آخرین عناوین

دوشنبه 18 اسفند 1393-9:51 کد خبر:5681

اقدام عجیب شهرداری ساری:

دیوارکشی در مقابل پاساژ تازه ساخت ساری

شهرداری ساری در اقدامی سوال برانگیز مقابل پاساژی تازه ساخت اقدام به دیوار کشی نمود.


به گزارش خزرخبر، این پاساژ که در میدان ساعت جنب پاساژ مفیدی احداث شده است، چندی قبل باعث بوجود آمدن شبهاتی در رابطه با تخفیف های دریافتی از سوی شهرداری شده بود.

شهرداری ساری که از شورای شهر، تقاضای تخفیف و بخشودگی میلیاردی به صاحبان این پاساژ را داده بود و این موضوع باعث بوجود آمدن اعتراضاتی نیز شده بود، در حال حاضر برای شهرداری مسئله ساز شد.

براساس شنیده ها، مالکان این پاساژ به شهرداری ساری بدهی داشته و نتوانسته اند تاکنون نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.

به گزارش خزرخبر، شهرداری ساری جهت دریافت بدهی خود از مالکان و سهامداران این پاساژ اقدام به دیوارکشی مقابل این پاساژ نمود.

با توجه به فرا رسیدن عید نوروز و این که بسیاری از مغازه داران در این پاساژ رزق و روزی خود را بدست می آورند، مشکلاتی را برای آنها به وجود آورده است.

جای سوال است که شهرداری ساری که در جلسه شورا اصرار فراوانی به دادن تخفیف به صاحبان و سهامداران این پاساژ نموده است و این موضوع در کمتر از یک سال انجام شده است، حال چرا جهت دریافت حق و حقوق خود اقدام به دیوار کشی نموده است؟  

سوال بعدی اینجاست که آن همه اصرار شهرداری علی رغم مخالفت بعضی از اعضای شورای شهر، مبنی بر بخشودگی و دادن تخفیف و عدم پرداخت حق و حقوق شهرداری و به نوعی حق و حقوق مردم ، آیا ارزش دادن تخفیف را داشت یا نه؟

تصویر مربوطه:

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • سلام
    دوشنبه 18 اسفند 1393-16:16


    از نهاد های نظارتی سپاسگذارم که شهرداری را وادار به انجام این عمل نمود و اجازه نداد بیت المال را حاتم بخشی کنند

    • علي
      دوشنبه 18 اسفند 1393-11:44


      ازمتن بالامشخصه كه شهرداري نهايت همكاري راداشته وصاحبان پاساژ هم تخفيف گرفتندوهم نميخواهند حق سهم شهرداري راكه خرج انجام پروژه هاي عمراني شهركه دراين ايام نهضت پياده روسازي مبلمان شهري والمانهاي نوروزميشود رانميدهند

      • دا
        دوشنبه 18 اسفند 1393-11:1


        اين پاساژبدليل تخلف ازپروانه و بالابردن ارتفاع جريمه شده كه نپرداخه است