آخرین عناوین

چهارشنبه 20 اسفند 1393-20:49 کد خبر:5696

با تجمع مقابل فرمانداری ویژه آمل:

کارکنان شرکت مخابرات آمل خواستار دریافت مطالبات‌شان شدند

حدود 80 نفر از کارکنان شرکت مخابرات آمل با تجمع مقابل فرمانداری ویژه این شهرستان خواستار دریافت مطالبات‌شان شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، حدود 80 نفر از کارکنان شرکت مخابرات این شهرستان پیش از ظهر امروز با تجمع مقابل فرمانداری ویژه آمل خواستار دریافت مطالبات‌شان شدند.

در این تجمع تعدادی از مسئولان شهرستان آمل در گفت‌وگو با کارکنانی که مطالبات خود را در ایام قبل عید نوروز دریافت نکردند قول دادند پس از برگزاری جلسه‌ای با مدیران دستگاه‌های مرتبط در آینده‌ای نزدیک مشکل‌شان برطرف شود.

یکی از کارکنان شرکت مخابرات آمل که با بیش از 20 سال فعالیت در این ارگان، هنوز زیر پوشش پیمانکار است، گفت: براساس مدارک موجود کارکنان پیمانی از سال 84 باید رسمی می‌شدند ولی در این شرکت کارکنانی که در مرکز خدمات شهری کار می‌کنند هنوز به عنوان کارمند مراکز روستایی شناخته می‌شوند.

وی بیان کرد: طبق ابلاغیه دولت به ارگان‌ها و نهادها باید عیدی و سنوات در بهمن ماه پرداخت می‌شد ولی تاکنون شرکت مخابرات آمل تنها حقوق بهمن ماه را پرداخت کرده و قول داده تا 20 اسفند ماه عیدی کارکنان پرداخت شود در حالی که پرداخت حقوق اسفند ماه و سنوات هم به سال آینده موکول شد.

به گزارش فارس، مسئولان شهری آمل به افرادی که خواستار دریافت مطالبات بودند قول دادند تا طی روزهای آینده با برگزاری نشست‌هایی موضوعات مطرح شده پیگیری شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :