آخرین عناوین

جمعه 29 اسفند 1393-15:33 کد خبر:5770

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران خبر داد: معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران خبر داد:

18 کلانتری مازندران سال ۹۳ بازسازی شد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اقدامات پلیس استان برای تامین امنیت مسافران در نوروز، از بازسازی ۱۸ کلانتری استان در سال ۹۳ خبر داد.


به گزارش خزرخبر، علی‌رضا یونسی در مراسم افتتاح قرارگاه نوروزی پلیس مازندران با تبریک پیشاپیش نوروز 94، اظهار داشت: پاییز فصل برگ‌ریزان طبیعت به فصل برگ‌ریزان گناه انسان تعبیر می‌شود و در زمستان مرگ گناهان انسان صورت می‌گیرد و طبیعت در بهار نوشکفته می‌شود.

‌وی با اعلام اینکه در جریان تلاش‌ها و خدمات طاقت‌فرسای نیروهای خدوم انتظامی برای تامین امنیت و رفاه مردم و مسافران هستم، افزود: نیروهای پلیس نقش اثرگذاری در ارتقا شاخص‌های امنیتی در مازندران دارند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه شاخص‌های جرم و سرقت، زورگیری، نزاع دسته جمعی در مازندران کاهش یافت، گفت: 30 محله آلوده مازندران پاکسازی شده است.

وی با بیان اینکه هیچ نقطه آلوده در مازندران نداریم، تصریح کرد: مازندران استانی امن برای گردشگران نوروزی است.

یونسی با اعلام اینکه مازندران دارای ظرفیت‌های استانی بوده که به میلیون‌های گردشگر در نوروز، خدمات می‌دهد، افزود: طراوات و زیبایی که در این استان وجود دارد، دلیل عمده حضور مردم در ایام نوروز به مازندران است.

وی با اشاره به اینکه حتی یک فوتی ناشی از خسارات چهارشنبه آخر سال در مازندران نداشتیم، گفت: شاخص‌های امنیتی در مازندران رو به بهبودی است.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه شهروندان باید رسالت خود را در برابر پلیس بدانند، افزود: پلیس نسبت به افزایش آگاهی‌های عمومی برای مردمی کردن فعالیت‌های پلیسی تلاش کنند.

وی از نوسازی 18 کلانتری مازندران در سال 93 توسط رئیس پلیس مازندران، تصریح کرد: همه ظرفیت‌ها برای تحقق این مهم در مازندران بکارگرفته شد.

یونسی با بیان اینکه در جهت رفاه و آرامش مردم استان تلاش کردند، افزود: امیدواریم اصحاب رسانه مجازی در نوروز 94 با پوشش مناسب اخبار، زمینه سفری ایمن و مفرح را برای گردشگران فراهم کنند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :