آخرین عناوین

يکشنبه 17 اسفند 1393-21:57 کد خبر:5674

اقدام جالب شهرداری نکا:

جریمه در برگ عوارض شهروندان نکایی در صورت ریختن نخاله

شهردار نکا از خانه‌تکانی در مناطق مختلف شهری نکا خبر داد و گفت: ریختن نخاله در غیر از زمان‌بندی اعلام شده توسط شهرداری، شامل جریمه شده و جریمه در برگ عوارض اعمال می‌شود.

 


به گزارش خزرخبر،سیدعیسی میری‌قلعه‌سری در گفت‌وگو با فارس افزود: شهر نکا به مناطق مختلف 10 گانه تقسیم شده است که براساس زمان‌بندی اعلام شده، شهروندان باید نسبت به پاک‌سازی و خانه‌تکانی اقدام کرده و نخاله‌ها را در ساعت مقرر در درب منازل قرار دهند تا توسط خدمات شهری جمع‌آوری شود.

وی اظهار کرد: خانه‌تکانی از اول اسفندماه در شهر نکا آغاز شده است و ریختن نخاله در غیر از زمان‌بندی اعلام شده توسط شهرداری، شامل جریمه شده و جریمه در برگ عوارض اعمال می‌شود.

شهردار نکا با بیان اینکه خدمات شهری نیز فضاسازی مناسب برای شهر را شامل گل‌کاری در میادین و فضاهای سبز انجام شده‌ است، خاطرنشان کرد: فرفوژه‌بندی خیابان‌ اصلی شهر نکا به جای بلوار در مرکز شهر و آذین‌بندی آن توسط گلدان‌های گل و رنگ‌آمیزی بلوارها و شست‌وشوی نیز در دست انجام است.

وی با اعلام اینکه این شهر به دلیل جذابیت‌های فراوان جنگل، دریا و مناطق طبیعی و بکر، در چند سال اخیر در ایام تعطیلات نوروزی همواره میزبان جمع کثیری از هموطنان از اقصی نقاط کشور بوده و امسال هم با آمادگی هرچه تمام‌تر به استقبال مهمانان نوروزی خواهد رفت.

میری‌قلعه‌سری گفت: با استفاده از توان تمام پرسنل در شهرداری نکا آماده خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی هستیم و امیدواریم در نوروز امسال با شهرسازی مناسب و ایجاد امکانات، به بهترین شکل از مهمانان استقبال شود تا با خاطره‌ای خوش، شهر نکا را ترک کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :