آخرین عناوین

جمعه 29 اسفند 1393-21:51 کد خبر:5775

نماینده راه و شهرسازی مازندران در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران:

کنترل راه های شریانی مازندران توسط 49 دوربین

نماینده اداره راه و شهرسازی مازندران در ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: 49 دوربین نظارت تصویری راه‌های شریانی مازندران را در کنترل دارند و مشکلات و موانع در زمان بحران را اطلاع‌رسانی می‌کنند.


به گزارش خزرخبر،محسن آقابرارپور در گفت‌وگو با فارس در ساری درباره آخرین وضعیت راه‌های استان مازندران اظهار کرد: ترافیک در محورهای استان روان است و همه محورهای مازندران باز و تردد در این محورها در جریان است.

وی با اشاره به بارندگی در محور هراز تصریح کرد: از محدوده آب‌اسک تا منظریه شاهد بارش باران هستیم و در دیگر محورهای استان شاهد هوای ابری تا نیمه‌ابری هستیم.

نماینده راه و شهرسازی مازندران در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اعلام اینکه مرکز مدیریت راه‌های استان با شماره 33322320-011 آماده پاسخ‌گویی به مسافران است، افزود: در طول 2 هزار و 247 کیلومتر راه اصلی و فرعی 33 اکیپ راهداری با 185 دستگاه ماشین‌آلات مشغول فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: روزانه بیش از 300 نفر در طول مسیر آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند که در مبادی ورودی و نیز در طول مسیرهای استان مشغول فعالیت هستند.

نماینده راه و شهرسازی مازندران در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران خاطرنشان کرد: اکیپ‌های راهداری نیز در مبادی ورودی استان مازندران در رامسر، گردنه گدوک، امام‌زاده هاشم، کندوان، ورودی گلوگاه راه‌اندازی شد که اقدامات اطلا‌ع‌رسانی سفر را نیز در برنامه کاری خود دارند.

وی در ادامه به فعالیت 20 راهدارخانه در محور مواصلاتی مازندران در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: 80 گشت راهداری در طول راه‌های مازندران مشغول گشت‌زنی هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :