آخرین عناوین

چهارشنبه 20 اسفند 1393-23:36 کد خبر:5699

معاون فرمانداري ويژه شهرستان آمل خبر داد:

برخورد قاطع با محتکران و گران فروشان

معاون فرمانداری ویژه آمل گفت:با کساني که رعايت عدالت و انصاف را در توزيع مايحتاج ضروري مردم نمي کنند برخورد جدي خواهیم داشت .


به گزارش خزرخبر،سيد جعفر رسولي، معاون فرمانداري ويژه شهرستان آمل، وضعيت توزيع مرغ در سطح شهرستان را مطلوب دانست واظهار داشت : متاسفانه بعضي از شرکت هايي که داراي برند هستند زيربار قيمت تعيين شده دولت نمي روند و قيمت مرغ را بيشتر به فروش مي رسانند.

  وي در ادامه با اشاره به اینکه  هرگز اجازه نخواهيم داد که اين شرکت ها هر نرخي را که دلشان خواست اعلام کنند افزود : شهروندان عزيز هرگونه تغيير نرخي در فروش نرخ خارج از قيمت مصوب را به اداره تعزيرات حکومتي شهرستان اعلام کنند که با متخلفين شديدا برخورد خواهد شد.

 رسولي با  تاکید بر اینکه با گرانفروشان و کساني که رعايت انصاف را در توزيع مايحتاج ضروري مردم نمي کنند به صورت قانوني برخورد مي شود عنوان کرد:در حال حاضر براي تنظيم بازار مقدار 38 تن و300 کيلوگرم  مرغ منجمد در اختيار 11 عامل فروش قرار داده شده تا به قيمت مصوب ميان شهروندان توزيع شود.

معاون فرمانداري ويژه شهرستان آمل بابیان اینکه  افراد سودجو و فرصت طلب با قيمت هاي کاذب و گران قدرت خريد مردم را طوري کاهش داده اند اظهارداشت : بسياري از خانواده ها در تامين مايحتاج ضروري خود عاجزندواین مساله مهمی در این ایام قبل سال است که باید موردتوجه ویژه قراربگیرد .

وي تاکید کرد : بايد با تدبير و عقلانيت تعارف ها را کنار گذاشته و با گرانفروشان و کساني که رعايت عدالت و انصاف را در توزيع مايحتاج ضروري مردم نمي کنند برخورد جدي کرد.

 رسولي  با اشاره به لزوم نظارت دقيق و شبانه روزي بر کار بازار، خرده فروشان، ميوه فروشان و کنترل فاکتورهاي صادره، خواستار نظارت بيشتر بر آژانس هاي مسافربري و نيز فعاليت نانوايي ها بويژه در ايام تعطيلات نوروز شد.

معاون فرمانداري ويژه شهرستان آمل دستگاه هاي نظارتي را موظف به  همکاري با تعزيرات حکومتي  دانست خاطرنشان کرد :  باید بر کار اصناف و واحدهاي تجاري و خدماتي نظارت داشته و با متخلفين برخورد جدي کنند.

 وي با اشاره به اينکه شهرستان آمل درمبدا ورودي مازندران قراردارد ومسافران وگردشگران زيادي از شهر عبور مي کنند گفت: آرد کافي در اختيار خبازان قرار گيرد و نبايد در ايام تعطيلات و هنگام ورود ميهمانان نوروزي مشکلي در پخت و توزيع نان صورت گيرد.

رسولي درخاتمه تامين ميوه شب عيد را متذکر شد وافزود : در شب عيد که ما تامين کننده ميوه چند استان ديگر هستيم بايد تمهيدات فراهم شود تا مردم شهر آمل با کمبود ميوه مواجه نشوند.

آتنا عزیزی(آمل)

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :