آخرین عناوین

چهارشنبه 13 اسفند 1393-0:29 کد خبر:5651

انتقاد نماینده جوان ساری از بانک ملی مازندران:

تذکر کتبی دامادی بابت ضعف شدید مدیریتی در بانک ملی مازندران

در جلسه علنی مجلس، محمد دامادی به شدت از مدیریت بانک ملی استان مازندران گلایه کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش،محمد دهقان عضو هیأت رئیسه مجلس در نشست علنی دوشنبه مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکر از جمله اصلی ترین ابزارهای انتقادی نمایندگان به شمار می آید و در واقع مسئولان را آگاه می کند که فلان نماینده ازعملکردش در فلان بخش راضی نیست.

این تذکرها البته همیشه ختم به خیر هم نمی شود و بعضا ممکن است دولت ها بنا به دلایل مختلف برخی از آنها را زیرسبیلی رد کنند که نهایتا کارشان به سوال و استیضاح می کشد.

انتقاد دامادی از مدیریت ضعیف بانک ملی مازندران

در اولین تذکر کتبی مجلس محمد دامادی به شدت از مدیریت بانک ملی استان مازندران گلایه کرد که دهقان آن را اینگونه قرائت نمود:«تذکر آقای دامادی نماینده مردم ساری به وزیر امور اقتصاد و دارایی درباره علت ضعف شدید مدیریتی در بانک ملی استان مازندران.»

این نخستین بار پس از آغاز به کار "ویسی" در بانک ملی مازندران است که نماینده ای از ضعف شدید مدیریتی وی گلایه می کند.

این تذکر در شرایطی مطرح شده که مدت زمان زیادی از سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به مازندران و وعده های وی برای اوج گیری صنعت استان نگذشته است.

شنیده ها حکایت از آن دارد که محمد دامادی به خاطر تعلل بانک ملی در ارائه تسهیلات به تولید و اشتغال از هبت الله ویسی دلخور است و به همین خاطر گلایه وی را به وزارتخانه کرده است.

از طرفی دیگر عدم سرمایه گذاری جدی بانک ملی در بخش صنعت میاندورود هم یکی از دلایلی است که دامادی را به واکنش وا داشته است.

یکی از اعضای نزدیک به دفتر محمد دامادی به خبرنگار وارش نیوز گفت: «آقای دامادی معتقد است که بانک ملی ظرفیت بسیار بزرگی است که بالقوه مانده و ریاست جدید چندان برای بالفعل کردن آن تلاش نمی کند، در واقع انتظار آقای دامادی از موسسه پولی بزرگی همچون بانک ملی بسیار بیشتر است».

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • محمد
    جمعه 15 اسفند 1393-10:25


    بسمه تعالی
    شاید صحبت های اقای نماینده از روی دلسوزی است....ولی اقای ویسی از مدیرانی است که قطعا برای این نماینده محترم پاسخی قاطع از روی امار و اطلاعات خواهند داشت.
    موفقیت بانک ملی ارزوی همیشگی ماست.

    • عادلبسه عادل
      چهارشنبه 13 اسفند 1393-20:59


      شعار شعار شعار بسه