آخرین عناوین

چهارشنبه 20 اسفند 1393-21:5 کد خبر:5698

استاندار مازندران تاكيد كرد:

آماده باش همه فرمانداران و شهرداران مازندران در ايام نوروز

استاندار مازندران با اشاره به درپيش بودن نوروز سال 94 ، تاكيد كرد: همه فرمانداران و شهرداران مازندران در ايام نوروز در آماده باش كامل قرار خواهند داشت.


به گزارش خزرخبر،ربيع فلاح جلودار در نشست شهرداران استان بر بهره گيري از مشورت كارشناسان براي پيشبرد امور شهرداري ها تاكيد كرد و افزود: مسائل و موضوعات شهري از نظر اجتماعي و فني در تمام سطوح بايد مورد توجه قرار گيرد.

وي ادامه داد: بايد تلاش كنيم تا نرخ فضاي سبز شهري در شهرهاي مازندران به بقيه شهرهاي كشور نزديك شود.

ربيع فلاح بر ساماندهي بافت هاي فرسوده شهري و سرعت گيرها در مازندران تاكيد كرد و گفت: شهرداران بستر لازم را براي  مشاركت بخش خصوصي در حوزه فاضلاب شهرهاي استان فراهم نمايند.

استاندار مازندران تاكيد كرد: خوشبختانه امروز شرايط توسعه دولت الكترونيك در مازندران مهياست و همه شهرداري ها در اين حوزه ورود جدي نمايند و زيرساخت هاي لازم را فراهم كنند.

وي با اشاره به درپيش بودن نوروز سال 94 ، تاكيد كرد: همه فرمانداران و شهرداران مازندران در ايام نوروز در آماده باش كامل قرار خواهند داشت.
ربيع فلاح بر نظافت عمومي و زيباسازي و گلكاري ميادين و خيابان ها براي ايام نوروز تاكيد كرد و گفت: هم چنين بايد در نظر داشته باشيم كه ايام نوروز امسال كه نوروز فاطمي ست، بايد شان و منزلت بي بي فاطمه زهرا (س) حفظ گردد.

وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به برنامه ريزي هاي صورت گرفته براي رفع مشكل پسماند استان، اظهار داشت: تا دوسال ديگر موضوع پسماند مازندران نهايي خواهد شد.

فلاح شوراها را ظرفيت مطلوبي در جهت توسعه استان ذكر كرد و گفت: كنترل ساخت و سازهاي غيرمجاز و جلوگيري از تغيير كاربري اراضي، از جمله كارهاي مهم شوراها و شهرداران است و هم افزايي شوراها با شهرداران موجب بهبود مديريت شهري خواهد شد.

وي خواستار ارزيابي شهرداران و شوراهاي شهر و روستا و معرفي شهرداران و شوراهاي نمونه در استان براي ايجاد رقابت سازنده شد .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :