آخرین عناوین

چهارشنبه 13 اسفند 1393-20:22 کد خبر:5653

شهردار آمل خبر داد:

استفاده از 25 درصد تخفیف خوش حسابی کلیه عوارض (عوارض ساختمانی) تا پایان سال جاری‎

شهردار آمل از استفاده از 25 درصد تخفیف خوش حسابی کلیه عوارض (عوارض ساختمانی) تا پایان سال جاری‎ خبر داد.


به گزارش خزرخبر،شهردار آمل گفت: پیرو مصوبه شماره 1528/141 مورخ 26/11/93 شورای اسلامی شهر و موافقت فرمانداری ویژه شهرستان آمل تخفیف خوشحسابی 25 درصد کلیه عوارض ( عوارض ساختمانی ) در صورت پرداخت نقدی کلیه بدهی از تاریخ 10/12/93 لغایت 27/12/93 قابل اعمال می باشد .

احمد امیرسلیمانی طی سخنانی بر اتکاء مدیریت شهری به درآمد های پایدار تاکید کرد و اظهار داشت: درخواست‌های بسیاری از مردم در زمینه کاهش این عوارض سبب شد تا شهرداری آمل تخفیف عوارض ساختمانی را از شورای شهر خواستار شود .

وی افزود: بدون شک همکاری و همیاری شهروندان در مسیر اداره شهر می‌تواند تأثیر بسزایی در تأمین بهتر نیازها و حل مشکلات داشته باشد .

شهردار آمل گفت: شهروندان با پرداخت به موقع عوارض می‌توانند مدیریت شهری را به سوی توسعه شهری هدایت کنند و عدم همکاری آنها در پرداخت عوارض می‌تواند به کاهش توان مدیریت شهری در امور شهری و افت فعالیت‌های خدماتی منجر شود بنابراین شهروندان با پرداخت به موقع عوارض ، می‌توانند نقش بسزایی در عمران و آبادانی شهر خود داشته باشند .

امیرسلیمانی در پایان افزود: بدلیل محدود بودن مهلت اجرای این مصوبه از سوی شورای اسلامی شهر ، غیر قابل تمدید بودن و قابلیت اجرایی آن تا پایان سال جاری ، با توجه به شلوغی و ازدحام پرونده ها در پایان سال ، شهروندان عزیز می توانند جهت برخورداری از این تسهیلات هر چه سریع تر به شهرداری مراجعه نمایند.  

آتنا عزیزی(آمل)

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :