آخرین عناوین

جمعه 29 اسفند 1393-15:28 کد خبر:5768

مدیر عامل جمعیت هلال احمرمازندران خبر داد:

هلال احمر مازندران به ۱۷۰۰ گردشگر نوروزی خدمات‌رسانی کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از خدمات رسانی این جمعیت به ۱۷۰۰ گردشگر نوروزی خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، مهدی ولی پور با اشاره به پوشش امدادی 50حادثه از آغاز طرح نوروزی هلال احمر استان در 25 اسفند، اظهار داشت: ارائه خدمات امدادی لازم به 16 سانحه جاده ای،2 حادثه شهری، 2 حادثه کوهستان و 28 فقره فوریت‌های امدادی مراجعان به پایگاه‌های امدادی از جمله خدمات ارائه شده امدادگران و نجات‌گران جمعیت هلال احمر مازندران بوده است.

وی افزود: ارائه خدمات امدادی لازم به 166 مصدوم، ارائه خدمات درمان سرپایی به 160 نفر و انتقال 6 مصدوم به مراکز درمانی از دیگر خدمات نجات‌گران هلال احمر استان بوده است.

ولی پورگفت: در این عملیات‌ها، 281 نفر در قالب 74 تیم امدادی با به‌کارگیری 23 دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی مشارکت داشتند.

وی افزود: در طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، تا کنون1712 نفر از مسافران با مراجعه به پست‌های مزبور خدمات لازم را دریافت کردند.

به گفته ولی پور، 42 نفر با مراجعه به ایستگاه‌های سلامت، 41 نفر با مراجعه به خیمه‌های نماز،  24نفر با مراجعه به فضای دوستدار کودک، 4نفر با مراجعه به ایستگاه‌های طرح داوطلب یار و 1243 نفر نیز با مراجعه به ایستگاه‌های ایمنی و راهنمایی خدمات موردنیاز را دریافت کردند.

وی افزود: تاکنون بیش از1629 بسته فرهنگی و بروشور اطلاع رسانی بین مسافران نوروزی توزیع شد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :