آخرین عناوین

جمعه 29 اسفند 1393-12:48 کد خبر:5752

طی حکمی از سوی معاون وزیر کشور،یک مازندرانی پست گرفت:

یک مازنی رییس هیات بازرسی از مراکز خدمات سفر نوروزی کشور شد

یک مازندرانی رییس هیات بازرسی از مراکز و سازمان های ارائه دهنده خدمات و تسهیلات در سفرهای نوروزی کشور شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر، مرتضی میرباقری قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی و رییس بازرسی ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان  در حکمی محمد رضا حبییب زاده از جانبازان دفاع مقدس و اهل مازندران را به عنوان رییس هیات بازرسی از مراکزو سازمان های ارائه دهنده خدمات و تسهیلات در سفرهای نوروزی منصوب کرد .

در این حکم آمده است ، پیرو ابلاغیه شماره 1/8/125952 مورخه 1392/11/1 وزیر محترم کشور و به استناد بند 9 از وظایف ابلاغی شورای عالی انقلاب فرهنگی به وزارت کشور و بخشنامه 154901مورخه 1393/12/11 به موجب این حکم جنابعالی به عنوان رییس هیات بازرسی از مراکزو سازمان های ارائه دهنده خدمات و تسهیلات در سفرهای نوروزی منصوب می شوید .

در این حکم آمده است:                                  

جناب آقای محمد رضا حبیب زاده :

ارزیابی از مراکز و واحدهای  خدماتی ؛ رفاهی ، بهداشتی،  و اقامتی ذیل ،پایانه های مسافری ، فرودگاه ها ، ایستگاه های راه آهن  ؛ هتل ها ، مهمانپذیرها و مراکز اقامتی ، بانک های کشیک و دستگاه های خود پرداز ، پایگاه های ثابت و سیار امداد خودرو جاده ای ، پایگاههای ثابت و سیار امداد و نجات ، رستورانها ،  بیمارستانها ، اورژانس ها ،درمانگاهها و داروخانه ها ،محل های توزیع ارزاق عمومی و جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی و سوخت  و... از جمله ماموریت های شما است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :