آخرین عناوین

چهارشنبه 27 اسفند 1393-1:40 کد خبر:5742

انتقادهای مشفقانه یک مسئول ساروی به استاندار مازندران:

آقای استاندار،بی تفاوتی و سکوت تا کی؟!/برخورد خشونت بار با مردم نتیجه خوبی ندارد

مسئول حوزه علمیه مرحوم آیت الله صالحی(ره) ساری خطاب به استاندار مازندران از سکوت و بی تفاوتی وی گلایه کرد.


به گزارش خزرخبر،حجت الاسلام سید جلال صالحی در جدیدترین اظهارات خود خطاب به استاندار مازندران افزود:من به عنوان یک طلبه مازندرانی که نه از دولت حقوق می گیرم و نه از جایی دیگر، اعلام می کنم که معیار و ملاک حرف ها و اظهارات من،سخنان و رهنمود های رهبری می باشد.

وی با بیان اینکه حتی رهبری فرموده اند که اگر به اینجانب هم انتقادی دارید بیان کنید خاطر نشان کرد:جای سوال است که چرا شما گفته ها و انتقادهای سازنده  برخی از مسئولین ، صاحب نظران و کارشناسان را مورد استفاده قرار نمی دهید و بی تفاوت از کنار آنها می گذرید؟

صالحی با اشاره به اینکه انتظار مردم این بود تا در دولت تدبیر و امید در استان و زندگی مردم مازندران،تغییرات اساسی و چشمگیر و محسوسی مشاهده شود اما بر عکس شده و بیکاری و نارضایتی و مشکلات بیشتر شده است اظهار داشت:شما را به مطالعه خطبه 53 امیرالمومنین و تفکر و عمل به آن سفارش می کنم.

این مسئول با اعلام اینکه مسائل سیاسی در استان بر مسائل عمرانی،خدماتی،فرهنگی و اقتصادی غلبه کرده است تصریح کرد:متاسفانه با دوری از علما و فضلا و بی توجهی به آنان،نتوانسته اید از کمک و راهنمایی های ایشان بهره مند شوید.

صالحی در ادامه با بیان اینکه باید برای مردم مشخص نمایید که علت سنگ اندازی شما و همکارانتان در مقابل نیروهای جوان و جهادی که با نیت خدمت به مردم در حال فعالیت می باشند چیست و به دنبال چه هدفی می باشید خاطر نشان کرد:صراحتا اعلام کنید که چرا موافق پیشرفت و توسعه ساری نبوده و حق قانونی مردم ساری را به شهرهای دیگر واگذار می نمایید؟

مسئول حوزه علمیه مرحوم آیت الله صالحی ساری در ادامه با انتقاد از رفتار دوگانه استاندار مازندران با برخی از مدیران موفق افزود:عبوری شهردار جوان ،ارزشی ، با اخلاق و موفق ساری که با مدیریت بسیار خوب، خلاقیت و توانایی های منحصر به فردش توانسته در ساری تحولات چشمگیر و زبانزدی ایجاد کند نباید مورد بی مهری و برخورد های نادرست شما و برخی از مدیران دیگر قرار گیرد.

صالحی با بیان اینکه سنگ اندازی ها و رفتارهای نامعقول شما با شهردار ساری و مدیران جهادی و موفق دیگر در استان باعث تضعیف دولت و دلسردی مردم و نارضایتی خداوند می شود خاطر نشان کرد:مسند استانداری مازندران آنقدر ارزش ندارد که بخواهید برای نگه داشتن این جایگاه به هر کاری و اقدامی متوسل شوید و دنیا و آخرت خود را خراب کنید.

این مسئول با اشاره به اینکه باید به تمام شهرها به یک چشم نگاه کرد و مدیران موفق را تشویق نمود نه اینکه در مقابل پیشرفت و رشد آنها سنگ اندازی کرد اظهار داشت:ساری،بابل،آمل،نکا،گلوگاه و ....زیر مجموعه مازندران می باشند که باید از شهرداران و یا هر مدیر موفق دیگر که با فعالیت خود بتواند رضایت مردم را بدست آورد حمایت صورت گیرد.

صالحی با بیان اینکه بسیاری از کارخانه ها یا تعطیل و یا ورشکست شده اند تصریح کرد:عیدی شما به خانواده های مازندرانی بیکاری،در به دری،برخوردهای خشن و نادرست ،سرشکستگی و بی اعتنایی بوده که باید جوابگوی خداوند باشید.

وی در ادامه با اشاره به اثرات بد و خانمان سوز فقر و بیکاری در جامعه افزود:متاسفانه علی رغم ادعاهای فراوان شما در بهره برداری از پروژه های بزرگ و زیاد،عملا چیزی مشاهده نشده و نارضایتی مردم از شما چندین برابر شده است.

صالحی با اشاره به اینکه وقتی به مشکلات مردم بی تفاوت بوده و پاسخگو نمی باشید در نتیجه مردم مجبور می شوند مقابل استانداری تجمع کنند تا شاید درد دل و مشکلات آنها به گوش مسئولان برسد خاطر نشان کرد:برخورد های خشن و نادرست و نامعقول شما و ماموران ضد شورش نیروی انتظامی با این مردم بدبخت و سرگردان نتایج خوبی نداشته و عواقب بدی خواهد داشت.

این مسئول حوزوی با انتقاد از افزایش زد و بند ها،بیکاری ها،انتصاب ها و جا به جایی های غیر معقول در ادارات و نهاد های دولتی استان اظهار داشت:متاسفانه مردم مازندران علی رغم شرکت فعال در سرنوشت کشور و انتخابات،تاکنون نتوانسته اند از این دولت عملکرد رضایت بخشی را مشاهده نمایند.

صالحی در ادامه  تصریح کرد:به صراحت اعلام می کنیم ما طلاب حوزه علمیه مرحوم آیت الله صالحی ساری از مدیران موفق، سخت کوش،ارزشی همچون عبوری شهردار ساری و برخی دیگر حمایت های لازم را می نماییم و نسبت به سنگ اندازی ها،جو سازی ها ،بالا رفتن نارضایتی مردم،افزایش بیکاری و عدم حمایت های لازم شما از مدیران موفق هشدار می دهیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • محمدعلی رحیمی
    يکشنبه 2 فروردين 1394-1:19


    جناب صالحی واقعاکارمازندران بجایی رسیده که هرکسی بیایدبدون مدرک ودلیل نماینده دولت دراستان رابکوبدیعنی شرم وحیانماینده دولت باعث میشود که جواب دندانشکنی به منتقدین خودنمیدهد ساری بعنوان مرکزاستان کم ازاعتبارات شهرهای کوچکی مثل جویبار و... استفاده نکرده شماچرادردولت گذشته که اینهمه اموال بیت المال به هدررفته واختلاس های هزاران میلیاردی شده روضه سکوت گرفتبدمگر ساری فقط یه شهراستان مازندرانه شهرهای دیگر شهراین استان نیستندبیاییم درسالی که مقام معظم رهبری بانام ملت ودولت همدلی وهمزبانی اعلام نموده منصف باشیم باسروصداکردن مشکلی حل نمیشودمیدانی که ساری چقدرازارزش افزوده شرکتهاشهرهای دیگر بعلت ثبت درساری استفاده میکند وخیلی ازمسائل دیکر بیاییم واقعابادرنظرگرفتن خدا انتقادکنیم چرا اقای عبوری درزمان دولت گذشته روضه سکوت گرفته وحرفی ازبی عدالتی نزدشاید ازاعتبارات شهرهای دیگربوسیله رانت استفاده میکردوخیلی ازمسائل دیگر