آخرین عناوین

سه شنبه 26 اسفند 1393-20:55 کد خبر:5739

انتصاب در مخابرات مازندران:

مدیر عامل جدید شرکت مخابرات مازندران معارفه شد

با حضور مقامات کشوری،مدیر عامل جدید شرکت مخابرات مازندران منصوب شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی مخابرات مازندران ،کارگزار معاون مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این مراسم طی سخنانی با ابراز تسلیت ایام فاطمیه وشهادت حضرت زهرا (س)، و تقدیر از زحمات قربانگلی گنجی سرپرست سابق مخابرات مازندران، مهندس موسوی را به عنوان مدیرعامل و علی اخضری را به عنوان عضو جدید هیئت مدیره  این شرکت معرفی کرد.

کارگزار با اشاره به مقایسه اهمیت خدمت به مردم معادل ارزش معنوی سعی بین صفا و مروه، خاطرنشان کرد : مسئولیت ها موهبتی است از سوی خداوند که بتوانیم به نحو احسن به مردم خدمت کرده و به وظایفمان به درستی عمل کنیم حال آنکه ما در حوزه ای مشغول به کار هستیم که تمام خدمات آن به طور مستقیم به نفع مردم انجام می شود .

وی مخابرات مازندران را از شرکت های استانی مستعد و با ظرفیت بسیار بالا خواند و افزود: با تلاش کارکنان و متخصصان خدوم این شرکت، ظریب نفوذ تلفن ثابت استان مقام نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

همچنین در بخش آغازین این مراسم، قربانگلی گنجی سرپرست سابق شرکت و عضو هیئت مدیره طی ارائه گزارشی از فعالیت ها و عملکرد شرکت در بخش های مختلف مطالبی بیان داشت .

سپس سید محمد جواد موسوی مدیرعامل جدید مخابرات مازندران طی سخنانی با حمد و ثنای پروردگار و تقدیر از تلاش های مدیران و کارکنان مخابرات، به بیان برنامه های آتی توسعه مخابرات استان در بخش های مختلف به ویژه منافع مشترکین، کارکنان و سهامداران پرداخت .

وی با تشکر از بذل توجه مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران نسبت به مخابرات استان، درخصوص اهم برنامه‌ها افزود: افزایش رفاه درون سازمانی ، توسعه کیفی سرویس های مخابراتی، رشد درآمدزایی مناسب، توسعه همه جانبه به ویژه توسعه دولت الکترونیک و رضایتمندی مردم و کارکنان از جمله برنامه های آینده این شرکت خواهد بود .

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :