آخرین عناوین

جمعه 29 اسفند 1393-15:3 کد خبر:5764

فرماندار بابلسر خبر داد:

۴۰۰ واحد اقامتی بابلسر آماده پذیرایی مسافران نوروزی است

فرماندار بابلسر از آماده‌سازی ۴۰۰ واحد اقامتی بابلسر در ایام نوروز ۹۴ برای مسافران خبر داد.


به گزارش خزرخبر،سیدعلی اسد در گفت و‌گو با تسنیم، اظهار داشت: بیش از 25 هزار تخت در قالب بیش از 400 واحد اقامتی و گردشگری در سطح نوار ساحلی شهرستان بابلسر، آماده پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی است.

وی افزود: شهرستان بابلسر یکی از شهرهای گردشگرپذیر کشور بوده که به دلیل برخورداری از جاذبه‌های طبیعی و وجود اماکن زیارتی، دانشگاهی، تفریحی و توریستی، سالانه پذیرای میهمانان و گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور و خارج از کشور است.

فرماندار بابلسر، با اشاره به اهمیت جایگاه گردشگری و نقش صنعت اکوتوریسم در ارتقای رشد اقتصادی هر منطقه، گفت: صنعت گردشگری یکی از صنعت‌های نوین در جوامع بشری بوده که با توسعه و تقویت آن می‌توان تا حدود زیادی از وابستگی به درآمدهای حاصل از فروش انرژی و منابع محدود جهان کاهش داد.

اسد، تصریح کرد: ایجاد زیرساخت‌های مناسب، فراهم‌کردن تجهیزات ایمنی و امنیتی، آمادگی و هماهنگی میان مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرهای گردشگر پذیر از جمله مهم‌ترین مسائلی بوده که باید قبل از ورود گردشگر به هر منطقه به آن توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگرانی که در ایام نوروز، بابلسر را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند، ستاد اجرایی خدمات سفر در این شهرستان از مدت‌ها قبل آغاز به کار کرده که یکی از تاکیدات این ستاد، پذیرایی مطلوب و شایسته از مسافران و گردشگران در ایام نوروز و سایر فصل های سال است.

فرماندار بابلسر، بیان کرد: دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر، در فرمانداری این شهرستان مستقر و بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده تا پایان تعطیلات نوروز تعدادی از مدیران اجرایی شهرستان و یا نمایندگان آن‌ها که به عنوان کشیک معرفی شدند، در این ستاد حاضر و پاسخگوی مشکلات و نیازهای ضروری مسافران هستند.

اسد، افزود: تعدادی از بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، نانوایی‌ها، مراکز انتظامی، پایگاه‌های هلال احمر و مراکز سوخت‌رسانی نیز به عنوان مراکز کشیک در ایام نوروز پاسخگوی نیازهای ضروری میهمانان و شهروندان در شهرستان بابلسر هستند.

وی خاطرنشان کرد: تعیین مکان‌هایی برای اقامه نماز، کنترل و رفع نواقص فنی خودپردازها و شارژ پول از سوی بانک‌ها، نظارت و کنترل بر جایگاه سوخت بنزین و گاز سی ان جی، نظارت بر سرویس‌های بهداشتی سطح شهرستان و کنترل و نظارت بر بهداشت مواد غذایی و تنظیم قیمت بازار نیز از جمله تمهیداتی بوده که برای پذیرایی مطلوب از مسافران نوروزی در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان به آن تاکید شده است.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :