آخرین عناوین

يکشنبه 17 اسفند 1393-21:48 کد خبر:5671

رییس شورای اسلامی شهر فریدونکنار خبر داد:

بدهی 80 میلیارد ریالی بندر فریدونکنار به شهرداری/ حساب‌های شرکت راهبران مسدود شد

رئیس شورای اسلامی شهر فریدونکنار گفت: ادعای شرکت راهبران بندر فریدونکنار مبنی بر بومی بودن نیروهای مستقر در این شرکت صحت ندارد و هم‌اکنون این شرکت 80 میلیارد ریال به شهرداری بدهکار است.


به گزارش خزرخبر،سیدحسین میرمرادی در گفت‌وگو با فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار کرد: شرکت راهبران بندر فریدونکنار که از سال 1387 بهره‌برداری از این بندر را به مدت 40 سال به عهده گرفت و با هدف رفع مشکلات اشتغال جوانان فریدونکنار شروع به‌کار کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر فریدونکنار بیان داشت: شرکت راهبران بندر فریدونکنار مدعی است 98 درصد مجموعه 250 نفری این بندر بومی هستند اما با مراجعه به لیست کارکنان و شماره‌های ملی و محل صدور شناسنامه خلاف این ادعا مشخص می‌شود.

به گفته میرمرادی، شرکت راهبران بندر فریدونکنار عوارض ساختمانی و حتی عوارض نوسازی خود را پرداخت نمی‌کند.

وی با تاکید بر اینکه بدهی‌های این شرکت به شهرداری فریدونکنار باید در اسرع وقت پرداخت شود، تصریح کرد: این شرکت در فاز نخست بیش از 8 میلیارد تومان به شهرداری فریدونکنار بدهکار است.

میرمرادی با بیان اینکه رفع مشکلات اشتغال جوانان فریدونکنار با پویایی بندر فریدونکنار تحقق می‌یابد، اظهار کرد: تخلفات شرکت راهبران بندر فریدونکنار عدیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر فریدونکنار با اشاره به اینکه باید شرکت راهبران بندر فریدونکنار با تمکین به حقوق شهروندان فریدونکنار و براساس قانون گام بردارد، خاطرنشان کرد: حساب‌های بندر فریدونکنار مسدود شده و اگر تمکین به قانون نداشته باشند اقدامات جدی‌تری انجام می‌شود.

میرمرادی گفت: در سال 92 که 23 هزار تریلی به بندر فریدونکنار آمدند و از حیث جاده، ترافیک و فرهنگ به شهر فریدونکنار خسارت زیادی زدند هیچ‌گونه عایدی نصیب مردم و شهر فریدونکنار نشده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :