آخرین عناوین

پنجشنبه 28 اسفند 1393-14:45 کد خبر:5745

برای نخستین بار برگزار می شود:

ساری میزبان برگزاری مسابقات چهارجانبه زیر 23 سال آسیای مرکزی

رئیس هیات والیبال مازندران از برگزاری مسابقات چهارجانبه زیر 23 سال آسیا مرکزی به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و شهرستان ساری خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی هیات والیبال مازندران، ميلاد تقوي رئيس هيات واليبال استان مازندران   اظهارداشت : مسابقات چهارجانبه زیر 23 سال آسیای مرکزی برای نخستین بار در مازندران و با شرکت کشورهای  ایران ، قزاقستان ، پاکستان و ترکمنستان و در ساری برگزار می شود .

وی برگزاری این مسابقات را یک فرصت ویژه برای نشان دادن ظرفیت استان اعلام کرد و افزود : با توجه به استعدادهایی که در رشته والیبال در استان وجود دارد این مسابقات شرایطی را فراهم می کند که والیبال مازندران در جایگاه بهتری قرار گیرد.

تقوی با بیان اینکه هیات والیبال مازندران برای برگزاری مطلوب این مسابقات آمادگی کامل دارد ، اظهار داشت: امیدواریم با تلاش مسولان استانی رقابت های با کیفیتی برگزار شود و همه دستگاه ها عزم خود را جهت هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات جزم کنند.

رئیس هیات والیبال مازندران همچنین با تاکید برتوجه ویژه به رده پایه در رشته والیبال ، تصریح کرد : برای سال 94 برنامه ریزی های ویژه ای در این حوزه صورت گرفته که با تقویت آن بتوانیم در این رشته به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنیم .

بر پایه این گزارش این مسابقات از 30 فروردین الی 4 اردیبهشت در شهرستان ساری برگزار می شود .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :