آخرین عناوین

شنبه 1 فروردين 1394-0:11 کد خبر:5778

درگیری های لفظی سیاسی در شهرداری ساری همچنان ادامه دارد:

درگیری شدید میان دو تن از مدیران شهرداری ساری

در آخرین جلسه شورای اداری شهرداری ساری دو تن از مدیران این شهرداری در واکنش به یک مصاحبه و جوابیه منتشر شده در یک سایت، به شدت با یکدیگر درگیر شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازندشورا، اسفند 93 «سید محمد آقامیری» عضو شورای شهر ساری طی گفت و گویی با این سایت از نشست انتخاباتی با شهردار تا پاسخ به شائبه دخالت یکی از سازمان‌های شهرداری در انتخابات خبر داد، در پاسخ این اظهارات «محمدی کیادهی» طی جوابیه ای اظهار داشت: از شهردار خواست كه بايد در انتخابات وارد شود و به نفع ايشان لخت شود! وی در این جوابیه از یکی از سازمان های تابعه شهرداری ساری نام برد، همین مقدار کافی بود تا روز گذشته (پنجشنبه) در آخرین جلسه شورای اداری شهرداری ساری در سال 93 ریاست این سازمان با محمد حسن محمدی کیادهی به درگیری شدید لفظی بپردازد به نحوی که اگر ممانعت حاضرین در جلسه نبود این درگیری به زد و خورد فیزیکی منجر می شد.

منابع آگاه به خبرنگار مازند شورا بیان داشتند در این جلسه که معاونین شهردار و تنی چند از مشاوران و اعضای شورای شهر ساری حضور داشتند شهردار ساری از بیان عملکرد شهرداری ساری و اظهارات مستند خود در جشن 13 رجب خبر داد.

شایان ذکر است محمدی کیادهی در پاسخ به پیگیری های خبرنگار مازند شورا ضمن تبریک عید نوروز و تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) با تایید خبر درگیری ایشان با رییس یکی از سازمان های تابعه شهرداری ساری اظهار داشت: جزییات و زوایای مختلف آن را در سال جدید تشریح خواهد نمود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :