آخرین عناوین

پنجشنبه 21 اسفند 1393-9:53 کد خبر:5702

در پی مشاهده یک شی نا مشخص در آسمان دریای بابلسر:

تا کنون هیچ نشانه و اطلاعاتی از شی مشکوک بدست نیامده است

فرماندار بابلسر گفت: مشاهده سقوط شیء به دریا مختص بابلسر نبوده و همزمان در پنج شهر مازندران از سقوط شی به دریا در یک زمان خاص از مردم گزارش دریافت شده‌ است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، شب گذشته مردم منطقه ‌‌نفت‌چال میرود بهنمیر گزارش سقوط یک شئ از آسمان به دریای بابلسر را به نیروهای امدادی اعلام کردند و ‌نیروهای اورژانس بابلسر نیز سریعا به این منطقه اعزام شد‌ند.

بنا به گزارش مردمی، این شئ از آسمان به عمق دریا سقوط کرده ‌و گفته می‌شود سقوط آن تا عمق 80 متری بوده است.

فرماندار بابلسر در گفت‌وگو با فارس در ساری درباره گزارش مردمی مبنی بر سقوط شی در سواحل شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه سقوط شی در عمق دریا غیر از شهرستان بابلسر در دیگر نقاط استان مازندران نیز دریافت شد، اظهار کرد: از ساعت پنج صبح پیگیری این موضوع هستیم و تاکنون گزارش خاصی از بابت وقوع سانحه دریافت نکردیم.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه سقوط شیء در دریا توسط ماهیگیران به مسئولان اطلاع‌رسانی شد که همزمان مسئولان مدیریت بحران نیز پیگیر این موضوع هست، اضافه کرد: با پیگیری از مراجع رسمی سقوط هواپیما در این گزارش کاملا منتفی است.

اسد اضافه کرد: به محض دریافت اطلاعات دقیق این موضوع اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش فارس، هوشنگ حسینی فرمانده مرزبانی و دریابانی استان مازندران، به همراه ناوگروه دریابانی استان و چهار غواص به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش فارس، صبح روز پنج‌شنبه 21 اسفند ماه امسال گزارش مشترک مردمی از سقوط شی در دریا از شهرهای محمودآباد، فریدونکنار، بابلسر و تنکابن دریافت شده‌ است.

در همه گزارش‌ها به وقوع سانحه در ساعت 5 و 15 دقیقه صبح اشاره شد.

موسی مشاءزمینی مدیرکل فرودگاه‌های مازندران دراین باره در گفت‌وگو با فارس در ساری گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر با برج مراقبت فرودگاه‌های استان مکاتبه شد که گزارشی بابت سقوط هواپیمایی داخلی و خارجی دریافت نشد.

وی با بیان اینکه این موضوع در حد شایعه بوده‌ است، اظهار کرد: در حوزه استحفاظی هوایی چیزی به ما مخابره نشده و در فضایی هوایی اتفاق خاص نیفتاده‌ است.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران درباره جزئیات این موضوع، گفت: صبح امروز یک‌سری صیادان در منطقه فریدونکنار و محمودآباد آتش‌سوزی را در آسمان مشاهده کردند و که بلافاصله بررسی‌های ما از همان زمان آغاز شد.

حسن حبیب‌نژاد مدیرکل شیلات مازندران که اداره کل شیلات استان در بابلسر مستقر است، در این باره در گفت‌وگو با فارس در ساری گفت: بلافاصله با یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هماهنگی انجام شده که در حال گشت‌زنی و انجام بررسی‌های لازم هستند.

وی با اعلام اینکه ماموران یگان حفاظت در حال انجام بررسی‌های لازم در منطقه هستند، ادامه داد: تا این لحظه گزارشی از حادثه یا اتفاق خاصی نداشتیم.

مهدی ولی‌پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در این باره در گفت‌وگو با فارس در ساری درباره جزئیات این موضوع، اظهار کرد: از ساعت پنج صبح امروز از خزرآباد ساری، بابلسر، فریدونکنار، نور و ولی‌اباد تنکابن اطلاع داده شده که آتش‌سوزی در آسمان مشاهده شده‌ است.

وی افزود: با توجه به اینکه وسعت این موضوع بسیار زیاد بوده از همان لحظه بررسی‌ها آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، براساس گمانه‌زنی این موضوع نشان از سقوط هواپیمایی تک سرنشین است و همچنین نیز بررسی‌ها در حوزه دریایی و هوایی ادامه دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :