آخرین عناوین

دوشنبه 11 اسفند 1393-18:23 کد خبر:5648

اخبار ناجای مازندران در یک نگاه

کشف جعل و کلاهبرداري 4 ميليارد ريالي در نوشهر/ انهدام باند کلاهبرداري شرکت هاي هرمي در رامسر/پزشک قلابي که در " نوشهر " دارو تجويز مي کرد/ دستگیری عامل انتشار اکاذيب و هتک حيثيت افراد در شبکه اجتماعي اينستاگرام/ دستگيري کلاهبردار2 ميليارد ريالي در آمل


به گزارش خزرخبر و به نقل از معاونت اجتماعی ناجای مازندران،سرهنگ " محمد عظيمي " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر افزود : در پي مراجعه فردي به ماموران پليس آگاهي شهرستان نوشهر، مبني بر اينکه زميني به مساحت يک هزار متر را از فردي به نام " ضرغام – ت " به ارزش يک ميليارد و 500 ميليون ريال خريداري کرده و در زمان تحويل متوجه شد، ملک مورد نظر چند سال قبل به شخص ديگري فروخته شده و از وي کلاهبرداري شد، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت . رئيس پليس آگاهي مازندران افزود : ماموران با دريافت اين اطلاعات پس از چند روز کار اطلاعاتي و تحقيقات پليسي متهم به جعل و کلاهبرداري را شناساي و در اقدامي غافلگيرانه دستگير کردند. وي همچنين به وقوع جعل و کلاهبرداري مشابه در منطقه سيسنگان شهرستان نوشهر خبر داد و افزود : در پي مراجعه فردي به پليس آگاهي شهرستان نوشهر مبني بر کلاهبرداري از وي به ارزش دوميليارد و 500 ميليون ريال، با فروش مال غير ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .رئيس پليس آگاهي مازندران گفت : مالباخته در اظهارات خود به پليس عنوان داشت، با خريد ويلايي از فردي به نام " احسان – د " به ارزش دو ميليارد و 500 ميليون ريال در زمان تحويل متوجه شدم ملک متعلق به فردي ديگر بوده و ازم ن کلاهبرداري شد . سرهنگ عظيمي افزود : با دستور مقام قضايي اين متهم شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه دستگير شد و هر دو متهم دستگير شده پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضايي و سپس روانه زندان شدند .

انهدام باند کلاهبرداري شرکت هاي هرمي در رامسر

فرمانده انتظامي شهرستان " رامسر " مازندران، از شناسايي و دستگيري اعضاي باند کلاهبرداري شرکت هاي هرمي خبر داد .

به گزارش پايگاه خبري پليس ، سرهنگ قرباني با اعلام اين خبر افزود : در پي کسب خبري مبني بر فعاليت افرادي تحت عنوان شرکت هرمي گلدگوئيست و کلاهبرداري از شهروندان ، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت . وي گفت : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي با شناسايي محل فعاليت اين افراد در يک منطقه مسکوني با هماهنگي قضايي در عملياتي غافلگيرانه نه متهم به کلاهبرداري را شناسايي و دستگير کردند . فرمانده انتظامي شهرستان افزود : ماموران در بازرسي از محل فعاليت اين افراد دو دستگاه کامپيوتر را با متعلقات مربوطه و حدود 250 جلد دفاتر و کتب که در ارتباط با فعاليت هاي شرکتهاي هرمي بوده کشف و ضبط کردند. سرهنگ قرباني گفت : متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به بزه انتسابي اعتراف و اظهار داشتند، در قسمت وكيشن يا همان تور هاي مسافرتي فعاليت داشته و جمعا 900 ميليون ريال سرمايه گذاري كرده اند. فرمانده انتظامي شهرستان رامسر با بيان اينکه محل فعاليت اين افراد پلمب شد ، افزود : متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شدند .

پزشک قلابي که در " نوشهر " دارو تجويز مي کرد

ماموران پليس آگاهي شهرستان " نوشهر" مازندران ،فردي را به اتهام جعل عنوان و معرفي خود بعنوان پزشک متخصص شناسايي و دستگير کردند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، در پي کسب خبري مبني بر فعاليت فردي که خود را پزشک متخصص معرفي کرده و در منزلش در شهرستان نوشهر، ضمن تجويز بيماران، داروهاي کمياب و تخصصي توزيع مي کند، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت . ماموران با انجام تحقيقات گسترده پليسي متهم به جعل عنوان و قاچاقچي دارو به نام " مراد- م " را شناسايي و دستگير کردند. براساس اين گزارش، ماموران در بازرسي از منزل متهم موفق شدند، مقادير زيادي داروهاي پزشکي تخصصي بالغ بر هزار قلم دارو به ارزش تقريبي 100 ميليون ريال کشف و ضبط کردند. متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد .

 دستگيري دوسارق سابقه دار با 8 فقره سرقت درجويبار

فرمانده انتظامي شهرستان جويبار از دستگيري دو سارق سابقه دار سيم برق با 8 فقره سرقت در اين شهرستان خبرداد .

سرهنگ " سيد رحمان رضازاده " فرمانده انتظامي شهرستان جويبار در گفتگو با خبر نگار پايگاه خبري پليس گفت : درپي گزارش مردمي مبني بر سرقت سيم هاي برق از شبکه توزيع در اين شهرستان ، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان احتمالي در دستوركار يگان هاي انتظامي اين شهرستان قرارگرفت . فرمانده انتظامي شهرستان جويبار افزود : به همين منظوربا تشکيل تيم هاي اطلاعاتي و عملياتي شناسائي و دستگيري سارقان ماموران موفق شدند با بهره گيري از منابع اطلاعاتي دو سارق حرفه اي سيم برق به نام هاي" فرامرز - ر" و " يزدان – الف " را در اقدامي غافلگيرانه در مخفيگاهشان دستگير کنند . سرهنگ رضا زاده خاطر نشان کرد : و در بازرسي از مخفيگاه اين دو متهم 500 متر سيم برق سرقتي و يک عدد قيچي سيم بري کشف و ضبط شد . رضازاده همچنين گفت : متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي به عمل آمده تاکنون به 8 فقره سرقت سيم برق در شهرستان جويبار فرمانده انتظامي جويبار درخاتمه از شهروندان خواست براي پيشگيري از سرقت سيم برق و جلوگيري از قطع برق هرگونه موارد مشکوک را به پليس 110 اطلاع دهند .

دستگیری عامل انتشار اکاذيب و هتک حيثيت افراد در شبکه اجتماعي اينستاگرام

ماموران پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات مازندران ف متهم به نشر اکاذيب و سوء استفاده از تصاوير خصوصي افراد در فضاي مجازي و شبکه اجتماعي اينستاگرام را شناسايي و دستگير کردند.

سرهنگ کارآگاه" احمدرضا رستمي" رئيس پليس فتاي استان مازندران در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت : در پي مراجعه زني به پليس فتا و طرح شکايت مبني بر اينکه ، به تازگي از طريق يکي از دوستانم متوجه شدم شخصي با سوء استفاده از تصاوير شخصي ام صفحه اي در شبکه اجتماعي اينستاگرام با نام و مشخصاتم ايجاد و با نشر اکاذيب در آن هتک حرمت و حيثيت کرده است. وي افزود : با دريافت اين گزارش، اقدامات اطلاعاتي و فني ماموران پليس فتا در دستور کار قرار گرفت. سرهنگ رستمي با اشاره به شناسايي متهم گفت: ماموران و کارآگاهان پليس فتا با هماهنگي قضايي متهم را در عملياتي غافلگيرانه دستگير کردند. وي گفت : متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به بزه انتسابي اعتراف کرد و در اظهاراتش عنوان داشت ، حدود يک سال قبل در مسير تردد فلش مموري پيدا کرد که حاوي تصاوير خصوصي شاکي بود و پس از مدتي با ساخت صفحه اي در شبکه ي اجتماعي اينستاگرام مرتکب اين عمل مجرمانه شدم . رستمي ادامه داد : متهم با اين عمل مجرمانه از شهروندان زيادي کلاهبرداري کرد که با اقدامات پليسي شناسايي و دستگير و به مرجع قضايي معرفي شد. رئيس پليس فتاي مازندران با هشدار به خانواده ها از آنها خواست : از اطلاعات محرمانه خانوادگي خود به خوبي محافظت و اطلاعات روي فلش مموري خود را بصورت رمز شده نگهداري کنيد و از قرار دادن تصاوير خصوصي و اطلاعات شخصي خود در فضاي مجازي جدداً خودداري کنيد.

کشف 20 کيلو ترياک در شهرستان نور

فرمانده انتظامي شهرستان " نور" مازندران، از شناسايي و دستگيري سه متهم به خريد و فروش مواد مخدر و کشف 20 کيلوگرم ترياک خبر داد.

سرهنگ " نوروز علي شاليکار" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر افزود: به دنبال خبري مبني بر فعاليت سه متهم به مواد مخدر در شهرستان نور در سطح گسترده ، موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي قرار گرفت. وي گفت : ماموران مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي افرادي به نام هاي " علي - م ، مهربان - ع و جواد - ر " را شناسايي و در عملياتي ضربتي دستگير کردند. شاليکار گفت : ماموران در بازرسي از محل فعاليت اين افراد موفق شدند، 20 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک از اين افراد کشف و ضبط کنند. فرمانده انتظامي شهرستان نور با اشاره به تحويل متهمان به مواد مخدر به مرجع قضايي، گفت : متهمان پس از تحويل به مرجع قضايي با صدور حکم روانه زندان شدند .

کشف 10 کيلو شيرين بيان با طعم ترياک در جويبار

دو متهم به فروش مواد مخدر قلابي در شهرستان جويبار مازندران شناسايي و دستگير شدند.

سرهنگ " سيد رحمان رضازاده " فرمانده انتظامي شهرستان " جويبار" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر افزود : دو متهم به مواد مخدر که با جايگزين کردن شيرين بيان به جاي ترياک ، قصد فروش آن را داشتند، شناسايي و دستگير شدند . سرهنگ رضازاده گفت : متهمان با يک دستگاه خودروي پژو 405 نقره اي رنگ قصد فروش مواد مخدر در سطح شهرستان را داشتند،که ماموران پليس بلافاصله با تشکيل تيم هاي عملياتي و اقدامات فني متهمان به نام هاي " عليرضا – س و جلال – س " را که اهل و ساکن يکي از استان هاي مرکزي کشور بودند ، شناسايي کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان جويبار خاطر نشان ساخت : ماموران در ادامه تحقيقات با شناسايي خودروي متهمان در اقدامي ضربتي موفق شدند، با متوقف کردن اين خودرو و دستگير هر سه متهم در بازرسي از خودرو بيش از 10 کيلو و500 گرم شيرين بيان که بصورت ترياک قلابي در بسته هاي يک کيلوگرمي براي فروش داخل خودرو جاساز بوده، کشف و ضبط کنند. وي افزود : متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي و برابر حکم صادره روانه زندان شدند. رضازاده با هشدار به شهروندان گفت : هوشياري و همكاري مردم با پليس براي برخورد با متخلفان، تاثير بسيار بالايي را در ايجاد امنيت در جامعه دارد و تقاضاي پليس اين است كه شهروندان همانند گذشته، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك، موضوع را با پليس 110 در ميان بگذارند.

كشف مواد مخدر شيشه از اعضاي باندي در ساري

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدراستان مازندران، از عمليات اين پليس در شناسايي وانهدام باند تهيه وتوزيع موادمخدر صنعتي و کشف بيش از يک کيلو شيشه در اين ارتباط خبر داد .

سرهنگ " ذبيح الله پهلواني" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام خبر افزود : در ساعت 10 صبح روز گذشته در پي کسب خبري مبني بر فعاليت افرادي در امر تهيه و توزيع مواد مخدر در سطح شهرستان ساري ، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت . وي تصريح کرد : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي يکي از متهمان به نام هاي " محسن – ص " را که با يک دستگاه خودرو سواري پژو از تهران به داخل استان مواد مخدر شيشه وارد مي کند،شناسايي کردند. رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت : ماموران در ادامه تحقيقات دريافتند، متهم به مواد مخدر با وارد کردن مواد مخدر صنعتي به داخل استان با همکاري زني به نام " خديجه – ر " مواد را توزيع مي کند . پهلواني با بيان اينکه با هماهنگي قضايي اين دو متهم به همراه فردي ديگر به نام " مجتبي – ب " در يکي از روستاهاي حومه شهرستان ساري واقع در جاده دريا دستگير شدند ، افزود : از متهمان يک کيلو گرم شيشه کشف و ضبط شد . در اين ارتباط دو دستگاه خودرو سواري به همراه چهار ميليون و 618 هزار تومان وجه نقد از متهمان کشف و متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شدند.

کشف 840متر سيم هاي سرقتي برق در بهشهر

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر مازندران ، امروز از دستگيري سارقي با 846 متر سيم برق سرقتي خبر داد.

سرهنگ " سيد محسن جعفري " در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر افزود: در پي وقوع چندين فقره سرقت سيم هاي برق و کابل هاي مخابراتي در سطح شهرستان بهشهر ، موضوع بطور ويژه در دستور کار ماموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت . وي افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي در نهايت يکي از سارقان حرفه اي سيم هاي برق را شناسايي و دستگير کردند. اين مقام انتظامي تصريح کرد: ماموران انتظامي پس از دستگيري متهم در بازجويي هاي فني از وي به راز 6فقره سرقت سيم هاي برق به طول 206متر و يک فقره سرقت کابل هاي مخابراتي به طول 640متر پي بردند. فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر با بيان اين موضوع که سيم هاي برق و کابل هاي مخابراتي از اموال بيت المال بوده ، تاکيد کرد : عموم مردم بايد در حفظ و نگهداري آن براي رفاه حال ديگران با مسئولان همکاري لازم را داشته باشند. سرهنگ جعفري از دستگيري يک سارق حرفه اي موتوسيکلت و کشف يک دستگاه خودروي مسروقه خبر داد و افزود : بهترين راه ارتباط شهروندان با پليس شماره تماس 110مي باشدکه به صورت 24ساعته در خدمت شهروندان مي باشد.

دستگيري کلاهبردار2 ميليارد ريالي در آمل

ماموران پليس آگاهي شهرستان آمل مازندران، زني را به اتهام کلاهبرداري دو ميليارد ريالي شناسايي ودستگير کردند.

به گزارش پايگاه خبري پليس ، در پي مراجعه چند شهروند به اداره پليس آگاهي شهرستان آمل و طرح شکايت عليه زني به نام « ر- ذ » مبني بر کلاهبرداري و جعل عنوان ، رسيدگي به موضوع به طور ويژه در دستور کار مامورن پليس قرار گرفت . ماموران با انجام تحقيقات از مالباختگان دريافتند، فرد کلاهبردار با گرفتن مبالغي پول و يا اسناد زمين ، وعده ثبت نام خودرو و دريافت امتياز وام هاي کلان بانکي ،را به مالباختگان مي داده و از آنان کلاهبرداري مي کرد. کارآگاهان پليس آگاهي با بکارگيري شگردهاي خاص پليسي موفق شدند، متهمه را شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه دستگير کنند . با اعتراف متهمه به 14 فقره و دو ميليارد و 300 ميليون ريال کلاهبرداري از مالباختگان ، اين فرد تحويل مرجع قضايي شد. فرمانده انتظامي شهرستان آمل در پايان با بيان اينکه اعتماد نابه جا سر آغاز بسياري از جرائم در جامعه مي باشد، از شهروندان خواست : براي دريافت وام يا خريد خودرو از در اختيار گذاشتن اسناد و مدارک معتبر و همچنين پول به افراد ناشناس و غيرمطمئن براي انجام امور اداري خودداري کنند.

انهدام باند و کشف بيش از 4 کيلو ترياک در قائم شهر

فرمانده انتظامي شهرستان " قائم شهر " مازندران، از شناسايي و دستگيري اعضاي باند تهيه وتوزيع مواد مخدر و کشف بيش از چهار کيلو ترياک خبر داد .

به گزارش پايگاه خبري پليس، در اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز ، در پي کسب خبري مبني برفعاليت اعضاي باندي در امر تهيه وتوزيع مواد مخدر، موضوع به طور ويژه در دستورکار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرمانديه قرار گرفت . وي تصريح کرد : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي سر کرده اين باند افيوني به نام " م - ت " را شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير کردند. فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر، افزود: ماموران در ادامه تحقيقات همدستان متهم به نام هاي " ع- د ، ج – م " را که با يک دستگاه خودرو سواري پرايد شناسايي و دستگير کردند. وي گفت : ماموران در بازديد از اين خودرو موفق شدند، بيش از چهار کيلوگرم ترياک کشف و ضبط کنند. متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شدند.

باندسرقت خودرو با 26فقره سرقت درآمل متلاشي شد

اعضاي باند سرقت خودروهاي پژوپارس و 405 با تلاش کارآگاهان پليس آگاهي آمل با 26 فقره سرقت شناسايي ودستگير شدند .

«سرهنگ ولي اله گنجيان مقدم» فرمانده انتظامي شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت : درپي دريافت گزارش هايي مبني بر سرقت خودورهاي پژوي پارس و 405 در سطح شهرستان ، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت . فرمانده انتظامي شهرستان آمل افزود :کارآگاهان با انجام تحقيقات پليسي ،سه سارق حرفه اي به نام هاي «محسن- ن» ، «ناصر-ن» و «محسن-ش» را شناسايي ودستگير کردند . سرهنگ گنجيان در ادامه اظهار داشت: يکي از اين متهمان به نام «محسن- ن» در تحقيقات و بازجوئي ها به سرقت خودروهاي پژو پارس و 405 در شهرستانهاي آمل ، قائمشهر و ساري و اوراق کردن خودروهاي سرقت شده با همدستي «ناصر-ن» و «»محسن-ش» اعتراف کرد . گنجيان در ادامه خاطرنشان کرد : با پيگيري کارآگاهان ، مشخص شد سارقان با همدستي سه نفر مالخر ديگر به نام هاي «هحمد- د» ، «حامد- د» و «علي-ح» در شهرستان هاي بابل و قائمشهر نيز با متهمان همکاري مي کردند که با هماهنگي مراجع قضائي اين افراد نيز شناسائي ودستگير شدند . سرهنگ گنجيان با اعلام اينکه 6 فقره از سرقتها مربوط به شهرستان آمل ، 9 فقره مربوط به شهرستان قائمشهر و 11 فقره مربوط به شهرستان ساري مي باشد ، و تاکنون برخي از مالباختگان نيز شناسايي نشده اند از مالباختگان خواست : جهت پيگيري خودرو ي به سرقت رفته خود به پليس آگاهي شهرستان آمل مراجعه کنند . فرمانده انتظامي شهرستان آمل در پايان ضمن تاکيد بر توجه به هشدارهاي پليسي گفت : حرفه اي ترين سارقان خودرو نيز به دنبال سرقتهاي کم دردسر هستند و بالا بودن ضريب ايمني خودروها و يا نصب لوازم ايمني تأخيري و بازدارنده بر روي آنها، تاحد زياديمي تواند مانع سوء استفاده سارقان شود ضمن اينکه اقدامات پيشگيرانه توسط افراد جامعه اصلي ترين گام براي مبارزه با وقوع سرقت خودرو است .

کشف 1 هزار و 200 عدد انواع مواد محترقه در تنکابن

ماموران انتظامي بخش " نشتا" شهرستان " تنکابن " مازندران،با بازرسي از يک واحد صنفي بيش از يک هزار و 205 عدد انواع مواد محترقه را کشف و ضبط کردند.

به گزارش پايگاه خبري پليس ، در راستاي مقابله با تهيه وتوزيع مواد محترقه در شهرستان تنکابن،ماموران انتظامي بخش نشتا در پي کسب خبري مبني بر تهيه وتوزيع مواد محترقه در يک واحد صنفي عرضه مرغ ، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند . براساس اين گزارش ، ماموران با شناسايي متصدي اين واحد صنفي به نام " اشکان – ق " در اقدام غافلگيرانه اين واحد صنفي را مورد بازديد قرار دادند . ماموران در بازديد از اين واحد صنفي موفق شدند، يک هزار و 205 عدد انواع مواد محترقه را کشف و ضبط کنند.

انهدام باند سارقان با 58 فقره سرقت در آمل

ماموران پليس آگاهي شهرستان آمل مازندران، با انهدام اعضاي باند سارقان، 58 فقره انواع سرقت را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس ،گفت : در پي کسب خبري مبني بر وقوع چندين فقره سرقت در سطح شهرستان، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت. «سرهنگ ولي اله گنجيان مقدم» گفت : با فعال کردن تيم هاي ويژه عملياتي و انجام تحقيقات گسترده پليسي کارآگاهان موفق شدند، اعضاي باندي 14 نفره را که در امر سرقت منازل، اماکن و خودرو فعاليت داشته اند، شناسايي کنند. سرهنگ گنجيان مقدم افزود : سرکرده اين باند به نام «عيسي -ن» معروف به «موسي» اهل و ساکن يکي از شهرستان هاي همجوار به همراه نه متهم ديگر از همدستانش و از اعضاي اين باند مخوف در چند مرحله عمليات ضربتي و غافلگيرانه دستگير شدند . وي افزود : متهمان درتحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به 58 فقره انواع سرقت از جمله سرقت مغازه ، منزل ، کارگاه ، خودرو ، لوازم داخل خودرو و قطعات خودرو در سطح شهرستان آمل و شهرهاي همجوار اعتراف کردند. فرمانده انتظامي شهرستان آمل با اعلام اينکه تلاش براي شناسايي و دستگيري ديگر متهمان اين پرونده همچنان ادامه دارد ، افزود : شهروندان براي پيشگيري از سرقت به توصيه ها و هشدارهاي پليس توجه کنند.

کشف 27فقره سرقت در بهشهر

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر ازکشف 27فقره انواع سرقت پس از دستگيري 12سارق حرفه اي طي هفته گذشته خبر داد.

سرهنگ سيد محسن جعفري درگفت وگو با خبر نگار پايگاه خبري پليس گفت: در پي دريافت خبرهايي مبني بر افزايش سرقت در سطح حوزه استحفاظي موضوع در دستور کار يگان هاي اطلاعاتي وعملياتي فرماندهي انتظامي شهرستان بهشهر قرار گرفت . وي افزود:ماموران انتظامي شهرستان بهشهرپس از تلاش شبانه روزي خود،علاوه بر دستگيري تعدادي از سارقان در حين سرقت منازل و اماکن خصوصي،پس از هماهنگي با مقام قضايي در مجموع 12سارق حرفه اي را دستگير کردند . سرهنگ جعفري تصريح کرد : متهمان در بازجويي هاي فني به 27فقره سرقت از جمله سرقت منازل،مغازه ها،سيم هاي کابل و سرقت از ساختمان هاي نيمه کاره در اين شهرستان اعتراف کردند . فرمانده انتظامي بهشهر درادامهاز کشف يک دستگاه خودروي مسروقه،206متر سيم برق مسروقه،640متر سيم کابل مخابراتي،مقاديري تجهيزات رايانه،4دستگاه آيفون تصويري و...توسط ماموران انتظامي شهرستان بهشهر خبر داد و در ادامه تصريح کرد:ماموران انتظامي شهرستان بهشهر در اين ماموريت خود 4 قاچاقچي مواد مخدر را نيز دستگير و از آنها حدود 700گرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف کردند. سرهنگ جعفري در پايان با اشاره به نزديک شدن به تعطيلات نوروزي و خالي ماندن منازل در زمان ديد و بازديد عيد نوروز از کليه شهروندان وهموطنان خواست تا در اين زمان ضمن عدم نگهداري اشياي گران قيمت ، کم وزن و کم حجم مثل سکه ،پول نقد،انواع طلاجات و...در منزل،نکات ايمني در خصوص درب هاي ورودي منازل را رعايت کرده و حتي الامکان منازل خود را از دست رسي افراد فرصت طلب وسارقان منزل مصون دارند. فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر،شماره 110را بهترين راه ارتباطي مردم با پليس دانسته و در خاتمه خاطرنشان کرد:براي پيشگيري از سرقت منازل در حين ديد وبازديد شب عيد بايد از هماسايه هاي مورد وثوق ويا نگهبانان محله نهايت استفاده را برد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :