آخرین عناوین

جمعه 29 اسفند 1393-13:0 کد خبر:5754

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد:

عضویت 30 هزار داوطلب در جمعیت هلال احمر مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از عضویت 30 هزار داوطلب در جمعیت هلال احمر استان خبر داد.


به گزارش خزرخبر،مهدی ولی‌پور در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: هم‌اکنون بیش از 30 هزار داوطلب عضو جمعیت هلال احمر استان هستند که فرم‌های عضویت این جمعیت را تکمیل کردند.

وی افزود: برای ساماندهی بیشتر داوطلبان یک مرحله پایش در دستور کار قرار دارد که در برخی از شهرها در حال انجام است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اعلام اینکه تا پایان سال 94 براساس شاخص‌هایی که تعیین شده باید یک درصد از جمعیت ثابت و ساکن مازندران به عضویت جمعیت هلال احمر درآیند، گفت: در حال حاضر مازندران بیش از 3 میلیون نفر جمعیت دارد.

ولی‌پور اظهار کرد: از یک میلیون و 900 هزار نفر جوانی که در سطح مازندران هستند پنج درصد از آنها تا پایان سال 94 باید عضو جمعیت هلال احمر شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران تصریح کرد: در سطح شعب متعدد مازندران در حال اطلاع‌رسانی و جذب اعضای داوطلب هستیم.

وی با اشاره به تلاش عوامل هلال احمر در محورهای مواصلاتی مازندران در ایام نوروز، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین محورهای مواصلاتی کشور جاده هراز بوده که این محور در مازندران نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ولی‌پور یادآور شد: در محور مواصلاتی هراز هم‌اکنون سه پایگاه ثابت هلال احمر داریم که به امکانات تخصصی مورد نیاز تجهیز شده است.

وی با اشاره به اینکه در این محور یک دستگاه آمبولانس به سیستم امدادرسانی اضافه شد، گفت: پایگاه‌ پلور درحال بازسازی، مرمت و نوسازی بوده که تا اواخر تیرماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :