آخرین عناوین

جمعه 29 اسفند 1393-13:6 کد خبر:5755

رییس اداره میراث فرهنگی نوشهر خبر داد:

افتتاح نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در نوشهر

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نوشهر از افتتاح نمایشگاه ملی صنایع‌دستی با 90 غرفه در این شهرستان طی ایام نوروز خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، مهدی اسحاقی در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر که در محل فرمانداری نوشهر برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان نوشهر در طول ایام سال همواره مسافرپذیر و گردشگرپذیر است و بنابراین سفر به نوشهر تنها به ویژه ایام تعطیلات نوروز نیست و بر این اساس تمامی دستگاه‌ها متولی در خدمات‌رسانی در حوزه گردشگری هستند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نوشهر با بیان اینکه 9 کمیته خدمات‌رسانی گردشگری در نوشهر تشکیل شده است، تصریح کرد: برای نخستین‌بار در شهرستان نوشهر کشیک‌های نوروزی دفاتر خدمات گردشگری با برنامه‌‌ریزی مناسب اقدام به اجرای تورهای یک روز نوشهرگردی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه موزه‌های فرهنگی و تاریخی دهکده کندلوس و موزه مجسمه‌سازی کوشکسرای نوشهر برای بازدید عموم دارای آمادگی کامل هستند، افزود: شش مرکز اطلاع‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی با لباس‌های متحدالشکل کار اطلاع‌رسانی را در طول ایام نوروز انجام می‌دهند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نوشهر از افتتاح نمایشگاه ملی صنایع‌دستی با 90 غرفه در این شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

اسحاقی با بیان اینکه دبیرخانه ستاد خدمات سفر شهرستان نوشهر در محل شهرداری نوشهر فعالیت دارد، تصریح کرد: شهرستان نوشهر در طول ایام نوروز دارای ظرفیت حدود 90 هزار تخت برای یک شب اسکان مسافران و گردشگران است که رقم قابل توجهی است.

وی گفت: 50 هزار جلد انواع بروشور و پوستر به منظور معرفی جاذبه‌های شهرستان نوشهر و مازندران آماده شده است که در طول ایام نوروز بین مسافران و گردشگران توزیع می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :