آخرین عناوین

چهارشنبه 20 اسفند 1393-20:33 کد خبر:5695

انتصاب در سوادکوه:

رییس جدید دانشگاه آزاد واحد سوادکوه معرفی شد

رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه معرفی شد.

 


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران  در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه با اشاره به اینکه با حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور تقی لطیفی‌شیردار جایگزین محمد احمدی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه شد، گفت: توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علمی و فناوری، اجرای طرح‌های ماندگار فرهنگی، توسعه کمی و کیفی اعضای هیئت علمی و توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی از اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی است.

محمد صالحی با اشاره به ارتقای آموزشی دانشگاه‌ها از طریق ارتقای هرم اعضای هیئت علمی، افزود: ظرفیت جذب اعضای هیئت علمی مقطع دکتری در سال آینده چند برابر می‌شود.

وی با تقدیر از تلاش‌های محمد احمدی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه در ارتقای سطح آموزشی، پژوهشی و دانشجویی این واحد، خاطرنشان کرد: ارتقای سطح دانشگاه‌های آزاد اسلامی در راستای تقویت دانشگاه آزاد اسلامی است.

* افزایش رشته‌های ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه

محمد احمدی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه نیز گفت: تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی به رسمی، افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد از یک رشته به 13 رشته و راه‌اندازی قطار محلی برای دانشجویان این دانشگاه بخشی از فعالیت‌های انجام شده بود.

تقی لطیفی‌شیردار رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه با تاکید بر تعامل با مسئولان دانشگاه آزاد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان ادارات و نهاد‌های سوادکوه، اظهار داشت: وحدت و همدلی مدیران دانشگاه و اعضای هیئت علمی و کارکنان این اداره در دستور کار ما قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، لطیفی‌شیردار عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر است و پس از تصدی مسئولیت معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه در سال 1383، مسئولیت راه‌اندازی و ریاست مرکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شیر‌گاه از سال 85 تاکنون را در کارنامه خود داراست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :