آخرین عناوین

پنجشنبه 28 اسفند 1393-15:37 کد خبر:5747

مدیر عامل سازمان فاوای شهرداری ساری خبر داد:

ارائه نرم افزار ساری همراه به مسافران نوروزی

مدیر عامل سازمان فاوای شهرداری ساری از ارائه نرم افزار ساری همراه به مسافران نوروزی در ساری خبر داد.


به گزارش خزرخبر،علیرضا عظیمی با بیان اینکه این نرم افزار قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی های تلفن همراه مجهز به سیستم عامل اندروید و IOS را دارد افزود:این نرم افزار توسط متخصصین این سازمان تهیه شده است.

وی در مورد خصوصیات و ویژگی های این نرم افزار اظهار داشت:اطلاعات لازم و جامع پیرامون شهرداری ساری،اخبار شهرداری،اخبار و اطلاعات لازم در حوزه شورای اسلامی شهر از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

عظیمی با بیان اینکه در این نرم افزار اطلاعات مورد نیاز شهروندان ساروی نیز وجود دارد تصریح کرد:اطلاع رسانی به شهروندان،ارتباط با شهرداری،زمان ملاقات با شهردار،سامانه جستجوی خطوط اتوبوس،سامانه جستجوی خطوط تاکسی،تلفن های ضروری،کتابخانه ها،مجتمع های پزشکی،بیمارستان ها،پارکینگ ها،پرداخت عوارض نوسازی،مراکز اقامتی،پارک­ها،اطلاع از محدوده طرح ترافیک،مسیر پارکبان ها،فهرست بازار های روزانه و هفتگی از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه در این نرم افزار اطلاعات مربوط به دولت الکترونیک مانند خدمات الکترونیک اداره برق،خدمات الکترونیک اداره پست،خدمات الکترونیک شرکت آبفا نیز در دسترس می باشد خاطر نشان کرد:اطلاعات و دانستنی های مربوط به شهر الکترونیک شامل سامانه اطلاعات مشاغل ،سامانه اطلاعات پزشکان،سامانه اطلاعات داروخانه­ها نیز در این نرم افزار جهت استفاده همشهریان وجود دارد.

عظیمی در ادامه با اعلام اینکه نمایش المان­های شهری،شهروند الکترونیک و ساری­شناسی از دیگر خصوصیات این نرم افزار جامع می باشد افزود:بانک اطلاعات گردشگری شامل:اماکن تاریخی،مراکز تفریحی،واحدهای پذیرایی،مراکز خدمات مسافرتی نیز در این نرم افزار گنجانده شده است.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و آمار شهرداری ساری در پایان با آرزوی سالی خوش برای هموطنان اعلام کرد:سازمان فاوای شهرداری ساری با داشتن کادری مجرب ، متخصص ، خلاق و جوان و با حمایت کامل شهردار و اعضای شورای شهر ساری توانسته برنامه های خوبی را در سال 93 اجرا نماید که باعث پیشرفت و موفقیت این سازمان در نمایشگاه ها و ارزیابی های مختلف شده است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :