آخرین عناوین

چهارشنبه 27 اسفند 1393-21:58 کد خبر:5743

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان دفاع مقدس مازندران خبر داد:

برگزاری جشنواره بین‌المللی اسوه‌های صبر و مقاومت در مازندران

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس مازندران گفت: همزمان با گرامی‌داشت هفته زن و مقام مادر دومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت با حضور خانواده‌های شاهد و ایثارگر مازندران برگزار می‌شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، گلی کهنسال اظهار داشت: همزمان با میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامی‌داشت هفته زن و مقام مادر دومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت با حضور خانواده‌های شاهد و ایثارگر مازندران برگزار می‌شود.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه دستورالعمل برگزاری جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت از سوی بنیاد حفظ آثار کشور ابلاغ شد، بیان کرد: مادران، همسران و فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران استان در این همایش حضور دارند.

وی تصریح کرد: این جشنواره همزمان در سراسر کشور برگزار شده و همچنین به صورت بین‌المللی در کشورهای تونس و لبنان دنبال می‌شود.

کهنسال با بیان اینکه جامعه هدف‌مان خانواده‌های شهدا و ایثارگر هستند، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره تکریم و تجلیل از خانواده‌های ایثارگر و الگوگیری برای نسل سوم است.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس مازندران ادامه داد: این جشنواره همزمان با گرامی‌داشت هفته زن و مقام مادر در تاریخ 25 فروردین 94 در مرکز مازندران برگزار می‌شود.

در پایان به مشارکت و همکاری امور بانوان دستگاه‌های اجرایی استان اشاره کرد و گفت: دبیرخانه این جشنواره در طول سال فعال بوده و در مناسبت‌های مختلف سال برنامه داریم.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :