آخرین عناوین

چهارشنبه 20 اسفند 1393-20:59 کد خبر:5697

امام جمعه بابلکنار خبر داد:

مرگ 10 نفر بر اثر انباشت زباله در انجلسی بابل/بزرگترین منطقه توریستی فاقد سرویس بهداشتی

امام جمعه بابلکنار گفت: انباشت زباله در منطقه انجلسی بابل 10 نفر را به کام مرگ فرستاد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام عباس باباییان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طول سال برای آشنایی با تفاسیر و مفاهیم قرآن 184 کلاس برگزار شد و چهار هزار و 743 نفر از مردم این منطقه در این کلاس‌ها شرکت کردند.

وی افزود: از سوی دفتر امام جمعه به 325 نفر از محرومان 22 میلیون و 750 ریال پرداخت شد.

امام جمعه بابلکنار از برگزاری 15 مسابقه فرهنگی درباره توجه به اهمیت اقتصاد مقاومتی خبر داد و تصریح کرد: 150 نفر در این مسابقات شرکت کردند که به برگزیدگان 30 میلیون ریال جوایز اهدا شد.

این مسئول با اشاره به اینکه هر هفته در نماز جمعه دو پزشک اقدام به ویزیت نمازگزاران حاضر می‎کنند، بیان کرد: پنج هزار و 70 نفر در طول سال ویزیت رایگان شدند و برای پنج هزار و 355 نفر هم کنترل فشار خون انجام گرفت.

وی از بی‌توجهی مسئولان به انباشت زباله در انجلسی که بهداشت محیط زیست را تهدید می‌کند انتقاد کرد و افزود: برای رفع این مشکل نیاز به عزم ملی است زیرا سبب ایجاد بیماری متعددی در منطقه شد.

این مسئول گفت: انباشت زباله در انجلسی بابل 10 نفر را به کام مرگ فرستاد.

امام جمعه بابلکنار آلودگی آب شرب منطقه بر اثر نفوذ شیرابه زباله‌ها، از بین رفتن موجودات زنده و محیط اطراف انباشت زباله را از دیگر معضلات برشمرد و ادامه داد: این آلودگی به حدی افزایش یافته که هر شخصی از محصولات دامی و گیاهی این منطقه استفاده کند دچار بیماری خواهد شد.

باباییان با اشاره به مشکل آب شرب منطقه، خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه تامین آب شرب شهرهای گروه الف که مسیر اجرا آن از منطقه بابلکنار می‌گذرد بسیار جای تاسف است که مردم منطقه از این پروژه بی‌بهره هستند.

وی یادآور شد: با وجودی که منطقه بابلکنار از مناطق گردشگری بسیار زیبایی برخوردار است اما سازمان گردشگری هیچ حرکت و فعالیتی در این منطقه که از بهترین مرکز توریستی محسوب می‌شود انجام نداده است.

وی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین منطقه توریستی بابل هنوز فاقد سرویس بهداشتی و نمازخانه است، اظهار کرد: به جای مسئولان از گردشگران به سبب عدم وجود امکانات اولیه در منطقه گردشگری عذرخواهی می‌کنم.

امام جمعه بابلکنار از تعطیلی شرکت‌های درازکلا و درونکلا این منطقه خبر داد و گفت: از 70 شرکت موجود در منطقه تنها 25 شرکت فعال هستند و بقیه به سبب بدهی، عدم تولید، مشکل مواد اولیه‌، ورود کالای خارجی و بدهی به بانک‌ها تعطیل شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :