستکار است، بنده يه فرهنگی بدور از حاشیه و باند بازی هستم و از افرادی همچون مهتابی که بدون حاشیه میتواند به مردم خدمت کند حمایت میکنم، ایشان یا وعده نمیده یا اگر مطلبی را متعهد شد به آن جامه عمل میپوشاند

                                                                  • علی
                                                                    جمعه 29 خرداد 1394-2:38


                                                                    از شهرستان بابل نام دکتر صفی الله فغانپور که از کاندیداهای فعال و قوی می باشند و احتمال انتخاب ایشان بسیار بالا میباشد را در نظر نگرفتید!!!!

                                                                    • شریف
                                                                      جمعه 22 خرداد 1394-3:31


                                                                      مهندس مهتابی دکترا افتخاری دارند ولی مایل نیستند اورا دکتر صدا کنند، مردم بزرگوار بهشهر نکا گلوگاه حمایت شما بزرگواران از مهندس مهتابي میتواند گامی بزرگ برای شکوفایی منطقه باشد، ایشان هم عالم اند هم تجربه دارند، با نفوذی که در پایتخت دارد میتواند موثر واقع شود، مهندس درستکار و پاکدست است و مخالف باند بازی و پارتی بازیست، بااخلاق و فرهیخته است، تحقیق کنید در ارتباط با مهندس بعد رای بدید

                                                                      • پنجشنبه 21 خرداد 1394-0:51


                                                                        مهندس مهتابی ترکیبی از علم و تجربه که می تواند برای رشد و توسعه در منطقه اثر گذار باشد. عزیزان در آینده از این مرد توانا بیشتر خواهید شنید. فارغ از تعصب حضور مهندس مهتابی برای منطقه و مردم فهیم بهشهر ،نکاء و گلوگاه فرصت استثنایی است.

                                                                        • معلم
                                                                          چهارشنبه 20 خرداد 1394-15:9


                                                                          باسلام.این بار بابلیها فردشایسته وحقوقدانی بنام دکترفقانپور که چهره ی اشنا وخوش نام درتمامی عرصه هاست رابرمیگزینند

                                                                          • حمید رضا
                                                                            پنجشنبه 14 خرداد 1394-21:22


                                                                            به نظر بنده مردم بهشهر نکا گلوگاه بایستی نگاه قومی، عقیده ای، منطقه ای خود را کنار بگذارند و شخصی را انتخاب کنند که به آبادانی منطقه کمک کند و در مجلس موثر باشد، مهندس رمضانعلی مهتابی به نظر بنده گزینه مناسبی است بنده نه از اقوامشان هستم و نه تفکرات مهندس به من نزدیکه اما به ایشان رای میدهم چون میدانم میتواند به وظایف ذاتی یک نماینده مجلس بخوبی عمل کند، به امید آبادی منطقه

                                                                            • کارمند شهرداری نکا
                                                                              دوشنبه 11 خرداد 1394-10:25


                                                                              از دوستان خواهشمندم نام مهندس رمضانعلی مهتابی را در اینترنت جستجو کنند، این مرد از هر حیث توانمند و مقتدر است، علی یارت مهندس،

                                                                              • جعفر
                                                                                يکشنبه 10 خرداد 1394-6:33


                                                                                رای من مهندس رمضانعلی مهتابی، فردی فرهیخته، متواضع، درستکار، بی ادعا، محقق، مدیر، هوشیار، متمدن، باایمان، فداکار، کاردان، مردم دوست، کاندید اصلح بهشهر نکا گلوگاه

                                                                                • معلم نکایی
                                                                                  شنبه 9 خرداد 1394-9:31


                                                                                  در حوزه بهشهر نکا گلوگاه مهندس رمضانعلی مهتابی گزینه معقولی نسبت به وضع موجود در شرق استان است، انسانی که وامدار جناح های سیاسی نميشود ومدیری موفق است، اهل باند بازی نیست

                                                                                  • علی
                                                                                    چهارشنبه 6 خرداد 1394-6:16


                                                                                    در حوزه بهشهر نکا گلوگاه مهندس رمضانعلی مهتابی کاندید مردمی که به نظر بنده انتخابی شایسته هستند، انسانی دلسوز مردم و فداکار و کاردان، به پشتوانه همین مردم به میدان آمده، مهندس مهتابی مدیری توانا در سطح کشور و محققی خوش ذوق و شناخته شده در سطح جهان، من از نزدیکان ایشان شنیدم که ایشان پس از بازنشستگی از معاونت دخانیات کشور قصد اینگونه فعالیت ها را نداشته و به اصرار نزدیکان و از سر تکلیف پا به این عرصه گذاشته، شخصی نیست که تشنه پست و مقام باشد چون سابق بر این معاون دخانیات کشور بودند که بسیار بسیار جایگاه بهتری نسبت به نماینده مجلس است

                                                                                    • غلامحسین
                                                                                      سه شنبه 5 خرداد 1394-3:37


                                                                                      مردم فهیم بهشهر نکا گلوگاه مهندس رمضانعلی مهتابی کسیست که دخانیات ایران را از ورشکستگی نجات داد، به تهدیدات و نصیحت های واهی گوش نداد و با تکیه بر اقتدار و علم مدیریت خویش دخانیات را از منجلاب ورشکستگی نجات داد، انسانی که درگیر سیاسی بازی نشد و کار درست را انجام داد، بنده دورادور ایشان را میشناسم انسانی بااخلاق و درستکار است

                                                                                      • محمودآبادی
                                                                                        دوشنبه 4 خرداد 1394-12:56


                                                                                        دکتررضائی ازمحمودآباد راچرا ننوشتی انشاالله رای میاره

                                                                                        • مهدی
                                                                                          دوشنبه 4 خرداد 1394-5:16


                                                                                          به استحضار مردم شریف بهشهر نکا گلوگاه میرسانم مهندس رمضانعلی مهتابی با شعار عدالت برای همه و توسعه متوازن ظرفيت ها به میدان خواهد آمد، فردی که پشتوانه او مردم هستند و درگیر جریان های سیاسی نميشود، آمده که خدمت کند، دلسوز مردم است، افتخارات جهانی دارد

                                                                                          • گلوگاه
                                                                                            شنبه 2 خرداد 1394-1:56


                                                                                            مهندس مهتابی با شعار
                                                                                            "عدالت برای همه و توسعه متوازن" از دیار بهشهر،نکاء و گلوگاه خواهد امد. این خبر موثق و از نزدیکان ایشان بیان شده است.
                                                                                            خدا کند بیایند. انشالله

                                                                                            • بامداد
                                                                                              جمعه 1 خرداد 1394-16:13


                                                                                              امیدوارم مهندس مهتابی با شرکت خود در انتخابات دین خود را به مردم خوب بهشهر، نکا و گلوگاه ادا فرمایند
                                                                                              جناب آقای مهتابی این مردم سزاوار بهترین ها هستند

                                                                                              • کمیل
                                                                                                پنجشنبه 31 ارديبهشت 1394-14:56


                                                                                                مهندس رمضانعلی مهتابی در حوزه بهشهر نکا گلوگاه خواهد آمد با شعار عدالت برای همه، از نخبگان و دانشمندان ایران و جهان، با 30 سال سابقه اجرایی کلان در سطح کشور، درستکار، پاکدست، باسواد، فرهیخته، بااخلاق، باایمان، فداکار، کاردان،

                                                                                                • دانشجو
                                                                                                  چهارشنبه 30 ارديبهشت 1394-23:48


                                                                                                  مهندس مهتابی از بهشهر، نکا گلوگاه
                                                                                                  توانمند فارغ از هیاهو
                                                                                                  محقق برجسته جهانی و افتخار ایران و مازندران

                                                                                                  • اشرفی
                                                                                                    چهارشنبه 30 ارديبهشت 1394-23:41


                                                                                                    عدالت برای همه
                                                                                                    مهندس مهتابی از شرق استان می آید

                                                                                                    • جابر
                                                                                                      چهارشنبه 30 ارديبهشت 1394-23:7


                                                                                                      ﻣﻬﻨﺪﺱ ﻣﻬﺘﺎﺑﯽ ﺍﺯ ﭼﻬﺮﻩ ﻫﺎﯼ ﺳﺮﺷﻨﺎﺱ ﮐﺸﻮﺭ ﻭ ﺟﻬﺎﻥ ﺩﺭ ﻋﺮﺻﻪ
                                                                                                      ﺗﺤﻘﯿﻘﺎﺕ ﻫﺴﺘﻨﺪ . ﺍﯾﺸﺎﻥ ﺯﻣﺎﻧﯿﮑﻪ ﻣﺪﺍﻝ ﻃﻼﯼ ﺟﻬﺎﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻓﺪﺭﺍﺳﯿﻮﻥ
                                                                                                      ﻣﺨﺘﺮﻋﯿﻦ ﺟﻬﺎﻥ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ 2009 ﺑﻮﺩﺍﭘﺴﺖ ﻣﺠﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﮐﺮﺩﻧﺪ
                                                                                                      ﻭ ﯾﺎ ﭘﺰﻭﻫﺸﮕﺮ ﺑﺮﺗﺮ ﮐﺸﻮﺭ ﻭ ﻣﺪﯾﺮ ﭘﮋﻭﻫﺸﯽ ﮐﺸﻮﺭ ﺷﺪﻧﺪ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ
                                                                                                      ﺑﻨﺎ ﯾﻪ ﺩﻻﯾﻞ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﻭ ﺟﻨﺎﺣﯽ ،ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﻦ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﺑﻬﺸﻬﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﺸﺎﻥ
                                                                                                      ﻗﺪﺭﺩﺍﻧﯽ ﻧﮑﺮﺩﻧﺪ . ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﯽ ﺍﺩﻋﺎ ﺍﻣﺎ ﺑﺎ ﻫﻮﺵ ﻭ ﺑﺎ ﺍﻗﺘﺪﺍﺭ . ﯾﻘﯿﻨﺎ
                                                                                                      ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻗﺎﺑﺖ ﺩﺭ ﻋﺮﺻﻪ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺗﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻣﺮﺩ ﺑﺰﺭﮒ ﺑﺮﺍﺣﺘﯽ
                                                                                                      ﻋﺒﻮﺭ ﮐﺮﺩﻧﺪ . ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺷﺮﯾﻒ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻫﯿﭻ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﻘﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺩﺭ
                                                                                                      ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻭﺍﻣﺪﺍﺭ ﺳﯿﺎﺳﯿﻮﻥ ﻧﺸﺪ

                                                                                                      • دبیر
                                                                                                        چهارشنبه 30 ارديبهشت 1394-15:59


                                                                                                        از بابلسر فریدونکنار در انتخابات دهم مجلس
                                                                                                        نوبت سردارحاج ولی اله نانواکناری معلم و استاد دانشگاه می باشدکه وارد عرصه ی سیاست و فرهنگ ، اقتصاد و ...شود انشااله.

                                                                                                        • تقی قاسمی
                                                                                                          سه شنبه 29 ارديبهشت 1394-3:57


                                                                                                          رای ما مهندس رمضانعلی مهتابی، بهشهر نکا گلوگاه خواهشمندم از مهندس. مهتابی حمایت کنید

                                                                                                          • شایان
                                                                                                            دوشنبه 28 ارديبهشت 1394-1:24


                                                                                                            من یه هنرمندم، و بعد از تحقیق و تفحص درباره مهندس رمضانعلی مهتابی فهمیدم برنامه های برای شکوفایی هنرمندان دارند در بهشهر نکا گلوگاه، طبیعی است هر صنف و قشری دنبال منافع خود هستند. من ندیدم که نماینده ای در ارتباط با هنرمندان حرفی به میان بیاورند

                                                                                                            • مهلا
                                                                                                              شنبه 26 ارديبهشت 1394-22:26


                                                                                                              رای من فقط مهندس رمضان علی مهتابی که درزمینه مدیریتی حرفی برای گفتن دارند

                                                                                                              • پویا
                                                                                                                شنبه 26 ارديبهشت 1394-15:6


                                                                                                                آدم ها میتوانید معروف باشند چه خوب چه بد مثلا خلاف کارایی بزرگ یا قاتل ها اما محبوبیت مختص آدم های خوب است، من به مهندس رمضانعلی مهتابی رای میدم، انسانی فهیم، درستکار، باسواد، محقق، مدیر،باسابقه اجرای کلان،معاون تحقیق و توسعه دخانیات کشور، رای میدهم، بهشهر نکا گلوگاه بایستی به مهندس رمضانعلی مهتابی افتخار کنند

                                                                                                                • ساغر
                                                                                                                  جمعه 25 ارديبهشت 1394-8:18


                                                                                                                  رای ما بدون بی طرفی و به دور از تعصبات قومی منطقه ای مهندس رمضانعلی مهتابی، غرور شرق مازندران

                                                                                                                  • عماد
                                                                                                                    جمعه 25 ارديبهشت 1394-8:14


                                                                                                                    اینبار فردی از دخانیات کشور خواهد آمد که آبادانی دوستان اورا خواندند،اسمش چیست؟اهل کجاست؟ بهشهر؟ نکا؟ گلوگاه؟ مهندس است؟مخترع؟ مدیر برتر کشور؟ استاد دانشگاه؟ نميدانم فقط میدانم نامش رمضانعلی است، به گفته دوستان نام خانوادگی اش مهتابی شاید، مدیر ایرانی محقق جهانی مهندس مهتابی

                                                                                                                    • خشايار
                                                                                                                      جمعه 25 ارديبهشت 1394-7:28


                                                                                                                      مهندس رمضانعلی مهتابی در بهشهر گلوگاه از محبوبیت چشمگیری برخوردارند، رای ما مهندس مهتابی

                                                                                                                      • حمید
                                                                                                                        جمعه 25 ارديبهشت 1394-2:30


                                                                                                                        رای ورزشکاران بهشهر نکا مهندس مهتابی، مهندس انسانی درستکار و مقرراتی و منضبط است، روابط را فدای ضوابط نمیکند، این و میتونید از کارمندان دخانیات بپرسین، به امید پیروزی و آبادانی بهشهر نکا گلوگاه با مهندس مهتابی

                                                                                                                        • رضا
                                                                                                                          پنجشنبه 24 ارديبهشت 1394-1:25


                                                                                                                          با ورود مهندس مهتابی رقابت در شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه بسیار جذاب و دیدنی است. مردی توانمند ولی

                                                                                                                          • منصور
                                                                                                                            چهارشنبه 23 ارديبهشت 1394-5:48


                                                                                                                            درود بر مهندس رمضانعلی مهتابی، انسانی متمدن، بافهم کمالات، از جنس مردم،مدیر، روی صحبتم بامردم بهشهر نکا گلوگاه است نظرمو نمیخوام تحمیل کنم اما عاجزانه خواهش میکنم به دور از تعصب و با بی طرفی، درمورد مهندس مهتابی تحقیق و تفحص کنید اگه با من هم عقیده شدید به مهندس مهتابی رای بدید، گرایش مهندس اصلاح طلب میانه رو است، و همانطور که دوستان فرمایش کردن معاون تحقیق و توسعه دخانیات کشور بودند و در کارنامه مدیریتی ایشان حتی یک نقطه خاکستری وجود ندارد چه برسد به سیاه، ممنون میشم نظرمو تایید بفرمایید

                                                                                                                            • سارا
                                                                                                                              دوشنبه 21 ارديبهشت 1394-9:43


                                                                                                                              مهندس مهتابی استاد برادرم بوده، من هم ایشان را میشناسم، به نظر بنده گزینه مناسبی هستند در حوزه بهشهر نکا گلوگاه، شخصی فرهیخته، باسواد، مدیر،قاطع،و باعث افتخار ایران هستند ایشان

                                                                                                                              • سلمان
                                                                                                                                دوشنبه 21 ارديبهشت 1394-8:7


                                                                                                                                تشکر فراوان دانشجو فرهیخته،از اینکه میبینم جستجو کردی و کورکورانه قبول یا رد نکردی ممنونم

                                                                                                                                • دانشجو
                                                                                                                                  يکشنبه 20 ارديبهشت 1394-13:32


                                                                                                                                  عزیزان من یک دانشجو هستم و وقتی نام مهندس رمضانعلی مهتابی رو سرچ کردم متوجه شدم ایشان از نخبگان
                                                                                                                                  کشور و جهان هستند. انسانهای بی نام و نشان در دنیای سیاست همچون مهتابی کم نیستند که بدون وامدار بودن به حزب یا جناحی می توانند به این مملکت خدمت کنند

                                                                                                                                  • سلمان
                                                                                                                                    جمعه 18 ارديبهشت 1394-8:48


                                                                                                                                    در حوزه بهشهر نکا گلوگاه مهندس رمضانعلی مهتابی از گزینه های شایسته و بجایی هستند،استراتژی مدیریتی مهندس مهتابی در دخانیات زبان زد است، افتخارات جهانی، و داخلی دارند، در دانشگاه پیام نور ساری تدریس میکردند، مقاله وکتاب دارند

                                                                                                                                    • حسین
                                                                                                                                      دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-5:38


                                                                                                                                      مهندس رمضانعلی مهتابی معاونت سابق دخانیات کشور احتمال کاندیداتوریش زیاده،از اساتید دانشگاه ومخترع، 69عنوان و طرح پزوهشی مدیریتی دارد برنده مدال طلا در چشنواره مخترعین جهان در بوداپست مجارستان است مدیر برتر کشور در سال1391، چهار عنوان کتاب وهفت اختراع ثبت کردند

                                                                                                                                      • هوادار
                                                                                                                                        شنبه 12 ارديبهشت 1394-23:43


                                                                                                                                        جناب دکتر غلامرضا گرزین افسانه ای که هرگز تکرار نخواهد شد.

                                                                                                                                        • درويشي
                                                                                                                                          چهارشنبه 9 ارديبهشت 1394-13:47



                                                                                                                                          فقط مهندس امينى شاد. جوان مدبر با تجربه و مدير

                                                                                                                                          • مسعود
                                                                                                                                            چهارشنبه 9 ارديبهشت 1394-13:45


                                                                                                                                            انتخابى بهتر از مهندس امينى شاد در حوزه انتخابى تنكابن رامسر عباس اباد متصور نيست. ايشان از هرجهت شايستگى احراز اين مهم را دارند.
                                                                                                                                            چرا كه تجربه، دانش و بروز بودن در اين زمان بسيار حاىز اهميت بوده و كليد شانس و تقدير ديگر گشايشى به هيچ در بسته اى نيست.

                                                                                                                                            • کمیل از نور
                                                                                                                                              پنجشنبه 20 فروردين 1394-3:24


                                                                                                                                              برای شهرستان نور فقط دکتر علی اسماعیلی ولاغیر

                                                                                                                                              • شهروند
                                                                                                                                                چهارشنبه 19 فروردين 1394-12:30


                                                                                                                                                نام محسن سام دلیری از کاندیداهای دوره قبلی چالوس را هم اضافه کنید

                                                                                                                                                • کارگر
                                                                                                                                                  شنبه 15 فروردين 1394-9:23


                                                                                                                                                  اقای شمس کریمی وسلام یعنی تموم شده سوخته کلا خسته نباشید.

                                                                                                                                                  • شمس
                                                                                                                                                    پنجشنبه 13 فروردين 1394-19:48


                                                                                                                                                    بابل يك كلام كريمي وسلام

                                                                                                                                                    • دا
                                                                                                                                                      دوشنبه 18 اسفند 1393-11:30


                                                                                                                                                      اگر عبوري بيايد راي تاريخي در استان مازندران ثبت ميشودهرچند شنيده ها حاكي اين است ايشان گفته تا مادامي كه شوراي شهربخواهند درخدمت مردم ساري هست واقعا عبوري ميدانه بياد راي اول وبي نظيرمياره اما نمياد اين قدرت ميخواهدبداني راي مياري نيايي

                                                                                                                                                      • ارطه
                                                                                                                                                        شنبه 9 اسفند 1393-15:0


                                                                                                                                                        متاسفم که اسم دکتر عبدالله رضیان را در پاورقی نوشته اید .اگر نگاهی اجمالی به سوابق ایشان در سطح استان داشته باشید متوجه می شوید قانونگزار کیست و چه کسی باید به مجلس راه پیدا کند.